2026-02-19, 10:26
  #409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetdet
Det är ju jättekonstigt att lägga så mycket pengar på en hyresrätt. Och varför så stor om man bor själv.
Om man är så rik varför äger man inget då, ett hus?
Därför att hon inte är rik. Tydligen skyldig pengar hit och dit. "Lånat" stora summor som aldrig betalats tillbaka. Fattar inte att dom ens kan se folk i ögonen och sedan låtsas att det regnar. Äckligt på riktigt!!!
Tror dom är rätt körda i Sverige så därför har hon nog inget val annat än att stanna på ön.Tror inte att det bara är vädret som lockar...
__________________
Senast redigerad av Adventuros 2026-02-19 kl. 10:30.
Citera
2026-02-19, 11:27
  #410
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Därför att hon inte är rik. Tydligen skyldig pengar hit och dit. "Lånat" stora summor som aldrig betalats tillbaka. Fattar inte att dom ens kan se folk i ögonen och sedan låtsas att det regnar. Äckligt på riktigt!!!
Tror dom är rätt körda i Sverige så därför har hon nog inget val annat än att stanna på ön.Tror inte att det bara är vädret som lockar...
Enligt kvällstidningarna har hon och exmaken vunnit en tvist i rätten. De ska få tre miljoner då en av restaurangerna i Stockholm bytte ägare för ett par år sedan och efter det inte betalade arvodet för att få använda namnet Ingrosso i marknadsföringen. De "nya" ägarna av restaurangen verkar inte så smarta. Dels kände de inte till avtalet om att betala Ingrosso en årlig avgift för namnet, dels dök ingen upp på rättegången så det blev en sk tredskodom.
Av detta kan vi nu gissa att restaurangen kommer att försättas i konkurs och att det plötsligt inte finns några pengar att betala med.
Ingrossos må ha vunnit målet men är lika fattiga som förr. Det hade kanske varit mest lönsamt för alla att hellre gjort upp saken i godo? Å andra sidan är det kanske inte längre någon som tycker det är bra för affärerna att skylta med namnet Ingrosso?
Citera
2026-02-19, 13:13
  #411
Avslutad
Enligt rykten kommer de överlåta skulden till ha
Citera
2026-02-19, 13:30
  #412
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrikSimonsson
Enligt rykten kommer de överlåta skulden till ha

Det tror jag inte, däremot kanske HA får procent om den drivs in.
Citera
2026-02-19, 15:27
  #413
Avslutad
Hur het är dottern finns bilder
Citera
2026-02-19, 18:14
  #414
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Enligt kvällstidningarna har hon och exmaken vunnit en tvist i rätten. De ska få tre miljoner då en av restaurangerna i Stockholm bytte ägare för ett par år sedan och efter det inte betalade arvodet för att få använda namnet Ingrosso i marknadsföringen. De "nya" ägarna av restaurangen verkar inte så smarta. Dels kände de inte till avtalet om att betala Ingrosso en årlig avgift för namnet, dels dök ingen upp på rättegången så det blev en sk tredskodom.
Av detta kan vi nu gissa att restaurangen kommer att försättas i konkurs och att det plötsligt inte finns några pengar att betala med.
Ingrossos må ha vunnit målet men är lika fattiga som förr. Det hade kanske varit mest lönsamt för alla att hellre gjort upp saken i godo? Å andra sidan är det kanske inte längre någon som tycker det är bra för affärerna att skylta med namnet Ingrosso?

Paret Ingrosso har agerat som horor! Sålt sitt namn. Passade på när PW verkligen slog igenom med Wahlgrens värld och barnen utvecklade sig som artist, kock och entreprenör . Den här separationen kommer att vara på löpet ett bra tag framöver. Det är tacken till PW som arbetat upp sitt egna varumärke. Paret Ingrosso har levt som parasiter och med det levnadssätt Åsa visar upp tar pengarna snart slut
Citera
2026-02-19, 23:11
  #415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Paret Ingrosso har agerat som horor! Sålt sitt namn. Passade på när PW verkligen slog igenom med Wahlgrens värld och barnen utvecklade sig som artist, kock och entreprenör . Den här separationen kommer att vara på löpet ett bra tag framöver. Det är tacken till PW som arbetat upp sitt egna varumärke. Paret Ingrosso har levt som parasiter och med det levnadssätt Åsa visar upp tar pengarna snart slut

Nonsens. Åsa och Emilio startade sina krogar 2012-2013. WV startade okt 2016
Citera
2026-02-20, 02:58
  #416
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nonsens. Åsa och Emilio startade sina krogar 2012-2013. WV startade okt 2016

Fast nu menade nog skribenten du citerar att paret startade sina gemensamma första krogar i Stockholm år 2020.

Det var efter WV:s framgång.

Källa: Expressen https://share.google/hxF8QG0Ew9Wey61Aa
Citera
2026-02-20, 08:52
  #417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel
Nonsens. Åsa och Emilio startade sina krogar 2012-2013. WV startade okt 2016

Då var Åsa fortfarande gift med Ica-handlaren och bodde i hans lägenhet på Kungsholmen.
Citera
2026-02-20, 09:46
  #418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Då var Åsa fortfarande gift med Ica-handlaren och bodde i hans lägenhet på Kungsholmen.

Åsa har varit gift en gång tidigare, med Kristian Björling, och de har barnen Lina och Anton och bodde då i Västervik. Åsa och Kristian skilde sig 2009 eller 2010.

Åsa träffade Emilio 2012.
Citera
2026-02-20, 11:00
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu menade nog skribenten du citerar att paret startade sina gemensamma första krogar i Stockholm år 2020.

Det var efter WV:s framgång.

Källa: Expressen https://share.google/hxF8QG0Ew9Wey61Aa
Tack för klargörandet!
Citera
2026-02-20, 18:38
  #420
Medlem
Stämmer väl ganska bra det...
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu menade nog skribenten du citerar att paret startade sina gemensamma första krogar i Stockholm år 2020.

Det var efter WV:s framgång.

Källa: Expressen https://share.google/hxF8QG0Ew9Wey61Aa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in