Citat:
Ursprungligen postat av
Adventuros
Därför att hon inte är rik. Tydligen skyldig pengar hit och dit. "Lånat" stora summor som aldrig betalats tillbaka. Fattar inte att dom ens kan se folk i ögonen och sedan låtsas att det regnar. Äckligt på riktigt!!!
Tror dom är rätt körda i Sverige så därför har hon nog inget val annat än att stanna på ön.Tror inte att det bara är vädret som lockar...
Enligt kvällstidningarna har hon och exmaken vunnit en tvist i rätten. De ska få tre miljoner då en av restaurangerna i Stockholm bytte ägare för ett par år sedan och efter det inte betalade arvodet för att få använda namnet Ingrosso i marknadsföringen. De "nya" ägarna av restaurangen verkar inte så smarta. Dels kände de inte till avtalet om att betala Ingrosso en årlig avgift för namnet, dels dök ingen upp på rättegången så det blev en sk tredskodom.
Av detta kan vi nu gissa att restaurangen kommer att försättas i konkurs och att det plötsligt inte finns några pengar att betala med.
Ingrossos må ha vunnit målet men är lika fattiga som förr. Det hade kanske varit mest lönsamt för alla att hellre gjort upp saken i godo? Å andra sidan är det kanske inte längre någon som tycker det är bra för affärerna att skylta med namnet Ingrosso?