Citat:
Ursprungligen postat av
JohnClay
Sorry! Läste väl för fort och missförstod.
Ingen har förklarat hur detta valtekniska samarbete skulle fungera. Innebär det att rösta på SD för att KANSKE få in en MED-medlem i riksdagen så skulle jag INTE göra det. Innebär det att rösta på SD för att GARANTERAT få in en MED-medlem i riksdagen så skulle jag göra det.
Men, som sagt, vad ska SD med ett mikroskopiskt parti på 0,1% till? Kvartal är pro-MED så det här handlar nog mest om önsketänkande.