Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Det där var det klassiska svaret … en total bekräftelse på precis det jag nyss skrev. Istället för att bemöta sakargumenten drar ni genast fram ”rysk propaganda”-kortet och stänger dörren och strypa debatten!
Om allt som inte är ett godkänt manus klassas som ”rysk propaganda” så har vi ju redan infört den åsiktscensur du påstår dig bekämpa..
Ingen av er har kunnat lägga fram bevisning på att Ryssland ligger bakom denna attack och ännu mindre ryska staten! Hur skulle de vara att ni väger upp med lite konkreta bevis innan ni börja gorma!?
Det verkar vara ett väldigt känsligt ämne för dig, 27 inlägg i tråden nu....
Så typiskt att detta är så känsligt för dig - du som i tråd efter tråd sprider ryzzka narrativ 😅
För att vilja "visa båda sidor", har du en väldigt kraftig slagsida 😅
Va stolt över all skit ni ställer till med istället, visar ju bara erat rätta ansikte 👍💪