2026-02-16, 19:23
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Ok admin ljuger alltså, för att du har dragit en slutsats?

Det påstod jag inte. Läs texten igen, eller om du har svårt med läsförståelse så kan jag ge dig ett kort svar på ditt påstående, nej, jag tror inte admin ljuger.
Citera
2026-02-16, 19:23
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrabKore
Förklara skillnaden mellan rysk propaganda och svensk propaganda, tack.

Rysk propaganda som den du hittar på TASS m.m. är till för att sprida idén av hur förträffligt det är med den ryska modellen, oftast riktad till den inhemska publiken.

Den svenska har ungefär samma uppbyggnad men skiljer sig en del, där man ser vinster med att samarbeta med sina grannar. Inte att föra varken konventionellt eller hybrid-krig, man har helt enkelt inte behovet här i väst.
Det är därför många inklusive elitens barn i Ryssland hellre bor i väst än i Ryssland.
Citera
2026-02-16, 19:24
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirdman
Det påstod jag inte. Läs texten igen, eller om du har svårt med läsförståelse så kan jag ge dig ett kort svar på ditt påstående, nej.

Så vad är det du påstår då, för oss som har problem med läsförståelsen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Det där var det klassiska svaret … en total bekräftelse på precis det jag nyss skrev. Istället för att bemöta sakargumenten drar ni genast fram ”rysk propaganda”-kortet och stänger dörren och strypa debatten!
Om allt som inte är ett godkänt manus klassas som ”rysk propaganda” så har vi ju redan infört den åsiktscensur du påstår dig bekämpa..

Ingen av er har kunnat lägga fram bevisning på att Ryssland ligger bakom denna attack och ännu mindre ryska staten! Hur skulle de vara att ni väger upp med lite konkreta bevis innan ni börja gorma!?

Det verkar vara ett väldigt känsligt ämne för dig, 27 inlägg i tråden nu....
Så typiskt att detta är så känsligt för dig - du som i tråd efter tråd sprider ryzzka narrativ 😅
För att vilja "visa båda sidor", har du en väldigt kraftig slagsida 😅

Va stolt över all skit ni ställer till med istället, visar ju bara erat rätta ansikte 👍💪
Citera
Avslutad
Citat:
Definiera "Svensk propaganda"
Ok, lågstadiekurs incoming:

Svensk propaganda är att stenhårt hävda att Sverige är bättre än det är. Rysk propaganda är att stenhårt hävda att Ryssland är bättre än det är. Det är således ingen skillnad på svensk och rysk propaganda. Propaganda är SKIT, kan vi vara överens om den saken?

Låt mig gissa: ”åki, vi sEjjer Så vatniCk”?
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Det där var det klassiska svaret … en total bekräftelse på precis det jag nyss skrev. Istället för att bemöta sakargumenten drar ni genast fram ”rysk propaganda”-kortet och stänger dörren och strypa debatten!
Om allt som inte är ett godkänt manus klassas som ”rysk propaganda” så har vi ju redan infört den åsiktscensur du påstår dig bekämpa..

Ingen av er har kunnat lägga fram bevisning på att Ryssland ligger bakom denna attack och ännu mindre ryska staten! Hur skulle de vara att ni väger upp med lite konkreta bevis innan ni börja gorma!?

Läs rubriken på tråden och kolla upp den med regel 0.01.
Citera
2026-02-16, 19:26
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Så vad är det du påstår då, för oss som har problem med läsförståelsen?

Att jag har svårt att se varför en pro-rysk hackergrupp skulle se någon nytta med att angripa FB.
Citera
2026-02-16, 19:27
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirdman
Att jag har svårt att se varför en pro-rysk hackergrupp skulle se någon nytta med att angripa FB.

Bara för att du har svårt att se det betyder ju inte att det är så. Admin på forumet har ju gått ut med att det är så.
Citera
2026-02-16, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Läs rubriken på tråden och kolla upp den med regel 0.01.

Jag väntar fortfarande på att ni kommer med några konkreta bevis att det ska vara Ryska staten bakom Bahnhof attacken. Expressen räcker inte.
Citera
2026-02-16, 19:31
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Bara för att du har svårt att se det betyder ju inte att det är så. Admin på forumet har ju gått ut med att det är så.

Påstod aldrig något annat. Om du inte förstod mitt första inlägg så hånar jag hur hackergruppen tänkte genom att attackera FB, aldrig hur admin tänkte när man pekade ut hackergruppen.

Förstår ärligt talat inte vad du hakar upp dig på.
Citera
2026-02-16, 19:33
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Finns säkerligen betallösningar som sköter biten med anonymitet - förresten, tror du verkligen att du är helt anonym för tillfället, på Flashback?
Hm....säkerligen - ja inte är det ett konstaterat att det finns!

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Du får söka på Google, precis som jag gjorde. Med din attityd kommer jag absolut inte hjälpa dig med denna simpla sökning, din ignoranta knallhatt!
Jaha så det fanns alltså enligt dig. försök inte - hade du funnit det så hade du briljerande presenterat det - nä du
Citera
2026-02-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Det verkar vara ett väldigt känsligt ämne för dig, 27 inlägg i tråden nu....
Så typiskt att detta är så känsligt för dig - du som i tråd efter tråd sprider ryzzka narrativ 😅
För att vilja "visa båda sidor", har du en väldigt kraftig slagsida 😅

Va stolt över all skit ni ställer till med istället, visar ju bara erat rätta ansikte 👍💪

Att du börjar räkna mina inlägg istället för att svara på frågorna om bevisbördan och Bahnhof säger allt. Det är den klassiska flyktvägen: när logiken tryter blir det personangrepp och emojis..

Tycker du själv att en rättstat ska gå efter gissningar?
Det är pinsamt för demokratin att se folk som ni skrika ”ryzzka narrativ” ”och rysstroll”som ett universellt frikort för att slippa tänka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in