2026-02-16, 19:16
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Finns säkerligen betallösningar som sköter biten med anonymitet - förresten, tror du verkligen att du är helt anonym för tillfället, på Flashback?

Jag tror inte man blir mer anonym om man skulle behöva betala för att skriva på flashback
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Finns ett enda riktigt bevis på att Ryssland skulle vara inblandat?
Den stora och omedelbara tillströmningen av ryssliknande propagandister med sina tydliga manus i varje tråd som behandlar detta ämne ger åtminstone en indikation om vem som står bakom det hela..
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Självklart har du fel som någon redan påpekat så är det inte Flashback du ritat upp. Just anonymiteten gör ordet totalfritt och både admins och vår vilja till att det så ska vara gör oss i längden osårbara....eller ja oslagbara om inte helt osårbara för en kort stund , men som sagt i längden inte stoppbara

Om man inte levt under en sten i stora delar av sitt liv så vet man att tiderna och ting förändras... Anonymiteten går att komma runt, om än krångligt - och som jag svarade den andre användaren så är din anonymitet för närvarande inte helt säker, heller om du nu trodde detta!
Citera
2026-02-16, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Jag tror inte man blir mer anonym om man skulle behöva betala för att skriva på flashback

Nej, men det lät på dig som om du var helt ospårbar i nuläget...
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrabKore
Förklara skillnaden mellan rysk propaganda och svensk propaganda, tack.

Definiera "Svensk propaganda"
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Finns säkerligen betallösningar som sköter biten med anonymitet - förresten, tror du verkligen att du är helt anonym för tillfället, på Flashback?
Vilken betallösning skulle det vara - admin med kassaapparat
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Jag vet nog mer än någon registrerad sep 2025
Med tanke på hur illa du argumenterar tror jag faktiskt att min guldfisk piskar dig i valfritt kunskapstest.
Citera
2026-02-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Vår egen frihet att sprida rysk propaganda? Jo man tackar. -Tack.

Det där var det klassiska svaret … en total bekräftelse på precis det jag nyss skrev. Istället för att bemöta sakargumenten drar ni genast fram ”rysk propaganda”-kortet och stänger dörren och strypa debatten!
Om allt som inte är ett godkänt manus klassas som ”rysk propaganda” så har vi ju redan infört den åsiktscensur du påstår dig bekämpa..

Ingen av er har kunnat lägga fram bevisning på att Ryssland ligger bakom denna attack och ännu mindre ryska staten! Hur skulle de vara att ni väger upp med lite konkreta bevis innan ni börja gorma!?
Citera
2026-02-16, 19:19
Avslutad
Citat:
Det är du som inte vet vem admin är
Har jag påstått något annat? Du läste uppenbarligen mitt inlägg och lyckades ändå skicka upp bollen på läktaren. Kan inte ni vattenskallar behålla en tanke i huvudet längre än fem sekunder?
Citera
2026-02-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirdman
Har bara så svårt att se hur man tänkt här. Är det något forum där även Putinkramare har frihet att uttrycka sig så är det väl här.

Ja, nu skall vi ge igen mot de dumma svenskarna, vi angriper FB, så de inte kan uttrycka sig nedsättande mot vår befriare, Putin...under en helg.

Håller med dig. Det hela verkar ganska meningslöst, om attacken inte bara var en test för att kolla hur sårbart Fb är inför eventuella framtida anfall på hela samhället.

Det går ju inte att sticka under stol med att forumet är viktigt för svensk kommunikation på internet, och antagligen därmed en måltavla för främmande makt.

Fan, Fb borde få statliga medel för att bygga ett super-robust skydd.
Citera
2026-02-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrabKore
Förklara skillnaden mellan rysk propaganda och svensk propaganda, tack.

Ja du, skillnaden är att i Sverige får man svara på din fråga utan att råka ramla ut genom ett fönster....

En annan skillnad är att du enbart sprider den ena 😎
Citera
2026-02-16, 19:21
Medlem
Citat:
Vilken betallösning skulle det vara - admin med kassaapparat

Du får söka på Google, precis som jag gjorde. Med din attityd kommer jag absolut inte hjälpa dig med denna simpla sökning, din ignoranta knallhatt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in