Citat:
Ursprungligen postat av
Hirdman
Har bara så svårt att se hur man tänkt här. Är det något forum där även Putinkramare har frihet att uttrycka sig så är det väl här.
Ja, nu skall vi ge igen mot de dumma svenskarna, vi angriper FB, så de inte kan uttrycka sig nedsättande mot vår befriare, Putin...under en helg.
Håller med dig. Det hela verkar ganska meningslöst, om attacken inte bara var en test för att kolla hur sårbart Fb är inför eventuella framtida anfall på hela samhället.
Det går ju inte att sticka under stol med att forumet är viktigt för svensk kommunikation på internet, och antagligen därmed en måltavla för främmande makt.
Fan, Fb borde få statliga medel för att bygga ett super-robust skydd.