Citat:
Ursprungligen postat av
Duvlort
Jaja, fortsätt att flytta fokus från trådens ämne. Kämpa Ivan!!!
Om det nu är ryssen, så är det begripligt om de är förbannade på oss. Att jag tar upp olika orsaker till det är inte att flytta fokus.
I decennier har vi skrämts med ryssen trots att de inte gjort oss något. Vi har gjort allt vi kan och lite till för att reta upp dom, men de har inte rätt att reagera?