Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Fast du försöker utifrån dina citeringar framställa en bild.
Är någon politiker trovärdig?
NEJ.
Jag visar med all tydlighet att Trump LJUGER.
Att han försöker minimera sin tighta relation med Epstein.
Att Ghislaine gör det samma och sen flyttas kärringen och får VIP behandling.
Sen är det enbart löjligt att komma med nåt allmänt dravel om politikers trovärdighet när det berör en härva med sexuella övergrepp angående Trumps närmsta och mångåriga vän.
Att du börjar likadant som Trump vill säga.
Epstein: 'I Was Donald Trump's Closest Friend'.
Citat:
Men Trump är lite annorlunda, så det går inte alltid veta vad han faktiskt menar.
Syvende och sist så sitter gubben och erkänner 2006 att han visste om det här.
Men detta framkom först nu när en lag tvingat fram ett släpp.
Om Trump inte ljög så förbannat så hade han klarat sig bättre ur det här. Om han inte krånglat, vridit sig som en mask, kallat det Epstein-hoax och att de som kräver ut filerna för weaklings etc.
De som vill ha ut filerna är likaväl Maga så han skiter i eget bo och trovärdighet enligt polls är snart lika med noll.
Även.om du står kvar med huvudet i sanden.
Trump juli 2025:
" Pratar ni fortfarande om Jeffrey Epstein?".
" Jag kan inte begripa att du ställer frågor om Epstein "
Trump juli 2025:
”Jag kallar det ’Epstein-bluffen’. Det tar mycket tid och ansträngning. Istället för att prata om de stora framgångar vi har haft … slösar de sin tid på en kille som uppenbarligen hade några mycket allvarliga problem, som dog för tre, fyra år sedan. Jag skulle hellre prata om de framgångar vi har med ekonomin”.
"Dessa veklingar fortsätter framåt och gör Demokraternas jobb, tänk inte ens på att prata om vår otroliga och exempellösa framgång, för jag vill inte ha deras stöd längre!"
"Och några dumma republikaner och dåraktiga republikaner faller i nätet, och så försöker de göra Demokraternas jobb."
And on and on and on.
Citat:
Resten av Epstein-cirkusen, är du helt ointresserad av egentligen. Själva nätverket och de som är med där, vilket verkar vara en enorm mängd människor och fler lär tillkomma.
Uppenbart inte eftersom jag postar om trafficking konstant.
Det tillhör dock din miserabla debattstil när ämnet inte passar dig, dvs att förvränga.