2026-02-04, 07:51
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Intressant, Zelenskyj finns med i dokumenten

Men det är klart att dumsvensken fortsätter suga Zelenskyjs korrupta penis.

Du såg att namnet kom upp och antog genast att han var involverad på något sätt eller? Du orkade inte ens läsa texten eller hur?
Citera
2026-02-04, 07:56
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Därför som jag inte ser Epstein nödvändigtvis som en Mossad-agent. Han var fixare i de här nätverken för att samköra olika intressen hos olika judiska oligarker. Israel och Mossad är spelare men oklart om de är viktigare än t ex Rothschildfamiljen (som Epstein skrev han representerade) och de andra bankmaffiorna.

Och varför kritiserade Netanyahu Baraks samröre med Epstein offentligt? Varför skrev Netanyahu att Epstein var pedofil om det var styrt från Mossad?
Citera
2026-02-04, 08:03
Medlem
develis avatar
Ordföranden för de olympiska spelen i Los Angeles 2028 och Ghislaine.

I mars 2003 berättar Maxwell för honom att hon hade "tänkt på dig vid olämpliga tillfällen", varpå han svarar: "Jag tänker på dig hela tiden... Så vad måste jag göra för att se dig i en tajt läderoutfit? Jag är i New York ikväll, men det är du inte, vad ska jag göra? Puss och kram."

Wasserman till Maxwell några veckor senare:
”Var är du, jag saknar dig”, tillägger att han snart återvänder till New York.
”Kan vi boka den där massagen nu?”

Nästa dag skriver han till henne : ”Jag tänkte att vi skulle börja på det stället som du känner till, och sedan fortsätta massagekonceptet i din säng… och sedan igen på morgonen… osäker på om eller när vi skulle sluta.”
Ghislaine : ”Öhm – allt det där gnuggandet – är du säker på att du klarar det? Tanken gör mig ärligt talat lite andfådd. Det finns några ställen som tydligen gör en man vild – jag antar att jag skulle kunna öva på dem på dig och du skulle kunna låta mig veta om de fungerar eller inte?”

Man kanske tänker fel. Trump kanske satte på.bordellmamman Ghislaine.

Snäääälla, vaaar tyst.
Säg nåt snällt om mig så får du SPA-behandling och sen benådar jag dig bortåt november 2028.

Haha!
Citera
2026-02-04, 08:08
Medlem
Do1oress avatar
Vet inte hur jag ska tolka mejlväxlingen mellan Epstein och Larry Summers. Om påståendet från Epstein är korrekt har han fått i uppgift att plocka fram en ersättare till Steven Mnuchin. Tre olika namn skulle han diskutera med Summers på Mar-a-Lago, 2018.

Citat:
Från: Larry Summers
Till: Epstein

Ringer ikväll eller vid något tillfälle. Kommer du att besöka Mar-a-Lago?

...

Från: Epstein
Till: Larry Summers

Har blivit tillfrågad om tre namn för att ersätta Mnuchin.

...

Från: Larry Summers
Till: Epstein

Vilket nummer når jag dig på?

https://x.com/smalls2672/status/2018799429763919885
Citera
2026-02-04, 08:10
Avstängd
Comitiums avatar
Kanske Oewald Spengler hade rätt?
Citera
2026-02-04, 09:16
Medlem
esprit21s avatar
Elon Musk kräver att man avmaskar alla namnen i mailen.

Han reagerar bla på ett mail, där någon tackar för gårdagens nöje med "the naughty 9 year old" som tydligen flugits in från Brasilien. Det börjar dyka upp allt mer bisarra mailkonversationer och kordord. Kanske var det inte "bara" unga tonåringar där, men även ännu yngre barn. Mycket snack om pizza hit och dit. Det är uppenbarligen barn de pratar om!

Vad gäller honom själv, Musk alltså, menar han att han inte uppfattade Epsteins alla kodord och att han faktiskt menade ett helt vanligt "wild party" när han själv försökte besöka ön. För hederliga affärer och nätverkande. Han är ju lite socially off även enligt han själv så det kan faktiskt stämma.
Citera
2026-02-04, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Kanske Oewald Spengler hade rätt?

Ja västerlandets undergång och den eviga återkomsten.
Citera
2026-02-04, 09:33
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Elon Musk kräver att man avmaskar alla namnen i mailen.

Han reagerar bla på ett mail, där någon tackar för gårdagens nöje med "the naughty 9 year old" som tydligen flugits in från Brasilien. Det börjar dyka upp allt mer bisarra mailkonversationer och kordord. Kanske var det inte "bara" unga tonåringar där, men även ännu yngre barn. Mycket snack om pizza hit och dit. Det är uppenbarligen barn de pratar om!

Vad gäller honom själv, Musk alltså, menar han att han inte uppfattade Epsteins alla kodord och att han faktiskt menade ett helt vanligt "wild party" när han själv försökte besöka ön. För hederliga affärer och nätverkande. Han är ju lite socially off även enligt han själv så det kan faktiskt stämma.

Epstein var en kameleont. Han sålde barn till vissa, diskuterade politik med andra och affärer med vissa. Jag tror definitivt vissa i hans umgängeskrets inte var inblandade i hans mest onda handlingar.

Jag har tänkt lite på typerna i hans depraverade följe. Inte så mycket vilda personer kända för att supa, knarka, köpa prostituerade. Tänker på vad Berlusconi (? Italienska politikern) sa. Ingen tokig Hunter Biden där. Utan pervona hos Epstein är alla hycklare och utåt sett moraliska personer. Politiska godhetsapostlar som torterar barn i hemlighet.
Citera
2026-02-04, 09:46
Medlem
Raktinyllets avatar
Pinsamt med hon Barbro och hennes nätverk av supersmarta kvinnor och ändå måste de tigga donationer från en man
Citera
2026-02-04, 09:52
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jo du bryr dig. Du bryr dig mest av alla. INGEN bryr sig så mycket som du. Epstein har tagit över din hjärna och hela ditt liv.
Vet inte ens vem han är. Släkting med einstien?
Citera
2026-02-04, 09:59
Medlem
Melange5738s avatar
Noam Chomsky var så klart där och försökte hjälpa Epstein. Tvättäkta godhetshycklare.
Citera
2026-02-04, 10:01
Bannlyst
Noam Chomsky har jobbat som israelisk grindvakt hela tiden. När man läser mailen mellan Chomsky och Epstein så är det ju uppenbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in