2026-02-13, 17:41
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Jag tror Mellon sa det när de stod och lagade mat. I något sammanhang.

Ja precis i början när hon upptäcker att det ligger en kiwi grönsakslådan. Hon är supermegaallergisk mot kiwi. Därför sa Mellon att han inte vill gifta sig med Stefan
Citera
2026-02-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja precis i början när hon upptäcker att det ligger en kiwi grönsakslådan. Hon är supermegaallergisk mot kiwi. Därför sa Mellon att han inte vill gifta sig med Stefan
Varför ha kiwi hemma om man är så allergisk? Har hon någon gång testat alla sina allergier? Med tanke på hur allergisk hon är mot allt hoppas jag verkligen att hon har en Epipen hemma.
Citera
2026-02-14, 10:07
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Varför ha kiwi hemma om man är så allergisk? Har hon någon gång testat alla sina allergier? Med tanke på hur allergisk hon är mot allt hoppas jag verkligen att hon har en Epipen hemma.
Det är väl den stackars Stefan som köpt dom och hänger inte med i vad hon är och inte ät allergisk mot och äter/inte äter. Hon ändrar kostvanor hela tiden
Hon verkar överlag tveksam till läkemedel som en läkare förskrivit så tveksamt om hon har...
Citera
2026-02-14, 15:36
Medlem
I en blogg sa hon att hon beställt saker till S inför VALENTINES, men det verkar som det int blev så för nu skriver hon inget om S utan bara om att det inte handlar om stora gester och rosor. En fnurra på tråden tro?
Citera
2026-02-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
I en blogg sa hon att hon beställt saker till S inför VALENTINES, men det verkar som det int blev så för nu skriver hon inget om S utan bara om att det inte handlar om stora gester och rosor. En fnurra på tråden tro?

Nej. Nej. Sist var det ingen fnurra på tråden heller, han hade bara inte synts på Instagram. När hon släppte vloggen hade han varit där hemma hela tiden i princip.

Man får tänka såhär. Hennes Instagram är hennes sätt att framstå som någon livsstilschoach eller guru. Där hon får mycket uppmärksamhet och hejarop eller tycka-synd-om inom sekunder från publicering av inlägg. Instagram är mycket mer aktivt (för henne) med kommentarer än Youtube. (Alla som tittar på Youtube har inte ett konto men alla som har insta har ett konto och där är man mer ”social” än på Youtube).

På hennes vloggar kan man se hur mycket hon shoppat. Kopiösa mängder. Hela tiden! På Instagram låter det snarare att man ska vara sparsam, man ska odla allt själv och självhushålla, man ska se till sig själv och inte heller lita på sjukvården eller läkemedelsbolagen.

Jämför med vad du ser på Youtube. Massor med shopping. Massor med kartonger med läkemedel fast hon sagt hon inte hade några läkemedel….(alltså utöver kosttillskotten)

Ta allt hon lägger ut med en nypa salt.
Citera
2026-02-14, 16:17
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:

Jag fick samma känsla när jag såg dagens inlägg på Instagram… kan dom avslutat relationen?
Citera
2026-02-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det är väl den stackars Stefan som köpt dom och hänger inte med i vad hon är och inte ät allergisk mot och äter/inte äter. Hon ändrar kostvanor hela tiden
Hon verkar överlag tveksam till läkemedel som en läkare förskrivit så tveksamt om hon har...

Inte sett vloggen men han lär väl få köpa och äta kiwi oavsett om hon är allergisk eller inte.. Hon är ju inget barn som kan råka äta kiwi.
Som sagt så har jag inte sett vloggen men M kanske är lite avundsjuk på S, eller så har han snappat upp att E ”skällt” på S för vad hon är allergisk mot, eftersom M kopplar ”fel” mat till S och deras relation.
Citera
2026-02-14, 18:38
Medlem
Stefan äter väl gärna en kiwi om dagen så han slipper pussa henne. Kanske finns kiwi i pulverform som han behöver som kosttillskott i smoothie för han har brist på det.
Citera
2026-02-14, 20:57
Medlem
En till med samma problem som Ellie. https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=931740826180436&id=1390113543 157040
Om man vill se någon mer med det.
Citera
2026-02-15, 19:32
Medlem
Dagens Vlogg- hon att det är jobbigt för att S inte är där och hjälper henne……. men hon flyttade ju dig själv innan hon träffat honom. Nu är det synd om henne och hennes dyra elräkning. Herre min gud. Hon frågar hur man klarar en elräkning på 10 000, jo man slutar shoppa all skit och slutar köra bil överallt.
Citera
2026-02-15, 20:15
Medlem
Lär väl bli en go fund me snart hahaha. Vilken jävla sopa
Citat:
Dagens Vlogg- hon att det är jobbigt för att S inte är där och hjälper henne……. men hon flyttade ju dig själv innan hon träffat honom. Nu är det synd om henne och hennes dyra elräkning. Herre min gud. Hon frågar hur man klarar en elräkning på 10 000, jo man slutar shoppa all skit och slutar köra bil överallt.
Citera
2026-02-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttepanda
Lär väl bli en go fund me snart hahaha. Vilken jävla sopa
Säkerligen blir det det! Alltså det är ju något man måste budgetera för under året. Vet inte ekonomichefen det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in