2026-02-14, 10:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kvinna 2 såklart. Vem fan vill ha chefen hemmavid?

Hahah låter som du fått erfara en lärdom

Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Tänkte faktiskt inte ens svara dig överhuvudtaget

Men tyckte att det var roligt att du skrev att du inte är rädd för intelligenta kvinnor, och det första du visar är rädsla. Visst var det kul?

Min ”sort” tänder inte på rädda män. Därför dras jag till psykopater. Kaka söker maka

Men eh tror mer på en snäll mjuk man faktiskt. Så att man kompletterar varandra, jag är fittan och han är kuken.
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsunspect
Alla bör vara rädda för att få sitt liv förstört. Att bli konsumerad av någon manipulativ kluster-b-"människa" som saknar insikt om sitt eget beteende, är något man ska vara rädd för.

Alla ska vara fullt medvetna att ni existerar och att ni utnyttjar just de som är mjuka och omhändertagande. Klart du vill ha en sån. De andra känner red flags direkt!

Allt för att fylla det där tomrummet ni känner. Avsaknaden av att vara en människa.

"jjujju" brukar för det mesta poängtera lite nödvändigheter på ett ganska humoristiskt sätt. Trevligt!
Synd bara att han anser att alla med diagnos per automatik betyder efterbliven medans han själv får parasita fritt på andras energi och digitala privatliv.
Citera
2026-02-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badkarsunspect
Alla bör vara rädda för att få sitt liv förstört. Att bli konsumerad av någon manipulativ kluster-b-"människa" som saknar insikt om sitt eget beteende, är något man ska vara rädd för.

Vanligt med kvinnor som saknar självinsikt och inte hör vad de själva säger till män. Själva så tål de inget.
Sen så finns det kvinnor som mycket väl vet vad dom säger, men anser att det är hennes rätt som kvinna. Mannen får inte säga samma till henne.
Det är olika regler.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-14 kl. 10:14.
Citera
2026-02-14, 10:32
Medlem
godboys avatar
Trådstarten är imbecill och det är egentligen omöjligt att svara på frågeställningen då "valet" av partner beror på väldigt många parametrar (Gud vad sterilt det lät).

Jag har ju träffat en del kvinnor genom åren innan jag gifte mig. För min del så är det viktigt att min partner har en egen vilja och inte är rädd för att berätta vad hon vill, hur hon känner och vad hon vill göra. Det finns inget så oattraktivt som en kvinna som bara säger "vad vill du" eller "bestäm du" vid varje tillfälle.
Citera
2026-02-14, 10:32
Medlem
cutepsychos avatar
Väljer kvinna nr 1. Hon kommer inte göra dig bankrutt och kräva underhåll vid ev skilsmässa. Hon kommer heller inte att anklaga dig för psykisk misshandel efter att ni bråkat för hon har IQ nog att förstå att bara för att man har en argumentation eller är oense om vissa saker så är inte ena parten en narcissist bara för det.
Citera
2026-02-14, 10:38
Medlem
Kleiners avatar
Vänta nu lite, så du menar att jjujju egentligen inte är jjujju men låtsas att vara jjujju? :/

Jag tror starkt på att man ser den riktiga sida av människor här. Även den låtsas sida är på riktigt.

Ps: Inget illa ment mot dig jjujju. Jag gillar din flashback karaktär (for det mesta).

Så länge man har båda fötterna på jorden, då är det inget fel att vara bossig eller undergiven.
Men en människa som har båda fötterna på jorden behöver varken vara bossig eller undergiven

Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Hahah låter som du fått erfara en lärdom

"jjujju" brukar för det mesta poängtera lite nödvändigheter på ett ganska humoristiskt sätt. Trevligt!
Synd bara att han anser att alla med diagnos per automatik betyder efterbliven medans han själv får parasita fritt på andras energi och digitala privatliv.
Senast redigerad av Kleiner 2026-02-14 kl. 10:46.
Citera
2026-02-14, 10:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Vanligt med kvinnor som saknar självinsikt och inte hör vad de själva säger till män. Själva så tål de inget.
Sen så finns det kvinnor som mycket väl vet vad dom säger, men anser att det är hennes rätt som kvinna. Mannen får inte säga samma till henne.
Det är olika regler.

Din kommentar kan inte tas på allvar då du saknar lika mycket självinsikt som användaren “jjujju”.

Tror vi är många som tröttnat på ditt förklädda kvinnohat.
Citera
2026-02-14, 10:41
Medlem
Citat:
Din kommentar kan inte tas på allvar då du saknar lika mycket självinsikt som användaren “jjujju”.

Tror vi är många som tröttnat på ditt förklädda kvinnohat.

Jag hatar inte kvinnor. Jag gillar inte kvinnor som anser att de får bete sig hur som helst, bara för att dom är kvinnor.
Citera
2026-02-14, 10:42
Medlem
LKKINGENs avatar
Smaken är som baken men bossig och lever halva livet med tjejgänget går bort per automatik.
Citera
2026-02-14, 10:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Vänta nu lite, så du menar att jjujju egentligen inte är jjujju men låtsas att vara jjujju? :/

Jag tror starkt på att man ser den riktiga sida av människor här. Även den låtsas sida är på riktigt.

Ps: Inget illa ment mot dig jjujju. Jag gillar din flashback karaktär (for det mesta).

Tanken på att han spelar ut en karaktär har slagit mig.
Men med tanke på att karaktären gått över gränser som är oförlåtliga och rakt av obehagliga tror jag nog ändå att karaktären är sann.
Han njuter ju av att se andra lida. Annars hade man inte gått över gränsen.

Ja det är karaktär värd att behålla för sagan.. så länge man aldrig behöver träffa personen irl.
Citera
2026-02-14, 10:49
Avstängd
Citat:
Jag hatar inte kvinnor. Jag gillar inte kvinnor som anser att de får bete sig hur som helst, bara för att dom är kvinnor.

Trots det anser du dig berättigad att få bete dig hur du vill, samtidigt som du ifrågasätter varför kvinnorna i ditt liv gör samma sak som dig.
Citera
2026-02-14, 10:50
Medlem
Citat:
Trots det anser du dig berättigad att få bete dig hur du vill, samtidigt som du ifrågasätter varför kvinnorna i ditt liv gör samma sak som dig.

Ja, jag anser att jag har rätt att kritisera kvinnor som beter sig som assholes.
Själv så tänker jag på vad jag säger till kvinnor. Jag klankar inte ner på kvinnors kroppar, eller förlöjligar henne som kvinna.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-14 kl. 10:53.
Citera
2026-02-14, 10:55
Avstängd
Citat:
Ja, jag anser att jag har rätt att kritisera kvinnor som beter sig som assholes.
Själv så tänker jag på vad jag säger till kvinnor. Jag klankar inte ner på kvinnors kroppar, eller förlöjligar henne som kvinna.

Människor speglar varandra. Det vet du väl?
Och det verkar som att du fått lära känna någon som låtit dig smaka på ditt eget gift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in