2026-02-14, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Alternativ 2 lät trevlig Karriärist och "bossig" är inga goda egenskaper.

Undrar hur många män som accepterar att hon har sista ordet och bestämmer det mesta, så länge han har tillgång till hennes tuttar ibland.
Citera
2026-02-14, 06:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Kvinna 2 såklart. Vem fan vill ha chefen hemmavid?
Citera
2026-02-14, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Undrar hur många män som accepterar att hon har sista ordet och bestämmer det mesta, så länge han har tillgång till hennes tuttar ibland.
En hel del, säkerligen. Och det kanske är bekvämt att slippa ta initiativ och beslut.
Citera
2026-02-14, 07:34
Medlem
GiveMeHeads avatar
Alternativ 2 låter mer undergiven. Alt 1 bossig och älskar sitt jobb, sånt håller aldrig. Så helt klart Alt 1.
Citera
2026-02-14, 07:37
Medlem
Tidvinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vilken kvinna väljer du och varför?

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Bägge är lika gamla och lika snygga.
Lönen har inte så stor betydelse för mig, men alternativ två låter som en hemmafru och väggblomma. Jag föredrar någon som ifrågasätter mig (för det är så man själv utvecklas) och som har sina egna tankar och intressen.
Citera
2026-02-14, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
En hel del, säkerligen. Och det kanske är bekvämt att slippa ta initiativ och beslut.

Och om man inte vill det som hon vill så är man tråkig.
Citera
2026-02-14, 07:50
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vilken kvinna väljer du och varför?

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Bägge är lika gamla och lika snygga.

Jag föredrar en vacker kvinna med bra jobb och hög lön. Intressen: jobbet, resa, heminredning, baka, umgås med tjejgänget. Vill ha flera barn och lyssnar gärna på mig.
Citera
2026-02-14, 07:54
Medlem
Facades avatar
1 barn räcker, vill inte ha mer och ett är vad jag har.
Bra lön är att föredra såklart.
Citera
2026-02-14, 08:28
Medlem
Ingen av dem. Jag vill öht inte ha barn och gillar mer kreativt lagda konstnärstyper!
Citera
2026-02-14, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Tänkte faktiskt inte ens svara dig överhuvudtaget

Men tyckte att det var roligt att du skrev att du inte är rädd för intelligenta kvinnor, och det första du visar är rädsla. Visst var det kul?

Min ”sort” tänder inte på rädda män. Därför dras jag till psykopater. Kaka söker maka

Men eh tror mer på en snäll mjuk man faktiskt. Så att man kompletterar varandra, jag är fittan och han är kuken.

Alla bör vara rädda för att få sitt liv förstört. Att bli konsumerad av någon manipulativ kluster-b-"människa" som saknar insikt om sitt eget beteende, är något man ska vara rädd för.

Alla ska vara fullt medvetna att ni existerar och att ni utnyttjar just de som är mjuka och omhändertagande. Klart du vill ha en sån. De andra känner red flags direkt!

Allt för att fylla det där tomrummet ni känner. Avsaknaden av att vara en människa.
Citera
2026-02-14, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Hjälper ju inte ett dugg, du har ju inte ens varit i närheten av kvinnor, än mindre de som möjligen kan innefattas inom det fetade i din text.

Om du med det kursiva menar stackars fruntimmer med grava intellektuella funktionsnedsättningar så har du börjat komma något på spåret vad gäller just vad du bör leta efter.
Lycka till!
Ja juste aldrig varit i närheten vetifan vad jag knullade då!?

Pratar du oftast med röven eller?

Jag står för det jag säger och säger som det är så försöker du förolämpa mig för att du inte gillar sanningen all erfarenhet man har haft var bara en schizofrenisk dröm😂

Do better because that was weak pathetic idiot.
Citera
2026-02-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag är inte kompatibel med sånt det är inte att man är rädd för det det är bara de att hon är oftast irriterande resten är helt ok

Jag vill ha lugn o ro i hemmet inte en uppkäftig kärring som inte vet hur man håller käften och glapp käftar emot som ett efterblivet mongo även fast hon vet att hon har fel.

Vet inte hur många gånger man har haft lust att använda armbågen för att knocka ut dessa clowner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in