2026-02-13, 17:04
Medlem
Vilken kvinna väljer du och varför?

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Bägge är lika gamla och lika snygga.
Senast redigerad av Vespasianus 2026-02-13 kl. 17:29.
Citera
2026-02-13, 17:07
Medlem
OnkelUnkass avatar
Flera barn?

Miss me with that shit
Citera
2026-02-13, 17:14
Medlem
Som man väljer jag ingen av dom då det verkar saknas substans i dom två exemplen du beskriver.
Som kvinna blir TS bortvald som inte kan fatta beslut för sig själv.
Citera
2026-02-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Som man väljer jag ingen av dom då det verkar saknas substans i dom två exemplen du beskriver.
Som kvinna blir TS bortvald som inte kan fatta beslut för sig själv.
Är ingen kvinna
Citera
2026-02-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Som kvinna blir TS bortvald av mig som inte kan fatta beslut för sig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Är ingen kvinna

Förtydligande.
Citera
2026-02-13, 17:22
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Olika män vill ha olika typer av kvinnor.

Det är det enda du kan få fram av ett sånt här test. Svårare än så är det inte.
Citera
2026-02-13, 17:46
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:

Alternativ 1. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med tjejgänget och resa. Vill ha max 1 barn inte före 35 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Alternativ 2. Kvinna med lågbetalt jobb. Intressen heminredning,baka och mode. Vill gärna ha flera barn och lyssnar gärna på dig.

Helt klart kvinna #2. Älskar en snäll, ödmjuk och huslig kvinna. Ogillar verkligen bossiga personer, oavsett kön. Jag har det bra ställt själv och behöver inte tillskott i kassan från en fru eller sambo. Men jag vill gärna att hon ska ha egen försörjning och inte vara helt beroende av mig. Men rimligen betalar jag lite mer när jag kan göra det.
Citera
2026-02-13, 17:48
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Riktigt så enkelt är det inte.
Hon ska finna dig uthärdlig också.
Citera
2026-02-13, 17:50
Medlem
Hardstekts avatar
2.

Varför skulle man vilja ha en kvinna som beter sig som en man.
Citera
2026-02-13, 17:50
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Men lilla hjärtat

Kan du inte ta med min kategori av kvinnor också? Vi som är nummer ett men har samma intressen som 2 och vill ha flera barn OCH lyssnar jättegärna på sin man också?

Varför ska allt vara åt helvete eller totalt åt andra hållet? Alla män kommer välja 2 förstår du väl? Deras största rädsla är att bli lämnade.

Det hade ju varit en större utmaning om du skrev: Alternativ 3. Kvinna med bra karriär som har hög lön. Intressen jobbet, umgås med sina vänner också eftersom att hon som tur har några så hon slipper vara klängig och beroende av sin man och inte låta honom ha SINA hobbies, hon är grym på att laga mat, håller igång med träning och vill resa och upptäcka världen med honom. Sen vill hon ha 3 barn men helst inte före 33 årsåldern. Bossig och gillar att bestämma.

Jag tycker att 3 är drömmen. Därför är jag drömmen. 🥰
Citera
2026-02-13, 18:25
Medlem
Gjuteriets avatar
Är detta ens en fråga? Det ena alternativet är ju uppenbarligen formulerat så att de flesta ska välja det. Vem vill inte bli lyssnad på?

Vad väljer du, en kompis som regelbundet slår dig på käften, eller en kompis som ger dig en femhundring varje helg? Klurigt!
Citera
2026-02-13, 18:36
Medlem
pn222jws avatar
Alternativ 1. Jag är mer van vid såna tjejer, dom är ganska roliga och har bra smak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in