Citat:
Ursprungligen postat av
marageo
Haha ja, andelen kvinnor som ” kvalar” in i någon av de kategorierna specifikt är nog inte så stor.
Håller med, människor överlag som inte har någon egen vilja är helt ointressanta. Hade en sådan pojkvän en gång. Då hjälper det inte att vara stor, stark eller ens intelligent. Attraktionen dalade sakta men säkert.
Ja, jag min fru har det väldigt bra, vi är ärliga med varandra. Kan vara så att vi bjuds med till något och så är jag inte alls på humör för att gå på det och då säger jag bara det, så får hon gå själv om hon vill, och det är samma för henne, att ibland vill inte hon och då får jag gå själv om jag vill. Sen får man ju givetvis ibland offra sig. Om någon av oss inte vill så brukar vanligen ingen av oss gå. Sen att ha en fru med lite egna intressen är också kanon, hon är ju hästtjej så det är alltid massa med den saken, men jag tycker bara det är kul och hon lärt mig massor om hästar och hästskötsel. Sen är det alltid uppskattat när jag kommer till stallet och jag tycker det är rätt roligt med.
För många år sen var jag ett mycket kort tag tillsammans med en tjej som alltid sa
"vad vill du" fy vad trist. Kunde vara så enkelt som; ska vi gå ut och äta idag?
Vad vill du får man till svar, är det något särskilt ställe du tycker vi ska gå till,
vad tycker du. SUCK!
Det gick inte i längden, tillslut blir jag bara irriterad. Jag har dessutom ett jobb där jag tar massvis med olika beslut varje dag och det är ju okej, men jag vill ha balans i min relation och jag verkligen vill att partnern ska ha en vilja. Men min fru har det och vi har varit gifta i dryga 15 år nu.