Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Detta är ju inget nytt, du får det att framstå som att det är nya saker som vi säger om Sofia och att allting bara adderas till Epstein-historien. För mig och många andra så var Sofia "skadat gods" redan innan allt med Epstein blev känt. Så för oss blir detta bara ännu en spik i hennes kista.
Du kommer in från Epstein-hållet, många av oss andra här haft henne på radarn i drygt tjugo år. Det är därför som krocken oss emellan blir väldigt stor.
Kanske är du för ung för att ha koll på den historiken, jag vet inte.
För min del blir det absurt när hennes dagar i Stureplanssvängen förnekas... Hon var väldigt synlig på den tiden, som Paradise Hotel-deltagare, Slitz-brud osv. Att hon aldrig blivit accepterad i "de finare salongerna" beror ju på just detta och det var alltså långt innan det här med Epstein kom fram.
Att nu även detta tillkommer är således inte förvånande för många av oss, tvärtom är det väntat. Nu blir det bara att lägga ihop ett och ett och som uttrycket säger; if it walks like a duck...
Sen får du ju ta till dig av fakta också. Det är verkligen inte bara att åka över till USA och jobba lite som man vill. Det har alltid varit väldigt strikt och som student får man endast jobba inom campusområdet alternativt efter studierna inom det som man studerat under "sponsrade" former.
Sofia är inte den enda som tänjt på reglerna så hon är inte unik på så sätt men det är ju en enorm risk man tar med följder att du kan bli omedelbart utkastad ur landet och ej få åka tillbaka.
Jag närmar mig 50. Jag minns absolut allt skit Sofia fick ta emot då hon och CP gick ut officiellt som par. Skit för sin medverkan i PH och Slitz. Men att hon skulle ha legat med halva Stureplan är
långtgående fria fantasier. Det hoppas jag du inser själv?! Jag minns också att skvallerpressen gärna ville ha det till att prinsessan Madeleine var avigt inställd till Sofia. Så nog minns jag alltid.
Sedan minns jag hur hon jobbade och jobbar för utsatta barn. Hur hon är en känd röst mot
näthat. Att hon är en fyrabarnsmor. Och hur otroligt kär hon ser ut i sin make. Detta gör henne till en värdig prinsessa I mina ögon.
Spelar roll om hon som ung och oförståndig var med i PH och Slitz. Det är liksom inget olagligt. Inget oförlåtligt hemskt. Men du kanske anser att det är oförlåtligt hemskt att visa sig naken på bilder och vara med i PH? Antar att du därmed aldrig tittar på PH och aldrig har onanerat till en bild på en naken kvinna, annars är du hycklare av rang!
Sofia var ytligt bekant med Epstein. Det är allt som är
bevisat. Så inte ens där finns något oförlåtligt hemskt på Sofia.
Ni beter er i tråden som om hon skulle vara en grov kriminell massmördare. Typ.
Hon har varit med i PH, i Slitz och varit ytligt bekant med Epstein. That's it. Det var då. Inget oförlåtligt hemskt. Inget brottsligt.
Nu är hon en värdig prinsessa. Som jag beskrev här ovan.
Jodå. Man kan få särskilt tillstånd att jobba utanför campus, även om man har studentvisum. Så gjorde mitt ex. Ansökte om särskilt tillstånd för att jobba i USA under sina studier i USA. Så det går.