2026-02-11, 22:54
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Nä.

Vad annars är vitsen med politik? Att ha deliberativa diskussioner om hur man ska nå konsensus med lågaffektivt bemötande? Politik bygger på konflikter och dessa ska synliggöras, både harmlösa såväl fientliga.
Citera
2026-02-11, 23:03
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Inga gränser regnbågs-Ulf? https://x.com/PlainviewLegacy/status/1978160581686272188?t=zV0sQiQmMAfL21mpgkVAgw&s=19
Öppna era hjärtan-reinfeldt?
Nog sagt...? Ingen som helst skillnad på M och S i praktiken, små variationer för illusionen av val. de som jobbar sig upp i partiet är lydiga nickedockor som följer manus under globalist/bankregimen, och skiter fullständigt i Sverige.

Hur fan är bankregimen/Globalister en del av vänstern? Är ju marknadsliberaler om något.
Citera
2026-02-11, 23:21
Medlem
Citat:
Du svarar inte på frågan.

Är det slöseri med skattemedel att betala ledamöter av kommunfullmäktige för att spendera sin tid med att agitera, skapa Youtube-klipp och leka "luften är fri" i rådhuset? Samt ljuga om att de blir misshandlade för att någon nuddar dem i samband med denna lek?

Om du läser så gör jag det, men låt mig förenkla. Nej, jag tycker inte det Marcus Allard gör kan anklagas för att vara slöseri med skattemedel.

Gällande ditt argumenterande så är det ord mot ord, men du har ju tydligt tagit ställning FÖR ett antal rätt läskiga figurer.

Är du nöjd nu då?
Citera
2026-02-11, 23:25
Medlem
Är väl värre med alla politruker från andra partier som bara sitter och slänger bensin på elden i villabranden Sverige... Men han kanske skulle kunna svära lite mindre...
Citera
2026-02-11, 23:26
Medlem
Citat:
Nä.
Ska de bara rulla tummarna?
Citera
2026-02-11, 23:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Vad annars är vitsen med politik?

Du tror inte man kan syssla med politik utan att kalla folk "jävla tönt, jävla idiot" etc?
Citera
2026-02-12, 00:05
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Nej, jag tycker inte det Marcus Allard gör kan anklagas för att vara slöseri med skattemedel.

Så om alla sossar i riksdagen konstant började filma andra politiker och stå ivägen för dem och skrika "MISSHANDEL!!!!" så hade du inte haft några problem med det?

Jag tvivlar.
Citera
2026-02-12, 01:09
Medlem
Will999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Är väl värre med alla politruker från andra partier som bara sitter och slänger bensin på elden i villabranden Sverige... Men han kanske skulle kunna svära lite mindre...

Han får väl svära hur mycket han vill. Hatar politiker som ska vara så jävla tillgjorda och duktiga.
Citera
2026-02-12, 05:05
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Nu senast var det någon som petade på hans kollega för att han stod i vägen och Allard vrålar för full hals misshandel, vilket han någon timme senare backar från då det visade sig att någon knappt hade snuddat vid ett par glasögon på hans kollega. Helt otroligt att så många väljare finner ett så stort nöje i det och avgudar honom som en ny Messias.

Haha.
Så du har inte sett det alltså?
Citera
2026-02-12, 05:43
Medlem
Citat:
Nä.
Seriöst? Du fattar inte att politikernas viktigaste uppgift är att vinna val?
Citera
2026-02-12, 06:11
Medlem
Citat:
Så om alla sossar i riksdagen konstant började filma andra politiker och stå ivägen för dem och skrika "MISSHANDEL!!!!" så hade du inte haft några problem med det?

Jag tvivlar.

Jag accepterar vin-haggans rätt att vara vin-hagga om det är henne du försöker försvara.
Citera
2026-02-12, 07:01
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Hur fan är bankregimen/Globalister en del av vänstern? Är ju marknadsliberaler om något.
Tyvärr har ju vänstern till stora delar gått deras ärenden. Är inte en slump att den nya populismen är höger snarare än på 60-70-talet då det var KPLM osv som gällde. Hela vänstern idag vill se mer EU exempelvis, vänstern för mig är Göteborgs kravallerna 2001 och aktivt motstånd mot kapitalismen. Kan du se det idag när de själva handlar på temu nästa sekund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in