Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Jag försöker få dig att svara på en enkel fråga.
Då föreslår jag att du försöker både vara en Allard-runkare och samtidigt svara på en enkel fråga:
Är det slöseri med skattemedel att betala ledamöter av kommunfullmäktige för att spendera sin tid med att agitera, skapa Youtube-klipp och leka "luften är fri" i rådhuset? Samt ljuga om att de blir misshandlade för att någon nuddar dem i samband med denna lek?
Från vad jag står gör han sitt jobb och är vaken under både kommunfullmäktige och regions-styrelsens sammanträden och från vad jag kan bedöma är han väl förberedd och insatt. Han varken ringer in det eller sitter av tiden, som verkar kutym.
Jag ser inte hur hans kampanjande, som rimligtvis görs ”off the clock” skulle vara något att anmärka på.
Vad är det du torgför?
Nej, jag ser inga problem med att han uppbär ersättning från skattemedel för sitt arbete i kommunfullmäktige och regionstyrelse. Jag bajsar inte heller ner mig hur han driver trafik och skapar engagemang.
Jag håller inte med i allt han säger, men jag delar hans glödgade hat mot inkompetens och slöseri med skattemedel.