Igår, 12:22
Medlem
Citat:
Regionfullmäktige i Örebro avbröts på måndagsförmiddagen.

”Presidiet bedömde att vi kunde inte upprätthålla ordningen i salen och i debatten”, säger fullmäktiges ordförande efter att mötet drog igång igen efter en dryg halvtimme.

Precis innan mötet avbröts stod oppositionsledaren Markus Allard (ÖrP) i talarstolen och sa bland annat ”jävla fegis, du är ett jävla fån, du är en idiot rakt igenom” till den andra oppositionsledaren Sebastian Cehlin (M).

Kan den här barnungen aldrig bete sig?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vr5AG5/regionfullmaktige-avbrutet-javla-fegis
Citera
Igår, 12:33
Medlem
Rena rama oredan!
Senast redigerad av jamenda Igår kl. 12:45. Anledning: Ifrågasättande
Citera
Igår, 12:38
Medlem
Här verkar man kunna se spektaklet:

https://qcnl.tv/p/bgRDw4H5nYg4LMoZUv9lAg
Citera
Igår, 12:42
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Kan den här barnungen aldrig bete sig?

Det får vi hoppas han aldrig gör.
Citera
Igår, 12:44
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Han har bröstat upp sig lite väl mycket och rider på den här vågen lite väl hårt, när han uppför sig som en fitta så får det spridning och nu måste han öka insatsen varje gång för det är de han kan, men det måste göras med finess och det går att peka på ett fyndigt och vasst sätt utan att tappa det helt.
Citera
Igår, 12:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Allard skulle passa i andra länders parlament bätre, typ Storbrittannien?
Citera
Igår, 12:45
Medlem
StorFetAnkas avatar
Han är ju f.d kommunist så beteendet i sig är inget konstigt. Dessutom så är det ju inte han som springer runt och hyr soptunnor för 1000:-/må st som inte fungerar och hittar andra löjliga sätt att slösa bort skattebetalarnas surt förvärvade pengar.
Citera
Igår, 12:56
Medlem
Room531s avatar
Är den tilltalade en jävla fegis, idiot och fån då??

Jag lutar åt att rösta på Örebropartiet, Allard säger som det är. Ett av få partier som vill ha en fullt nödvändig återvandring av invandrade bidragsplundrare, jihadister och kriminella, verkar det som. Men deras sida har varit nere länge så inte kunnat läsa mer om deras politik.. Men gillar Allard från vad jag hört!

Citat:
Moderaterna gnäller om att vi i Örebropartiet inte vet hur man ska föra en "värdig debatt".
tydligen har en moderatpolitiker smällt till en Örebro politiker på käften??
https://x.com/Markus_Allard/status/2020804101764681811?t=UAEALiTmPRDGmJ7CwhkTrA&s=19
Citat:
Regionfullmäktige i Örebro just nu:

- Styret har lämnat salen efter att de försökt skrika och överrösta mig.

- Moderaterna vägrar svara på varför de ljuger och varför de väljer att prioritera konst framför sjukvård.

Och inte bara det. Moderatpolitikern Erik Baecklund väljer att dra till Glenn Roswall från Örebropartiet - I ANSIKTET - så att glasögonen flyger av.

Ingen från moderaterna vill dock svara på varför.

- Därefter ordningsfråga på ordningsfråga från både "högern" och "vänstern" om varför den hemska Markus Allard får prata i talarstolen.

Citat:
De stängde ju av mikrofonen när springare berättade att Glenn fick en smäll av moderatern. 3 timmar 3 minuter och 5 sekunder i livesändningen.
https://x.com/norternaer/status/2020814251296690416?t=IOpNhffV3vJgYXYZGPhIxw&s=19
Citera
Igår, 13:04
Medlem
Tuors avatar
Det är knappast Allard som är problemet.

Allard säger saker som folkförrädarna tycker är obekväma.

Partier som Moderaterna och Socialdemokraterna har tydligen rövknullat Örebro utan glidmedel i många, många år nu enligt folk på sociala medier.

De lägger pengar på bland annat HBTQ-grejer och säger samtidigt att det inte finns några pengar till sjukvården.

Allard har alltså rätt. De är idioter, precis som TS
Senast redigerad av Tuor Igår kl. 13:09.
Citera
Igår, 13:06
Medlem
Room531s avatar
mer fulande av andra partier mot Örebropartiet bakom kulisserna

Citat:
....Hon var milt uttryckt "missnöjd" med att jag kommenterade ärendehanteringen.

Hon krävde även att hon ska få bestämma innehållen i mina debattinlägg. Jag ska exempelvis inte få kommentera huruvida hon ler eller inte.

Jag frågade vad hon skulle göra åt saken.

Hon valde då att framföra följande information till mig:

"Du ska få se vad jag ska göra" "Du ska få se vad jag kan göra

...
Citat:
Filmen som vi kommer släppa avbryts dock av att hennes partikollega Jessica Ekerbring (S) smyger sig upp bakom Glenn och rycker tag i telefonen varpå inspelningen avbryts
...
https://x.com/Markus_Allard/status/2016491727553527856?t=RROz56SDvBcRmftefLUYPA&s=19

vi vill ha mer insyn i politiken, och politiker som vill landet och svenskar väl, inte köpta, förrädiska PK-puckon i sju/åttaklövern och regim-tv/media som försöker mörka saker som folket behöver veta hela tiden.
Senast redigerad av Room531 Igår kl. 13:10.
Citera
Igår, 13:07
Medlem
Det är stofilerna som kör landet i botten som är barnungar mentalt. Helt rätt att någon skäller ut de, likt man gör med just barn.
Citera
Igår, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Det är stofilerna som kör landet i botten som är barnungar mentalt. Helt rätt att någon skäller ut de, likt man gör med just barn.

Synd bara att han framstår som ett psykosgenombrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in