2026-02-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse94
Det kan vara relevant att ställa sig frågan; vem är prinsessan Sofia? Hon är maka till Carl Philip, en prins som inte är tronarvinge och inte heller erhåller apanage från staten.

Sedan kan man fråga sig; är det relevant att hon som hastigast har träffat Epstein på ett kontor tillsammans med en vännina för 20 år sedan, och förväntar vi oss ens att hon ska minnas det?

Det finns foton på henne från tillställningar med Epstein.
Citera
2026-02-11, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Bara kungen har nog mycket apanage, han kan ge en slant till sina barn och fakeprinsessa.

Kungen fördelar apanaget för de övriga. Då måste han ha ett gott öga till det jobb Sofia utför (dvs minst av allla) för hon handlar ju för 1,4 miljoner/år. Hennes klänningar kostar bara de ca 10 000 kronor/styck.
Väskor och skorr ej att förglömma. Barnen får väl av farfar och så har de barnbidrag förstås.
Citera
2026-02-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Personligen tycker jag inte att prinsessglansen, även när den inte var anfrätt, var till hennes fördel.
Som ung och fräsch, glatt leende med munnen full av ”europeiska tänder” (som det kallas i USA) och vårtan rätt osynlig, tyckte jag hon var rätt gullig. Utseendemässigt (nej, festivalbilden var nog inget ”modellen” visade upp i sin portfölj).
Tandkorrigering och diverse andra förbättringar i munnen har gjort att den har på något vis tänjts ut, blivit större och bredare.
Åldern och påfrestningarna har, som sagt, inte gjort Sofia vackrare (det fina vinet har blivit ättika…)
De dyra och tantiga kläderna som hon inte kan bära upp gör det inte bättre.

Kunde inte CP ha gjort en prins Bertil och bott med madammen i nån liten mysig lya? Utan tjat om giftermål och titlar. De hade förmodligen varit lyckligare. Men han är korkad och hon en streber, det blev såhär.
Intressant inlägg förresten, det som antydde att regeringen har beslutat att lägga locket på. Kommer aldrig att lyckas i längden.

Tillägg: för att fortsätta älta Sofias fysik: Det lågt sittande horisontella ärret som syntes på vissa bikinibilder när hon var ung ventilerades i tråden, också länge sen. Finns bilder. Enl bl a mrs Magoo var det absolut inget konstigt med det. Andra, däribland jag, tyckte det såg ut som ett gammalt operationsärr. Minns inte vad utfallet blev.

Lade också märke till det, sist på den där fruktansvärda bilden när hon ser ut att ha fått Ola Salos autograf på magen.
Citera
2026-02-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Chris har sagt ifrån sig allt kungligt. Han försörjer sig själv.

Nu talar vi om Epstein för 20 år sedan.
Vad Chris sedan försörjer sig på får vi hoppas lönar sig.
Citera
2026-02-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Lade också märke till det, sist på den där fruktansvärda bilden när hon ser ut att ha fått Ola Salos autograf på magen.
Menar inte den svaga vertikala strimman man kan skönja på den bilden. Det är iaf det enda jag ser där.
Under, i betydelsen nedanför, festivalbyxornas linning finns ett horisontellt snitt i bikinilinjen - det kanske tillkom när Sofia var något äldre. Men det är ett riktigt ärr, fint läkt. (Foton finns i tråden, långt tillbaka)
Citera
2026-02-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Menar inte den svaga vertikala strimman man kan skönja på den bilden. Det är iaf det enda jag ser där.
Under, i betydelsen nedanför, festivalbyxornas linning finns ett horisontellt snitt i bikinilinjen - det kanske tillkom när Sofia var något äldre. Men det är ett riktigt ärr, fint läkt. (Foton finns i tråden, långt tillbaka)

Jag tror vi menar samma sak. Det går från ena sidan magen till den andra ovanför byxlinningen. Jag måste ha tänkt på fel bild.
Citera
2026-02-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ånej. Sofia erkänner att hon varit på en privat filmvisning med Epstein. Det låter väldigt, väldigt illa. Restaurangbesök också. Det hade varit bättre om hon höll tyst.

Sofia som inte ångrar någonting….

Men då måste det väl röra sig om 3 gånger då? Restaurang, bio och möte på kontor för att diskutera skådespelerskeutbildning?

Måste väl ha funnits fler tillfällen, tillsammans med Barbro, eller skickade Barbro bara ut Sofia till Epstein när han behövde mingelbrudar?
Citera
2026-02-11, 21:41
Medlem
Har inte följt Sofias bravader så väl innan giftermålet. Hon och väninnan har "umgåtts"med en annan sexförbrytare under åren i NY, Sean Combs (Puff Daddy/P Diddy).
Har följt Sean Combs rättegången. En riktigt vidrig typ som videofilmat allt för att ha i utpressningsyfte också. Lärde han sig av Epstein kanske?

https://www.aftonbladet.se/a/G15MOQ
Citera
2026-02-11, 21:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Kungen fördelar apanaget för de övriga. Då måste han ha ett gott öga till det jobb Sofia utför (dvs minst av allla) för hon handlar ju för 1,4 miljoner/år. Hennes klänningar kostar bara de ca 10 000 kronor/styck.
Väskor och skorr ej att förglömma. Barnen får väl av farfar och så har de barnbidrag förstås.

Fast 10.000 för en klänning är inget särskillt anmärkningsvärt inom övre medeklassen ens.
Citera
2026-02-11, 21:53
Medlem
Citat:
Men då måste det väl röra sig om 3 gånger då? Restaurang, bio och möte på kontor för att diskutera skådespelerskeutbildning?

Måste väl ha funnits fler tillfällen, tillsammans med Barbro, eller skickade Barbro bara ut Sofia till Epstein när han behövde mingelbrudar?

Ja, när jag skrev mitt inlägg trodde jag bara att det handlade om ett tillfälle...Sedan dess kom ju artikeln i Expressen där det då blir 3 tillfällen som hon blivit påkommen med. Vilket betyder att de nog träffats mer än så, både bildligt och bokstavligt. Varför skulle Epstein göra något utan att få "något" tillbaka (eller någon av männen han haft i sin krets).
Jag såg en sajt som samlat alla foton och filmer från Epstein, hoppas någon orkar gå igenom dessa. De kallas The Free Press och har en 14 timmar lång film med allt material enligt Chatgpt.
Citera
2026-02-11, 22:15
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Men stämmer det då?

I den här situationen finns det väl absolut en anledning till att tona ned allt som har varit, eller?

Liksom, det vore en väldigt konstig människa som sade, "jo, jag tänkte knulla mig till toppen, tycker jag har fina tuttar och så, och gaddarna är fixade".

Problemet här är ju att vi inte riktigt vet.

Det enda vi kan göra är väl nästan att räkna antalet nedslag, där vissa äckelgubbar då visar sig ha absolut inget omdöme.

Jag menar, en normal människa borde ha kunnat inse efter ett kort tag, att det där är inget jag vill delta i.

Det är en sak att tycka om tjejer liksom, och kanske är man fri, men man får satsa på vuxna.
Gå in på X idag och se vad amerikanska politiker som nu sett hela materialet säger, man kan inte bara dejta Epstein, bara gå på resturang och biopremiär.
Citera
2026-02-11, 22:18
Medlem
beckos avatar
Citat:

Om du kan bevisa tre möten, så har du bevisat att Sofia ljuger, för hon sa att det bara var två resturang dejt och biopremiär dejt.

Konstigt att ingen backade upp henne, intervjuad ensam på gatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in