2026-02-10, 15:43
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Hon erkänner bara det hon är överbevisat
Heja dom tajmade kommentaren exakt tills materialet gåtts genom och erkänner medvetet svävande endast endast det som överbevisats.
Men först säger hon några sedan två dejter och ”bara det”

Läskigt stressad, svävar om vad hon hävdar, menar hon en resturang-dejt och en filmpremiär-dejt med Epstein på tu man, klart det är många andra på restauranger jag biopremiärer, det är väl oväsentligt och vilseledande?

Nu har Sofia svävat och sagt både två dejter... och några. Halva befolkningen tror på det, och nu sitter Sofia fast i två dejter i ett uttalande fångat på video.

Kanske var kungen som var smart, ja är det två så kan du väl säga det, och sen om det kommer fram mer så är hon skäligen fimpad?

Ingen frågar om Diddy’s freak off partyn, Barbros näverk och yoga-sekten. Men någon kanske gör en pod eller skriver en bok istället?

Hoppas att det inte kommer fram mer, typ vittnen, då har Sofia klarat sig med att åldrats 10 år pga stressen.
Senast redigerad av becko 2026-02-10 kl. 16:24.
Citera
2026-02-10, 16:00
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ånej. Sofia erkänner att hon varit på en privat filmvisning med Epstein. Det låter väldigt, väldigt illa. Restaurangbesök också. Det hade varit bättre om hon höll tyst.

Sofia som inte ångrar någonting….

Jag hoppas att Du är ironisk nu.
Citera
2026-02-10, 16:27
Medlem
Nu är jag supertrött på det denna lilla a-a klämmer ur sig. Hon uttalar sig så sällan (undviker förstås det värsta) och DÅ åtminstone hoppas man hon ska lyckas pipa fram något en smula trovärdigt.

Nä, nu ska hon spela OFFER också.

DN: /Prinsessan Sofia uttalar sig nu om sina kontakter med Jeffrey Epstein. Det handlar dels om ett restaurangbesök, dels om en filmvisning.

– Tack och lov var det bara det, säger hon./

Har hon helt tappat den arma lilla förmåga jag trodde hon ändå hade kvar?
TACK OCH LOV VAR DET BARA DET????!!!! Oj, då, så hon blev inte "tvingad" eller "utsatt" för 'mer' -- ja, gode Gud, tack och lov.

(Buhuhu.... vilken tur jag klarade mig, stackars mig.... hick, snyft, .... slapp råka ut för den där förskräcklige mannen något mer..... vilken tur jag hade. Carl, ge hit näsduken, vettja. Nu. Carl!!! Fan, ser du inte hur jag lider?!)
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-10 kl. 16:48.
Citera
2026-02-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Nu är jag supertrött på det denna lilla a-a klämmer ur sig. Hon uttalar sig så sällan (undviker förstås det värsta) och DÅ åtminstone hoppas man hon ska lyckas pipa fram något en smula trovärdigt.

Nä, nu ska hon spela OFFER också.

DN: /Prinsessan Sofia uttalar sig nu om sina kontakter med Jeffrey Epstein. Det handlar dels om ett restaurangbesök, dels om en filmvisning.

– Tack och lov var det bara det, säger hon./

Har hon helt tappat den arma lilla förmåga jag trodde hon ändå hade kvar?
TACK OCH LOV VAR DET BARA DET????!!!! Oj, då, så hon blev inte "tvingad" eller "utsatt" för 'mer' -- ja, gode Gud, tack och lov.

(Buhuhu.... vilken tur jag klarade mig, stackars mig.... hick, snyft, .... slapp råka ut för den där förskräcklige mannen något mer..... vilken tur jag hade. Carl, ge hit näsduken, vettja. Nu. Carl!!! Fan, ser du inte hur jag lider?!)

Snarare tvärtom. Hon är glad över att hon inte var mer insyltad med honom än det lilla, med händelse av vad som har uppdagats. Inget offer, utan snarare en person som pustar ut och säger "tack och lov var det bara det". För hon fattar att även hon hade kunnat drabbas.
Citera
2026-02-10, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Heja dom tajmade kommentaren exakt tills materialet gåtts genom och erkänner medvetet svävande endast endast det som överbevisats.
Men först säger hon några sedan två dejter och ”bara det”

Läskigt stressad, svävar om vad hon hävdar, menar hon en resturang-dejt och en filmpremiär-dejt med Epstein på tu man, klart det är många andra på restauranger jag biopremiärer, det är väl oväsentligt och vilseledande?

Nu har Sofia svävat och sagt både två dejter... och några. Halva befolkningen tror på det, och nu sitter Sofia fast i två dejter i ett uttalande fångat på video.

Kanske var kungen som var smart, ja är det två så kan du väl säga det, och sen om det kommer fram mer så är hon skäligen fimpad?

Ingen frågar om Diddy’s freak off partyn, Barbros näverk och yoga-sekten. Men någon kanske gör en pod eller skriver en bok istället?

Hoppas att det inte kommer fram mer, typ vittnen, då har Sofia klarat sig med att åldrats 10 år pga stressen.

Kan inte pressen fråga henne hur många gånger hon varit på Trump-fest?
Citera
2026-02-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kanske en överraskning för dig men det är inte Säpo som utser fru till Carl-philip.

Säpo gör en säkerhetskontroll över de som ska gifta sig in i kungafamiljen. Hade de fått fram något graverande om Sofia, så hade det inte blivit något bröllop.
Citera
2026-02-10, 16:56
Avslutad
Klassiker: Sofia Hellqvist - Nu Prinsessa.
Klipp: https://youtu.be/Ikp6MPvtInI?si=VcPXku9dLxldTOHe

Hon blev känd genom Paradise hotel - 25 åriga
Sofia Hellqvist som nu pekas ut som Prins Carl-
Philips nya romans. I TV4 såpan från 2005
tävlar unga tjejer och killar om vem som får
stanna kvar längst och TV serien är flitigt
omskriven som skandalernas dokusåpa med
filmade sexscener och vilda fyllefester.
Citera
2026-02-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Snarare tvärtom. Hon är glad över att hon inte var mer insyltad med honom än det lilla, med händelse av vad som har uppdagats. Inget offer, utan snarare en person som pustar ut och säger "tack och lov var det bara det". För hon fattar att även hon hade kunnat drabbas.

Ja tacka f-n för det! Naturligtvis fattar hon att hon hade kunnat bli värre insyltad (på papper). Vet bara inte hur mycket, då hon redan är insyltad. Hon har med några centimeter klarat sitt eget skinn (för stunden).

Vad f-n skulle hon tänkas ha "drabbats" av som hon inte hade gått med på själv?
Citera
2026-02-10, 17:02
Medlem
Citat:
Säpo gör en säkerhetskontroll över de som ska gifta sig in i kungafamiljen. Hade de fått fram något graverande om Sofia, så hade det inte blivit något bröllop.

Men snälla trasiga skiva, SÄPO hade inte några mer graverande på henne än PH och nakenbilder. Detta är förstås inte förbjudet i Sverige. Men hade inte kungafamiljen sagt 'ja' till denna pinuppa så hade Carl-P. avsagt sin titel. Så förtrollad var han av denna (???).
Citera
2026-02-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ja tacka f-n för det! Naturligtvis fattar hon att hon hade kunnat bli värre insyltad (på papper). Vet bara inte hur mycket, då hon redan är insyltad. Hon har med några centimeter klarat sitt eget skinn (för stunden).

Vad f-n skulle hon tänkas ha "drabbats" av som hon inte hade gått med på själv?

Hon är inte insyltad. Hon har inte begått något brottsligt. Hon har inte känt till att han har begått något brottsligt. Och hon känner honom inte, utan var bara ytligt bekant med honom 2005.

Ja, vad tror du? Han har våldtagit 12-17 åringar. Så vad tror du att någon som träffade honom när hon var 21 år i endast få sociala sammanhang känner "tack och lov" över att "det bara var det"?
Tankarna finns förmodligen "tänk om jag också hade drabbats....".
Citera
2026-02-10, 17:07
Medlem
Citat:
Men snälla trasiga skiva, SÄPO hade inte några mer graverande på henne än PH och nakenbilder. Detta är förstås inte förbjudet i Sverige. Men hade inte kungafamiljen sagt 'ja' till denna pinuppa så hade Carl-P. avsagt sin titel. Så förtrollad var han av denna (???).

Exakt. Det finns inget annat än det. Varför ska du ich andra fantisera ihop att det finns mer?
Citera
2026-02-10, 17:10
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Men stämmer det då?

I den här situationen finns det väl absolut en anledning till att tona ned allt som har varit, eller?

Liksom, det vore en väldigt konstig människa som sade, "jo, jag tänkte knulla mig till toppen, tycker jag har fina tuttar och så, och gaddarna är fixade".

Problemet här är ju att vi inte riktigt vet.

Det enda vi kan göra är väl nästan att räkna antalet nedslag, där vissa äckelgubbar då visar sig ha absolut inget omdöme.

Jag menar, en normal människa borde ha kunnat inse efter ett kort tag, att det där är inget jag vill delta i.

Det är en sak att tycka om tjejer liksom, och kanske är man fri, men man får satsa på vuxna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in