2026-02-11, 09:45
Medlem
MrGrants avatar
Det här Barbro BBB stallet där Sofia ingick. Slitz och Paradise hotell och sen visas upp för CP , jag tycker det verkar obehagligt stageat. Sen Barbros kontakt med Epstein, (varför uttalas det Eppstiin när det borde uttalas Eppschtein?) Amerikaniserat? Hela Barbros stall BBB pekar på ett obehagligt sätt att presentera snygga tjejer till de som vill betala. Ett stall. Sofia , hon hade nog en karriärstege att räkna med. Tror inte hon varit ovetande om hela konceptet.Verkar beräknande att ta sig fram i sociteten bara man har rätt mentor och ser bra ut. CP var nog ett lätt offer. Obs Vad jag TROR hände.
Citera
2026-02-11, 09:52
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Som lekman håller jag med dig. Och vad hon verkar ha åldrats mycket på kort tid!
Det slog mig också. Hon ser väldigt tärd ut. Borta är den forna prinsessglansen. Flera versioner av hennes samröre med E. Antar att mer kommer komma fram.https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tre-versioner-av-sofias-mote-med-epstein-/
Senast redigerad av MrGrant 2026-02-11 kl. 09:59.
Citera
2026-02-11, 09:53
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, men prinsen är ju inte en vanlig privatperson. Han måste i så fall avsäga sig prinstiteln och platsen i tronföljden, då förlorar Sofia också sin prinsesstitel och sina "kungliga" uppdrag. Sedan kan de göra vad de vill...
Väldigt bra idé
Citera
2026-02-11, 10:25
Medlem
Rikskrim08s avatar
Vi har alltså tre versioner av hur många ggr Sofia träffat pedofilen och våldtäktsmannen Epstein. Sofias version, Sofias väns version och Barbros version. Det här är ingalunda över för Sofia och hovets pressavdelning behöver nog ett nytt möte med Sofia där hon berättar ALLT. Om ej kan detta sänka hela hennes familj och det priset tror ingen Sofia är beredd att betala.
Citera
2026-02-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Vi har alltså tre versioner av hur många ggr Sofia träffat pedofilen och våldtäktsmannen Epstein. Sofias version, Sofias väns version och Barbros version. Det här är ingalunda över för Sofia och hovets pressavdelning behöver nog ett nytt möte med Sofia där hon berättar ALLT. Om ej kan detta sänka hela hennes familj och det priset tror ingen Sofia är beredd att betala.

Det kan vara relevant att ställa sig frågan; vem är prinsessan Sofia? Hon är maka till Carl Philip, en prins som inte är tronarvinge och inte heller erhåller apanage från staten.

Sedan kan man fråga sig; är det relevant att hon som hastigast har träffat Epstein på ett kontor tillsammans med en vännina för 20 år sedan, och förväntar vi oss ens att hon ska minnas det?
Senast redigerad av Lasse94 2026-02-11 kl. 10:41.
Citera
2026-02-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse94
Det kan vara relevant att ställa sig frågan; vem är prinsessan Sofia? Hon är maka till Carl Philip, en prins som inte är tronarvinge och inte heller erhåller apanage från staten.

Sedan kan man fråga sig; är det relevant att hon som hastigast har träffat Epstein på ett kontor tillsammans med en vännina för 20 år sedan, och förväntar vi oss ens att hon ska minnas det?
Hastigast, du menar väl menar snabbis?
Citera
2026-02-11, 11:54
Medlem
MrGrants avatar
Citat:

Apanage har dom https://www.sverigesradio.se/artikel/sa-mycket-fick-kungahuset-i-apanage-2024?utm_source=chatgpt.com plus gratis boende plus andra förmåner från vår skatt
Citera
2026-02-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Apanage har dom https://www.sverigesradio.se/artikel/sa-mycket-fick-kungahuset-i-apanage-2024?utm_source=chatgpt.com plus gratis boende plus andra förmåner från vår skatt
Bara kungen har nog mycket apanage, han kan ge en slant till sina barn och fakeprinsessa.
Senast redigerad av JohanRepes 2026-02-11 kl. 12:56.
Citera
2026-02-11, 12:53
Medlem
Citat:
Det slog mig också. Hon ser väldigt tärd ut. Borta är den forna prinsessglansen. Flera versioner av hennes samröre med E. Antar att mer kommer komma fram.https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tre-versioner-av-sofias-mote-med-epstein-/
Personligen tycker jag inte att prinsessglansen, även när den inte var anfrätt, var till hennes fördel.
Som ung och fräsch, glatt leende med munnen full av ”europeiska tänder” (som det kallas i USA) och vårtan rätt osynlig, tyckte jag hon var rätt gullig. Utseendemässigt (nej, festivalbilden var nog inget ”modellen” visade upp i sin portfölj).
Tandkorrigering och diverse andra förbättringar i munnen har gjort att den har på något vis tänjts ut, blivit större och bredare.
Åldern och påfrestningarna har, som sagt, inte gjort Sofia vackrare (det fina vinet har blivit ättika…)
De dyra och tantiga kläderna som hon inte kan bära upp gör det inte bättre.

Kunde inte CP ha gjort en prins Bertil och bott med madammen i nån liten mysig lya? Utan tjat om giftermål och titlar. De hade förmodligen varit lyckligare. Men han är korkad och hon en streber, det blev såhär.
Intressant inlägg förresten, det som antydde att regeringen har beslutat att lägga locket på. Kommer aldrig att lyckas i längden.

Tillägg: för att fortsätta älta Sofias fysik: Det lågt sittande horisontella ärret som syntes på vissa bikinibilder när hon var ung ventilerades i tråden, också länge sen. Finns bilder. Enl bl a mrs Magoo var det absolut inget konstigt med det. Andra, däribland jag, tyckte det såg ut som ett gammalt operationsärr. Minns inte vad utfallet blev.
Senast redigerad av rosalenin 2026-02-11 kl. 13:07.
Citera
2026-02-11, 13:04
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:

Prins Carl Philip + Sofia får visst apanage.
Runda slängar ~1.5 miljoner / år eftersom de gör officiella framträdanden för hovets räkning.

Sedan är jag ganska övertygad om att det var efter coachningen från BBB som hennes "karriär" sattes i rullning..
Citera
2026-02-11, 13:47
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxima95
Du ska nog inte klaga så mycket på att de skämt ut Sverige, du kunde varit norrman för tillfället och haft det betydligt värre.

Den svenska eskorten är på inget sätt bättre än norskan, båda är lika stora horor.
Citera
2026-02-11, 14:14
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:

Kan vara utstuderat, levt på salladsblad och ”tagit hand om Inse” dvs sett till att skaffa sömnbrist senaste veckan och sminkat sig mager/tärd ovanpå det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in