Citat:
Ursprungligen postat av
MrGrant
Det slog mig också. Hon ser väldigt tärd ut. Borta är den forna prinsessglansen. Flera versioner av hennes samröre med E. Antar att mer kommer komma fram.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/tre-versioner-av-sofias-mote-med-epstein-/
Personligen tycker jag inte att prinsessglansen, även när den inte var anfrätt, var till hennes fördel.
Som ung och fräsch, glatt leende med munnen full av ”europeiska tänder” (som det kallas i USA) och vårtan rätt osynlig, tyckte jag hon var rätt gullig. Utseendemässigt (nej, festivalbilden var nog inget ”modellen” visade upp i sin portfölj).
Tandkorrigering och diverse andra förbättringar i munnen har gjort att den har på något vis tänjts ut, blivit större och bredare.
Åldern och påfrestningarna har, som sagt, inte gjort Sofia vackrare (det fina vinet har blivit ättika…)
De dyra och tantiga kläderna som hon inte kan bära upp gör det inte bättre.
Kunde inte CP ha gjort en prins Bertil och bott med madammen i nån liten mysig lya? Utan tjat om giftermål och titlar. De hade förmodligen varit lyckligare. Men han är korkad och hon en streber, det blev såhär.
Intressant inlägg förresten, det som antydde att regeringen har beslutat att lägga locket på. Kommer aldrig att lyckas i längden.
Tillägg: för att fortsätta älta Sofias fysik: Det lågt sittande horisontella ärret som syntes på vissa bikinibilder när hon var ung ventilerades i tråden, också länge sen. Finns bilder. Enl bl a mrs Magoo var det absolut inget konstigt med det. Andra, däribland jag, tyckte det såg ut som ett gammalt operationsärr. Minns inte vad utfallet blev.