2026-02-10, 19:16
Moderator
Strix m/94s avatar
Diskutera trådämnet - inte varandra.

OT raderat. Varningar på lut.

Strix/Mod
Citera
2026-02-10, 20:04
Medlem
swimmingpools avatar
Han har alltid hållit på så. Personligen tappar jag allt förtroende för folk som alltid är så där aggressiva, dom brukar vara extrema.
Citera
2026-02-10, 20:23
Medlem
526s avatar
Finns det på film när moderaten drar av glasögonen?
Citera
2026-02-10, 20:25
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Han har alltid hållit på så. Personligen tappar jag allt förtroende för folk som alltid är så där aggressiva, dom brukar vara extrema.

Han är ju gammal våldsvänster, så precis som du säger så är det väl knappast någon nyhet.

Sen får man nog vara lite dum om man inte begriper att han inte är så upprörd som han framstår, utan att han gör på det här viset med flit. Vilket man kan tycka vad man vill om, men verkligheten är nog att det idag inte går att växa som parti med mindre än applicerad Tik Tok-logik. Åtminstone inte på riksplanet.
Citera
2026-02-10, 20:30
Medlem
Jag hade mer respekt för Allard och Örebropartiet fram tills den här händelsen.

"Han slog av mig glasögonen" wow...
Citera
2026-02-10, 20:38
Medlem
Allard är sjuk i huvudet. En otrevlig idiot som inte fattar att hans beteende är gränslöst och oacceptabelt.

Hur han fram till nu kunnat få stå och häva ut sig detta vedervärdiga språk i talarstolen är en gåta och att de ens velat ha möten för han närvarar är en ännu större gåta.

Alla WT'n som hejar på honom är så extremt korkade och har noll insikt och aning om hur politik ska diskuteras. Skulle alla hålla på som honom skulle det vara fullständig kaos. Jävla idiot!
Citera
2026-02-10, 20:47
Medlem
alternativtkonto11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526

Det finns film där moderaten inte drar av glasögonen, om det duger...

https://x.com/Markus_Allard/status/2020927127974019420
Citera
2026-02-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asa-nesse
Vad jag förstår sitter många av politikerna och skriker och buar när Allard talar. Problemet verkar vara att det inte hörs i de utlagda filmerna eftersom mikrofonen som Allard talar i inte uppfattar bråket och oväsendet ute i salen. Det gör däremot naturligtvis Allard och därför höjer han rösten och blir förbannad och häver ur sig en del olämpliga tillmälen. Kan någon bekräfta att det kan vara på detta sätt?

De som lyssnar på honom protesterar ju ibland men det är ju för att Allard inte tycka kunna säga en mening utan svordom eller att vara oförskämd. En sann idiot är han som WTn håller högt , av oklar anledning
Citera
2026-02-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Det kanske skulle se bättre ut, har du provat tänka utanför ramen någon gång. God ton har vi facit på då Sverige i grunden håller på att gå åt helvete tack vare allt utslätat mjäkigt konsensusskit.

Du kan vara retoriskt vass i ditt budskap utan att smäda din motpart, eller hur?
Citera
2026-02-10, 21:08
Medlem
Donatellis avatar
Jag förstår att Allard blir vansinnig. Den gamla politiker-adeln som finns överallt är ju så totalt genom ruttna och dumma i huvudet att han tappar besinningen. Helt förståeligt.

Och nej jag är inte vänster eller WT.
Citera
2026-02-10, 21:15
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526

Det finns på film att han drar sin hand på hans ansiktet / mobil, samt att han greppar tag i en annan person. Gissar att han inte blir långvarig i Moderaterna eftersom att gå till fysiskt angrepp mot meningsmotståndare aldrig kan vara okej.
Citera
2026-02-10, 21:21
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Det finns på film att han drar sin hand på hans ansiktet / mobil, samt att han greppar tag i en annan person. Gissar att han inte blir långvarig i Moderaterna eftersom att gå till fysiskt angrepp mot meningsmotståndare aldrig kan vara okej.
Nej då hade du länkat filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in