2026-02-10, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Såg nyss detta på nyheterna 🤣🤣🤣

Denna Markus vilken jävla tomte 😅😅😅
Dessa politiker, vilka tomtar.
Citera
2026-02-10, 17:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
https://qcnl.tv/p/bgRDw4H5nYg4LMoZUv9lAg

Hans tal är 2:05:30, 2:13:50 och 6:40:40 in i sändningen.
Alla 3 bjuder på humor.
Hans roligaste meltdown är @2:13:50.
En udda karaktär den där Markus.

Allard är inte frisk, det är slutsatsen man kan dra efter att ha sett dessa klipp i sin helhet vilka du länkar till. Han får upprepat uppmaningar att ändra tonläge, osv...och likt den mentala femåring han är, svarar han så klart upprepat "Jag får ha vilket jävla tonläge jag vill..." och hoppar upp och ner, och återgår till personangrepp och utdelande av invektiv mot meningsmotståndare.

Att se Allard vid predikstolen är lite som att bevittna en tågkrasch. Han får Kent Ekeroth att framstå som en fritidspedagog. Hoppas Region Örebro kan erbjuda honom psykiatrisk vård, annars vet man inte hur pojken utvecklar (och invecklar) sig. Örebro har haft nog med elände bara det sista året, de behöver inte ännu en tragedi.
Citera
2026-02-10, 17:57
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Lol. Först kommunist, sedan högerskribent. Det är väl själva definitionen av flexibilitet?

Han har autistens snorränna och på många bilder tendens till mongolidögon:https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&hs=kKKp&sca_esv=bd96da7b54c85e6e&sxsrf=ANbL-n78zRCx4rQOOFg2rGuTJ5ZxcPeXrQ:1770738856728&udm=2& fbs=ADc_l-YGrpJMQtvjQ6h14rj-dfIrtwkL8YFBstVLkRLXZ7L6LQJtE41safJ6qW4v-9vThuaToa9hvXgTqJ9Gq4sVtta6zVRE YoCNS9Da2AaZzWEfu2XbK5vtcgPlHCzDIGBOfc7YQ9n1RQ4G0I D6AqQoKycfvnEUk2SL2g4rvmRDSJ6IfuLksM5P8uw7hXh7a20M AnM7J2pg&q=Markus+Allard&sa=X&ved=2ahUKEwiJg66kpM-SAxXiKxAIHRPDJWEQtKgLegQIFRAB&biw=1208&bih=708&dpr =1.76

Han saknar antagligen förmåga alls att placera sig i andra människor skor.
Nej det skrev jag inte. Du tror att du kan se på någon att dom är autister. Du bevisar här att det jag skriver stämmer.
Citera
2026-02-10, 18:04
Medlem
Hade jag bort i Örebros valkrets så hade jag definitivt röstat på honom.
Citera
2026-02-10, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Allard är inte frisk, det är slutsatsen man kan dra efter att ha sett dessa klipp i sin helhet vilka du länkar till. Han får upprepat uppmaningar att ändra tonläge, osv...och likt den mentala femåring han är, svarar han så klart upprepat "Jag får ha vilket jävla tonläge jag vill..." och hoppar upp och ner, och återgår till personangrepp och utdelande av invektiv mot meningsmotståndare.

Att se Allard vid predikstolen är lite som att bevittna en tågkrasch. Han får Kent Ekeroth att framstå som en fritidspedagog. Hoppas Region Örebro kan erbjuda honom psykiatrisk vård, annars vet man inte hur pojken utvecklar (och invecklar) sig. Örebro har haft nog med elände bara det sista året, de behöver inte ännu en tragedi.

Finns en humor i att Kent Ekerot har rätt politik men är fel person.

Mycket att förslagen och politiken som igenommförs är ju hans 15 år gamla förslag.

Sedan att han var totalt olämplig som politiker och tjomme betyder inte att man har fel i sak.
Citera
2026-02-10, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Finns en humor i att Kent Ekerot har rätt politik men är fel person.

Mycket att förslagen och politiken som igenommförs är ju hans 15 år gamla förslag.

Sedan att han var totalt olämplig som politiker och tjomme betyder inte att man har fel i sak.

Det håller jag med dig om till fullo.
Citera
2026-02-10, 18:28
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Kan den här barnungen aldrig bete sig?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vr5AG5/regionfullmaktige-avbrutet-javla-fegis

Vad fick Allard att denna gång uttrycka sig så klart och tydligt?
Citera
2026-02-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Synd bara att han framstår som ett psykosgenombrott.
Vad I helvete är ett "psykosgenombrott" vad svammlar du om?
Citera
2026-02-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Jag ägnar mig inte åt personhopp av folk i tråden. De sköter de lågbegåvade så bra.

Att jag med flera konstaterar och gissar att Allard inte har alla hästar hemma och sannolikt lider av flertalet diagnoser, är inte personpåhopp. Det är spekulation i yttrandefrihetens tecken.

Dock begår du allvarligt regelbrott, gällande användarens anonymitet, i ditt inlägg. Vi får hoppas moderatorerna för tråden uppmärksammar detta, varnar dig, och kanske även stänger av dig pga detta.

Personangrepp är personangrepp oavsett om det är mot personer i forumet eller utanför. Det förändrar inte ordets definition. Du får jättegärna anmäla mig till moderatorerna om du anser att jag röjt din anonymitet.
Citera
2026-02-10, 18:35
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Att kunna diskutera köksbordssamtalen i plenum är just syftet med att vi har betalda politiker överhuvudtaget. Hur skulle det se ut om envar stod med sina högafflar i plenum och sökte hålla köksbordssamtal? Tja, en viss ledtråd får vi se i Örebro. Allard kan framföra sitt partis politiska ståndpunkter utan att det ska bli ordningsfrågor varje gång han öppnar munnen, eller hur? Problemet är att Allard inte har några politiska ståndpunkter eller några politiska förslag.

Det kanske skulle se bättre ut, har du provat tänka utanför ramen någon gång. God ton har vi facit på då Sverige i grunden håller på att gå åt helvete tack vare allt utslätat mjäkigt konsensusskit.
Citera
2026-02-10, 18:43
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Du utmålar sakernas tillstånd som att något inte står rätt till. Det är förstås din åsikt som du baserar på något som jag inte känner till. Jag tänker inte spekulera i vad det kan vara. Ett starkt inslag av en längtan tillbaka till något tidigare rådande är en omisskännlig närvaro i sådana uttalanden.

Örebro är en fjärran plats för mig. En stad jag aldrig har besökt och inte ser mig besöka i den närmsta framtiden heller. Vad som sker i politiken där är mest en form av underhållning med Allard som huvudperson.

Mitt inlägg handlade främst om det usla språket och den dåliga retoriska förmågan. Om Markus läser detta så är jag inte benägen att ge honom mer förbättringsförslag. Han får forstätta att framstå som en ohyffsad och dåligt uppfostrad ung man med attitydproblem, det är hans rätt att göra det och om han blir utslängd på kuppen så har han ingen annan än sig själv att skylla för det. Brösttoner om den populistiska sanningen kanske är Tiktok-vänligt material för den som gillar att se på politik som en brottningsmatch.

Övriga Örebro-politiker är allihop värda varsin eloge för att de orkar stå ut med Allards cirkus. Att föra en sansad argumentation och sedan bli kallad för dumheter och bli anklagad för att ljuga är inte anständigt.

Du är ju totalt efterbliven om du inte ser att Sverige relativt sett hade mått mycket bättre utan exempelvis massinvandring av analfabeter som ingen ifrågasatte i tid för man tilläts inte tala klarspråk. Det har ledt till dekadens i landet på så många olika sätt, våldtäkter, grov gängriminalitet, resursutsutning... man har släppt in en gigantisk parasit. Och DU tycker man inte har rätt att bli vansinnig över det hela? Du kan fan inte vara mänsklig. Skulle du tycka det vara problematiskt med någon som reagerade starkt på koncentrationsläger med? Var drar du gränsen?

Allard sätter ju huvudet på spiken varje gång och får dom att se pinsamma ut i sin totala avsaknad av argument. Det är hans styrka och varför han är farlig för systemet och behövs på riksnivå.
Citera
2026-02-10, 19:14
Medlem
fskers avatar
Länge leve marxismAllardismen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in