2026-02-10, 21:22
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Nej då hade du länkat filmen.

Filmen ligger uppe på alla sociala medier, och är säkerligen postad flera gånger i tråden.
Citera
2026-02-10, 21:24
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Filmen ligger uppe på alla sociala medier, och är säkerligen postad flera gånger i tråden.
Och det finns en anledning att du inte länkar filmen. Då den inte alls visar det du påstår.
Citera
2026-02-10, 21:27
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Och det finns en anledning att du inte länkar filmen. Då den inte alls visar det du påstår.

Den visar exakt det jag skrivit i tråden, om du påstår annat så är du antingen blind, eller väljer att ljuga.
Citera
2026-02-10, 21:30
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Den visar exakt det jag skrivit i tråden, om du påstår annat så är du antingen blind, eller väljer att ljuga.
Bevisbördan ligger hos dig. Men fortsätt ljug för all del.
Citera
2026-02-10, 21:31
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Jag har också sett den, det är uppenbart. Om du ser annat får du nog vinkla på dina glasögon alternativt boka synundersökning.
Citera
2026-02-10, 21:35
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Jag har också sett den, det är uppenbart. Om du ser annat får du nog vinkla på dina glasögon alternativt boka synundersökning.
Varför ska vi tro dig när du inte ens kan länka en video? Det enda vi har sett är hur Markus Allard beter sig som en snorunge.
Citera
2026-02-10, 21:40
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Varför ska vi tro dig när du inte ens kan länka en video? Det enda vi har sett är hur Markus Allard beter sig som en snorunge.
Vafan, de lade ju upp det på x direkt. Ja jag kan fixa det men vafan, det är allmängods redan. Det är en sak att efterfråga oklara grejer men en annan sak att visa sånt som redan blivit länkat otaliga gånger.

https://x.com/Markus_Allard/status/2020927127974019420?s=20

Här har du det, han slår mot kameramannen som då får sina glasögon avslagna. En moderat politiker. Frågor?
Senast redigerad av needAlife 2026-02-10 kl. 21:45.
Citera
2026-02-10, 21:42
Avslutad
Han har ju ryggrad. Fler som honom tack!
Citera
2026-02-10, 22:10
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Vafan, de lade ju upp det på x direkt. Ja jag kan fixa det men vafan, det är allmängods redan. Det är en sak att efterfråga oklara grejer men en annan sak att visa sånt som redan blivit länkat otaliga gånger.

Här har du det, han slår mot kameramannen som då får sina glasögon avslagna. En moderat politiker. Frågor?
Nej han slår inte alls i videon. När skulle det ske menar du? Markus Allard påstår att det är ett "knytnävsslag" fångat på videon i sin tweet. Något sådant finns inte alls att se. Nu är han inte bara en stor barnunge utan även en lögnare. Han är helt enkelt inte att lita på. Tack för videon.
Citera
2026-02-10, 22:15
Medlem
Citat:

Ser inget slag.
Citera
2026-02-10, 22:18
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayeso
Ser inget slag.
Enligt barnungen Markus Allards tweet ska det vara "ett riktigt knytnävsslag som vi lyckats fånga i perfekta vinkeln, ni kommer tyvärr bli besvikna!"

Citera
2026-02-10, 22:21
Medlem
Citat:
Enligt barnungen Markus Allards tweet ska det vara "ett riktigt knytnävsslag som vi lyckats fånga i perfekta vinkeln, ni kommer tyvärr bli besvikna!"

Kejsarens nya kläder i den här tråden. Att en fjant med högstadiementalitet är Sverige räddning är bortom roligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in