Varför ska vi tro dig när du inte ens kan länka en video? Det enda vi har sett är hur Markus Allard beter sig som en snorunge.
Vafan, de lade ju upp det på x direkt. Ja jag kan fixa det men vafan, det är allmängods redan. Det är en sak att efterfråga oklara grejer men en annan sak att visa sånt som redan blivit länkat otaliga gånger.
Vafan, de lade ju upp det på x direkt. Ja jag kan fixa det men vafan, det är allmängods redan. Det är en sak att efterfråga oklara grejer men en annan sak att visa sånt som redan blivit länkat otaliga gånger.
Här har du det, han slår mot kameramannen som då får sina glasögon avslagna. En moderat politiker. Frågor?
Nej han slår inte alls i videon. När skulle det ske menar du? Markus Allard påstår att det är ett "knytnävsslag" fångat på videon i sin tweet. Något sådant finns inte alls att se. Nu är han inte bara en stor barnunge utan även en lögnare. Han är helt enkelt inte att lita på. Tack för videon.