2026-02-10, 16:59
Medlem
trasig-axels avatar
Jag har problem med min fru. Jag älskar henne mest av allt, hon är en ängel placerad på jorden för bara mig. Hon är jättevacker, snäll och smart. Hon är mamman till mina barn, och en riktigt bra mamma är hon. Fantastisk kvinna, jag respekterar henne jättemycket... JAG TROR JAG SKA BESÖKA SEXOLOGEN RASK FÖR RÅDGIVNING??? Vem fan skulle göra det?? Förresten jag har inga problem med min fru, jag skrev det bara för att få till punchlinen.

Man kan ju förvänta sig att ens partner lämnar en ifall man skulle släpa med henne till fucking Rasks sexgrotta.
Senast redigerad av trasig-axel 2026-02-10 kl. 17:01.
Citera
2026-02-10, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Kom igen Rask, ska du inte raska Jockiboi? Du har ju guldchans att raska skiten ur honom!

Det skulle alla i Sekten tjäna på, men Rask är för skör
Citera
2026-02-10, 17:15
Medlem
Han inser inte att det är typ 1år för sent att sitta och lyssna på socpapper? Men snart lyfter det.
Citera
2026-02-10, 17:46
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Nu ryker snart topplocket i Trosa när videosarna får kämpa för att komma upp över 10 000. Ska vi gissa att det snart dyker upp en massa hemsk post som måste öppnas med fötterna? Ingenting får mig att må bättre än att se förtalsbaronens kanaler och youtubekarriär falla i glömska.

Eller kommer Baronen dra den där uttjatade historien om sin stackars pappa, som runkbögen älskar att förtala varje gång han har brist på content. Den där djupt "traumatiska" anekdoten om hur Baronen en gång såg sin pappa sitta där...med ett halvätet äpple i ena handen.
Citera
2026-02-10, 18:11
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Han inser inte att det är typ 1år för sent att sitta och lyssna på socpapper? Men snart lyfter det.

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
6 467 visningar på 18 timmar på mainkanalen.

Rask! Ring Svärfar! Hyran ska in!

EDIT: Man kan undra om det var värt att lägga alla ägg i samma Jockiboikorg. Han har ryggen fri medan den här apan gapat, ljugit och förtalat i över två års tid å Jockbois vägnar och kört sin kanal i botten.

Hoppas Jockiboi kommer med allmosor för besväret.

Godaste nyheter. Men synd om hans barn och frugan dock...
Citera
2026-02-10, 18:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Kom igen Rask, ska du inte raska Jockiboi? Du har ju guldchans att raska skiten ur honom!

Tror du på tomten också, eller? Vad är oddsen att Baronen någonsin skulle gå emot sin egen husgud Jockiboi?

Den flintskalliga byfånen existerar ju enbart för att gå runt och slicka röv på den blonderade mytomanen. För ryggrad har BajsBaronen ju aldrig haft.
Citera
2026-02-10, 18:39
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Haha Rask inser inte att han hade kunnat bli rik på att förtala Jockeboi Och dessutom så skulle han kunna sitta och "analysera" varenda klipp som kommer upp på Jockebois-kanal. Jag tror faktiskt att det hade gått bättre för Rask då!
Citera
2026-02-10, 19:03
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Eller kommer Baronen dra den där uttjatade historien om sin stackars pappa, som runkbögen älskar att förtala varje gång han har brist på content. Den där djupt "traumatiska" anekdoten om hur Baronen en gång såg sin pappa sitta där...med ett halvätet äpple i ena handen.

Kan passa på att ta upp Astrids operation på sjukhuset för tre år sen
Citera
2026-02-10, 19:09
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En sak som jag inte begriper, hur är det möjligt att denna människa inte blir ifrågasatt av Socialtjänsten angående lämplighet som förälder. Det är ju uppenbart att Rask är rejält skruvad i huvudet och har en miljon diagnoser. Uppriktigt såå menar jag hur fungerar denna man som pappa!! Han har ingenting att tillföra sin familj och då tänker jag på barnen. Vet att dom fick orosanmälningar tidigare, men karln är ju tappad.
Det begriper jag och det är för att det helt enkelt inte är skäl nog att omhänderta barn enligt LVU i Sverige.
Nej, han är ingen bra pappa och han tillför inget till familjen, det är ändå inget som renderar i omhändertagande.
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Barnen kommer antagligen att bli som sin far när dom blir större, det är ett lost case med så usla genetiska förutsättningar.
Amen 🙏🙏🙏
Citera
2026-02-10, 20:03
Medlem
bubbloriluftens avatar
Jag tycker det är väldigt konstigt att rask säger att han har gjort en NPF utredning i yngre ålder men pågrund av att han kunde ”svaren” så fick han ingen diagnos.

Jag själv har autism 2, det var för några år sedan jag fick diagnosen och det går INTE att ”svara” rätt. Att han försöker få det till att han har någon slags NPF men han ville inte vara skum så han ”låtsades” vara normal är bara respektlös mot alla som har diagnoser. Alla som har en diagnos och gjort en utredning vet om att man inte kan ”maska” eller ”svara rätt”. Varför försätter han påstå detta?

Jag fattar inte heller varför han så gärna vill ha en diagnos, en diagnos är inget man skryter om eller skyller på. Att veta om en diagnos är ju för att kunna förstå varför man kanske ser världen annorlunda, har svårare/lättare med vissa saker, svårt med känsel osv osv. Allt handlar ju om att förstå varför man kanske inte funkar likadant som gemeneman. Att ha en diagnos är ju inte för att skylla på att ha förtalat folk i flera år.
Citera
2026-02-10, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbloriluften
Jag tycker det är väldigt konstigt att rask säger att han har gjort en NPF utredning i yngre ålder men pågrund av att han kunde ”svaren” så fick han ingen diagnos.

Jag själv har autism 2, det var för några år sedan jag fick diagnosen och det går INTE att ”svara” rätt. Att han försöker få det till att han har någon slags NPF men han ville inte vara skum så han ”låtsades” vara normal är bara respektlös mot alla som har diagnoser. Alla som har en diagnos och gjort en utredning vet om att man inte kan ”maska” eller ”svara rätt”. Varför försätter han påstå detta?

Jag fattar inte heller varför han så gärna vill ha en diagnos, en diagnos är inget man skryter om eller skyller på. Att veta om en diagnos är ju för att kunna förstå varför man kanske ser världen annorlunda, har svårare/lättare med vissa saker, svårt med känsel osv osv. Allt handlar ju om att förstå varför man kanske inte funkar likadant som gemeneman. Att ha en diagnos är ju inte för att skylla på att ha förtalat folk i flera år.
I hans fall tror han att en eller multipla diagnoser är en säker biljett till arbetsbefrielse resten av livet. Man får inte glömma att hederligt arbete är kryptonit för Carl Lennart.
Citera
2026-02-10, 20:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Kan passa på att ta upp Astrids operation på sjukhuset för tre år sen

Eller så upprepar Baronen den uttjatade berättelsen om farfar Alf den Store och den där så dramatiskt överdrivna sista resan från Kroatien. Ännu en av dessa snyfthistorier som alltid råkar dyka upp när Baronen behöver lite sympati-klick.

Man kan ju bara undra vad Alf den Store hade tänkt om han sett hur hans barnbarn blev. Om gubbfan vetat att hans eftermäle skulle bli ett flintskalligt pervo som lever på att ljuga, förtala och kräva bekräftelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in