2026-02-09, 22:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Tack för din sammanfattning. Vet inte om jag orkar se Baronens nya video. Det är bara samma gamla vanliga förtal, cirkelresonemang och rövslickande för mytomanen Jockiboi.

Tack själv! Det ska bevaras för framtiden så att hans barn alltid kan se det.
Citera
2026-02-09, 22:04
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
VARFÖR BLUNDAR BO-GÖRAN BODIN FÖR DETTA?
https://www.bitchute.com/video/zAntQkyIFezl

Tack för reupload, det är ett extremt viktigt jobb du gör. Jag orkar inte ens kolla på skithögen längre.
Citera
2026-02-09, 22:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Tack för reupload, det är ett extremt viktigt jobb du gör. Jag orkar inte ens kolla på skithögen längre.

Tack du med!

EDIT: Och hans följare orkar inte heller kolla längre... Fyfan vad usla siffror han har nu alltså...
Jag tror han grinar över att han inte har chatten och kan sitta och läsa ur.
Citera
2026-02-09, 22:25
Medlem
Citat:
VARFÖR BLUNDAR BO-GÖRAN BODIN FÖR DETTA?
https://www.bitchute.com/video/zAntQkyIFezl

Tror du att du kan ladda upp hans videos han har på äckelkanalen? Vägrar ge han views, varje öre räknas.
Citera
2026-02-09, 22:27
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Tror du att du kan ladda upp hans videos han har på äckelkanalen? Vägrar ge han views, varje öre räknas.

De ligger där. Ibland ser jag att jag märkt dem med "vuxenmys" men missat ibland.
Säg till om någon saknas.

EDIT: Här är den senaste (sista? )

https://www.bitchute.com/video/SXSapKV4t95m
Citera
2026-02-09, 22:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Tack du med!

EDIT: Och hans följare orkar inte heller kolla längre... Fyfan vad usla siffror han har nu alltså...
Jag tror han grinar över att han inte har chatten och kan sitta och läsa ur.
Tack för sammanfattningen, nu slipper jag också se eländet och bli förbannad på hans värdelöshet.

Och ja, tittarna verkar också tröttnat, Anjo har tappat mest visningar han är ju nere på Baron-nivåer 🤣 det måste kännas tufft för fläsktutten.
Citera
2026-02-09, 22:30
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tack för sammanfattningen, nu slipper jag också se eländet och bli förbannad på hans värdelöshet.

Och ja, tittarna verkar också tröttnat, Anjo har tappat mest visningar han är ju nere på Baron-nivåer 🤣 det måste kännas tufft för fläsktutten.

Tack för uppmuntran!

Ja, Tjocksmocken trodde väl att han skulle dra så jävla mycket visningar på att "läsa chatten rätt".
Vi får väl se när Axel drar igång.
Citera
2026-02-09, 23:46
Medlem
Citat:
De ligger där. Ibland ser jag att jag märkt dem med "vuxenmys" men missat ibland.

Tack! Vilken kung du är
Citera
2026-02-10, 00:01
Medlem
Citat:

Men alltså dra åt helvete..den där AI bakrunden. Tror han att någon ska ta hans illa förklädda perversionsfantasier på allvar? Eller har han själv insett att hans följare a) är haters, b) har ett genomsnittligt IQ på 70?
Eller är han så in i helvete blåst och förblindad av perversioner att han tror att han tillför något av värde?
Magmysmicke är ju ett under av seriositet och återhållsamhet jämfört med det här aidsliket.
Citera
2026-02-10, 01:03
Medlem
Nu ryker snart topplocket i Trosa när videosarna får kämpa för att komma upp över 10 000. Ska vi gissa att det snart dyker upp en massa hemsk post som måste öppnas med fötterna? Ingenting får mig att må bättre än att se förtalsbaronens kanaler och youtubekarriär falla i glömska.
Citera
2026-02-10, 01:13
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Nu ryker snart topplocket i Trosa när videosarna får kämpa för att komma upp över 10 000. Ska vi gissa att det snart dyker upp en massa hemsk post som måste öppnas med fötterna? Ingenting får mig att må bättre än att se förtalsbaronens kanaler och youtubekarriär falla i glömska.
Känns onekligen som en ny svacka är påväg, nu är han snart under 5k visningar där han hör hemma.

Hur ska dom ha råd med den förhöjda hyran?

Hur ska dom kunna köpa mat till familjen?

En sak är iaf säker, loserbaronen kommer inte börja arbeta iaf, han ruvar säkert på ett nytt bedrägeriupplägg.

Thessan får nog börja söka jobbarjobb om dom inte ska bli vräkta.
Citera
2026-02-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Känns onekligen som en ny svacka är påväg, nu är han snart under 5k visningar där han hör hemma.

Hur ska dom ha råd med den förhöjda hyran?

Hur ska dom kunna köpa mat till familjen?

En sak är iaf säker, loserbaronen kommer inte börja arbeta iaf, han ruvar säkert på ett nytt bedrägeriupplägg.

Thessan får nog börja söka jobbarjobb om dom inte ska bli vräkta.

Det ironiska är att bedragarbaronen Rasks visningar förmodligen kommer, åtminstone tillfälligt, öka något när Herr och Fru Medvikts "Raskumentär" publiceras...

Det är därför viktigt för oss på flashback att publicera alla dårens reaktioner och "analyyyser" på alternativa sidor samt uppmana "vanligt folk" att INTE stötta honom ekonomiskt med visningar.

Sprid ordet!
Senast redigerad av Pippi64 2026-02-10 kl. 01:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in