Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja. Icke att förglömma köpte han tillbaka sin egen kanal för 175 000 kr som han inte hade. Trots att han hade gjort lika bra visningar på sin mindre kanal. Det viktiga för den ytlige narcissisten är att ha någonting att visa upp. Därför kan han betala 24 000 för en papperslapp. Därför kan han betala 175 000 för en counter som visar 100 000-nånting prenumeranter.

24 000 hade blivit nya kvalitativa cyklar för alla barnen till våren. Men det är rimligare att lägga det på ett A4-papper, så man kan visa upp det i bakgrunden när man sitter och filmar sig själv.

Titta på mig, jag är viktig!
Helt ärligt så hade valfri kurs på komvux varit mer värdefull än skiten han har köpt. Men det är kul att han köper den
Citera
2025-12-28, 21:51
Medlem
Andromedatravellers avatar
Rask kommande paketerbjudande - en weekend med honom på ett exklusivt, sensuellt laddat hotellrum.
Där ska han, som nu är utbildad i sexologi och har visat sig vara en naturbegåvning, lära kvinnor om hur dom ska maximera deras upplevelser och njutning vid sex.
Multipla orgasmer utlovas. Vid penetrering och oralt. Inga garantier eller pengar tillbaka om det inte blir så dock dock. Då är dom asexuella,det är inte Rasks fel.

Han får också filma allting, detta är inspelningar han behöver för ett insamla information osv till hans bok- titeln är klar och den kommer att inspireras av den världsberömde Kamasutra. Rasks egna bok,med grävteknik och så mycket mer kommer att ha titeln Kanmansnuska.
Citera
2025-12-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Han har så fina byxor hela tiden. Vart köper man dem?

Jag brukar kolla kommentarerna på hans ig efter han lagt upp 7st selfies i olika utstyrsel, den ena mer fjortisball än den andra. Jag hoppas verkligen att det är troll som berättar hur cool han ser ut. En hel vuxen man snart i medelåldern som byter kläder 5 gånger om dan, poserar i olika tuffa poser med olika coola solbrillor stajlar sig som han skulle på Mötley Crüe konsert men slutar med att sitta och larva sig framför kameran i en städskrubb. Det kan helt enkelt inte bli mer poser än såhär. Ändå, när en annan kreatör kommer förbi för att säga hej och filma så kommer fjanten ut i enbart Y-front kalsonger och strumpor men båda sockarna var nertryckt i skrevet på aidskroppen. Han är verkligen en poser ut i de äckligt målade tånaglarna. SCHAS, bort från mänskligheten!
Citera
2025-12-28, 21:55
Medlem
GreenBatterys avatar
Kan förstå varför han är beredd att betala 25kkr för en papperslapp. Han kommer ju aldrig att få någon youtubeplakett för 100k fast han har 158k. Han är en av få (den ende?) som inte har något att visa upp pga. att han inte kan följa regler.

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
2025-12-28, 21:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Helt ärligt så hade valfri kurs på komvux varit mer värdefull än skiten han har köpt. Men det är kul att han köper den
Att den inte är csn berättigad säger allt.

Kommer sluta med att han hänger ut lärarna när ingen förutom möjligtvis två följare som kommer vilja köpa hans runk och perversa grävtricks.
Citera
2025-12-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta

Inget snack. Matematiken, så han kan börja göra lite bättre uppskattningar och beräkningar kring vad han har råd med och inte, samt så han slipper framstå som en idiot som räknar på fingrarna. Inte minst språket, så han lär sig föra sig som en normal person utan en massa barnsliga felaktiga uttal.

Men egentligen allt. Det säger liksom sig självt att den här obildade tölpen är tvungen att betala för kurser om han vill läsa något. För han har faktiskt inget där att göra förrän han har grundläggande kunskaper.
Citera
2025-12-28, 23:37
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag brukar kolla kommentarerna på hans ig efter han lagt upp 7st selfies i olika utstyrsel, den ena mer fjortisball än den andra. Jag hoppas verkligen att det är troll som berättar hur cool han ser ut. En hel vuxen man snart i medelåldern som byter kläder 5 gånger om dan, poserar i olika tuffa poser med olika coola solbrillor stajlar sig som han skulle på Mötley Crüe konsert men slutar med att sitta och larva sig framför kameran i en städskrubb. Det kan helt enkelt inte bli mer poser än såhär. Ändå, när en annan kreatör kommer förbi för att säga hej och filma så kommer fjanten ut i enbart Y-front kalsonger och strumpor men båda sockarna var nertryckt i skrevet på aidskroppen. Han är verkligen en poser ut i de äckligt målade tånaglarna. SCHAS, bort från mänskligheten!

Baronen gör bokstavligen ingenting av värde om dagarna. Medan andra jobbar och sliter för tillvaron, ligger den förslappade dagdrivaren i Trosa och planerar nya förtal och lögner.

Dagarna går åt till att mjölka bekräftelse från sina mongo-följare och låsa in sig i runkbåset för att ägna sig åt sitt största intresse, dick-pics.
Citera
2025-12-29, 00:38
Medlem
Krakatoas avatar
Kanske finns kvar på hans kanal och jag kanske lagt upp dem på Bitchute tidigare men nu är de garanterade en framtid här iaf:

Ångestdagboken del 1
https://www.bitchute.com/video/edPhxVpG6Izo/

Vad tycker jag om CHRIPPA och ANJO?
https://www.bitchute.com/video/VaL0uJGjo32C/

Hur ser ni ut nu?
https://www.bitchute.com/video/WbPJl22jAeQk/
Citera
2025-12-29, 00:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ptja... Carl-Fredrik af Skithög är inte direkt känd för att göra goda ekonomiska beslut. Men visst fan saknar man AMG-Baronen?

Men då var det ju lite kul iaf! Och ingen for illa egentligen, inte när han köpte ost och provade eller försökte spela tv-spel. Det var bara liksom, kul att skratt åt, som på cirkus.
Citera
2025-12-29, 00:58
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kan förstå varför han är beredd att betala 25kkr för en papperslapp. Han kommer ju aldrig att få någon youtubeplakett för 100k fast han har 158k. Han är en av få (den ende?) som inte har något att visa upp pga. att han inte kan följa regler.

”Allt Gott!, ❤️”

Märkligt att han inte köpt en fake 100 k -playbutton för några hundringar? Med tanke på allt annat skit han köper...
Citera
2025-12-29, 01:58
Medlem
RaskPatrasks avatar
Vilken tror ni är Bajsbaronens favoritöl? Jag skulle tippa på denna. Tveksamt om han har räd att köpa den dock

https://www.systembolaget.se/produkt/ol/hantverksbryggeriet-3252703/
Citera
2025-12-29, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Märkligt att han inte köpt en fake 100 k -playbutton för några hundringar? Med tanke på allt annat skit han köper...

Ge han inga idéer nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in