2026-02-10, 05:24
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Höll på att skriva ett inlägg om snuskkanalen för jag ville diskutera den, men kände mig bara så smutsig efter typ 10 rader så jag fick lov att sudda ut allt. Jag kom att tänka på något helt annat då... Är detta Rasks nya strategi? Bli ännu mer äcklig och snuskig, så pass att vi inte ens vill tänka på honom eller diskutera honom? Undrar hur länge det dröjer innan han börjar cykla runt med ett tält och skickar runkvideos på Snapchat. Vi har sett denna resa förut. Tragiskt. Stackars barn!
Hahahaha Tour de runk 2
Citera
2026-02-10, 06:32
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Tack själv! Det ska bevaras för framtiden så att hans barn alltid kan se det.

Bra tänkt! Jävlar, vad stolta de måste bli när de ser sin perverterade far sitta och förtala folk i smink och bandana.
Citera
2026-02-10, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Känns onekligen som en ny svacka är påväg, nu är han snart under 5k visningar där han hör hemma.

Hur ska dom ha råd med den förhöjda hyran?

Hur ska dom kunna köpa mat till familjen?

En sak är iaf säker, loserbaronen kommer inte börja arbeta iaf, han ruvar säkert på ett nytt bedrägeriupplägg.

Thessan får nog börja söka jobbarjobb om dom inte ska bli vräkta.

Ja, det är synd om henne faktiskt. Kanske lever hon fortfarande på hoppet efter baronens löften om guld och gröna skogar när han blev chattkompis med Jockiboi. De är förjävligt och jag önskar henne och barnen allt gott och att det löser sig på nåt sätt för dom. Det är bara att titta på statistiken och se att kanalerna inte håller måttet. Tiden då baronen kunde leva på att förtala Chrippa och Linnea med familjer är över och det finns i nuläget ingenting annat som genererar visningar.
Citera
2026-02-10, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Ja, det är synd om henne faktiskt. Kanske lever hon fortfarande på hoppet efter baronens löften om guld och gröna skogar när han blev chattkompis med Jockiboi. De är förjävligt och jag önskar henne och barnen allt gott och att det löser sig på nåt sätt för dom. Det är bara att titta på statistiken och se att kanalerna inte håller måttet. Tiden då baronen kunde leva på att förtala Chrippa och Linnea med familjer är över och det finns i nuläget ingenting annat som genererar visningar.
Det är inte ett dugg synd om henne, hon är fullständigt dum i huvudet. Barnen kommer antagligen att bli som sin far när dom blir större, det är ett lost case med så usla genetiska förutsättningar.
Citera
2026-02-10, 10:33
Medlem
Citat:

Det är verkligen inte synd om Therese Rask, hon är en fitta av rang, ej omtyckt på jobbet, notoriskt otrogen, låter sin man bete sig som en rövhål mot både henne och andra människor. Hon är en rättshaverist och av exakt samma skrot och korn. Hon har ätit oxfilé köpt av blodspengar. Vidrig.

Therese förtjänar exakt allt ont som kommer i hennes väg.
Citera
2026-02-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är inte ett dugg synd om henne, hon är fullständigt dum i huvudet. Barnen kommer antagligen att bli som sin far när dom blir större, det är ett lost case med så usla genetiska förutsättningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Det är verkligen inte synd om Therese Rask, hon är en fitta av rang, ej omtyckt på jobbet, notoriskt otrogen, låter sin man bete sig som en rövhål mot både henne och andra människor. Hon är en rättshaverist och av exakt samma skrot och korn. Hon har ätit oxfilé köpt av blodspengar. Vidrig.

Therese förtjänar exakt allt ont som kommer i hennes väg.

Ja jag vet inte. Det är synd om alla som hamnar i klorna på baronen. Vist kan hon vara en fitta privat det har jag ingen kännedom om. Personligen tror jag hon är helt avtrubbad och ev. för korkad för att ens bry sig eller förstå hur illa det är ställt med baronen på Youtube. Han har också tjatat på henne att hon ska publicera videos och bygga en kanal med följare men det har funnits noll intresse och failat varje gång. Som jag ser på det så har hon utvecklats till att blir mer av ett offer för baronen än en medbrottsling.
Citera
2026-02-10, 14:03
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det är så tragiskt hur hon tillåter Carl-Fredrik att behandla henne som skit, en golvmopp har ju mer självrespekt än Therese Rask.

Har hon ens tänkt på vilken förebild hon är för barnen?

Vad kommer lilltjejen att få för relation till det manliga könet?

Hon ligger i riskzonen för daddy issues och en karriär inom OF.

Soc måste RÄDDA BARNEN NU
Citera
2026-02-10, 14:29
Medlem
Nu är vi inne på två veckor sedan han släppte senaste alstret på snuskkanalen!
Citera
2026-02-10, 15:07
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Tack! Vilken kung du är

Inga problem!
Citera
2026-02-10, 15:08
Medlem
Krakatoas avatar
6 467 visningar på 18 timmar på mainkanalen.

Rask! Ring Svärfar! Hyran ska in!

EDIT: Man kan undra om det var värt att lägga alla ägg i samma Jockiboikorg. Han har ryggen fri medan den här apan gapat, ljugit och förtalat i över två års tid å Jockbois vägnar och kört sin kanal i botten.

Hoppas Jockiboi kommer med allmosor för besväret.
Citera
2026-02-10, 16:47
Medlem
trasig-axels avatar
Kom igen Rask, ska du inte raska Jockiboi? Du har ju guldchans att raska skiten ur honom!
Citera
2026-02-10, 16:59
Medlem
trasig-axels avatar
Jag har problem med min fru. Jag älskar henne mest av allt, hon är en ängel placerad på jorden för bara mig. Hon är jättevacker, snäll och smart. Hon är mamman till mina barn, och en riktigt bra mamma är hon. Fantastisk kvinna, jag respekterar henne jättemycket... JAG TROR JAG SKA BESÖKA SEXOLOGEN RASK FÖR RÅDGIVNING??? Vem fan skulle göra det?? Förresten jag har inga problem med min fru, jag skrev det bara för att få till punchlinen.

Man kan ju förvänta sig att ens partner lämnar en ifall man skulle släpa med henne till fucking Rasks sexgrotta.
Senast redigerad av trasig-axel 2026-02-10 kl. 17:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in