2026-02-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redherring1
Åsas nya lägga i Palma kostar 3.600 € i månaden, long term rent.
Deposit 3 mån= 10.800 €
Deposit 6 mån= 21.600 €
Låter ju inte direkt som om hon är fattig som så många vill påskina.

Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Hur i h-e har hon råd med det!?!
Tja, ett hett tips är väl att hon jobbat häcken av sig genom livet, gjort lite bra affärer och kanske fått ett förlag att nappa på boken? Ärligt talat vad ger dig rätten att ifrågasätta huruvida Åsa har råd med sin hyra eller inte? Känner du henne så väl så du har tillgång till hennes finanser?

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Varför skaffa sig så höga avgifter. Hade hon skaffat sig en billigare lägenhet skulle hon ha större möjligheter överleva hela livet med hög standard.
Åter igen, vad vet du vad hon har på kontot eller vilka tillgångar hon har? 3.600 €/mån kanske är för henne vad 1000 kr/mån är för dig? Allt är ju relativt i livet. Hur kan du ens med att ifrågasätta om en människa du inte ens känner har råd att betala sin hyra eller inte, om hon har möjlighet att försörja sig med en viss levnadsstandard du verkar tycka är ultralyx. Det vet väl du absolut ingenting alls om Åsa överhuvudtaget mer än det hittepå-tramset du läser här inne på flashback

Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Hur fan kunde de lura av folk pengar 💰 sådär???
Du får nog omformulera "de" till E.
Senast redigerad av Thimothey 2026-02-09 kl. 22:53.
Citera
2026-02-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thimothey
Deposit 3 mån= 10.800 €
Deposit 6 mån= 21.600 €

Tja, ett hett tips är väl att hon jobbat häcken av sig genom livet, gjort lite bra affärer och kanske fått ett förlag att nappa på boken? Ärligt talat vad ger dig rätten att ifrågasätta huruvida Åsa har råd med sin hyra eller inte? Känner du henne så väl så du har tillgång till hennes finanser?

Åter igen, vad vet du vad hon har på kontot eller vilka tillgångar hon har? 3.600 €/mån kanske är för henne vad 1000 kr/mån är för dig? Allt är ju relativt i livet. Hur kan du ens med att ifrågasätta om en människa du inte ens känner har råd att betala sin hyra eller inte, om hon har möjlighet att försörja sig med en viss levnadsstandard du verkar tycka är ultralyx. Det vet väl du absolut ingenting alls om Åsa överhuvudtaget mer än det hittepå-tramset du läser här inne på flashback

Jag du har rätt ,men alla har olika personligheter ,jag skulle t.ex inte bo dyrt även om jag hade 30 miljoner kr. Men jag förstår dig och Åsa alla har rätt att göra vad de vill med sina pengar.
Citera
2026-02-09, 23:03
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag du har rätt ,men alla har olika personligheter ,jag skulle t.ex inte bo dyrt även om jag hade 30 miljoner kr. Men jag förstår dig och Åsa alla har rätt att göra vad de vill med sina pengar.

Om du hade 30 miljoner så skulle de sannolikt generera 10% i avkastning per år om de förvaltades rätt. Dvs 3 miljoner minus skatt, så då är inte 3600€ eller liknande summor något man ens funderar på. Det är upp till var och en, det är dyrt att hyra i centrala Palma. Betydligt billigare utanför om man håller sig till kranskommunerna eller orter.
Citera
2026-02-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag skrattar så mycket varje gång för jag tycker bara hon är som vilken ingift anorektisk silikontjej som helst. Har också en på jobbet som bara ååå ska bli så kul att åka till Marabella så frågar man vidare vad är dina planer där, ”gå på la perla”🤣
1. Du får nog informera din arbetskompis om att Ingrossos La Perla ligger inte i Marbella på fastlandet, utan i Palma på ön Mallorca

2. Ingift lät ju lite kul, vad menar du med det? Att Åsa skulle gift sig till status/pengar med Emilio 😂😂😂
Senast redigerad av Thimothey 2026-02-09 kl. 23:23.
Citera
2026-02-09, 23:47
Medlem
Citat:
1. Du får nog informera din arbetskompis om att Ingrossos La Perla ligger inte i Marbella på fastlandet, utan i Palma på ön Mallorca

Ingift lät ju lite kul, vad menar du med det? Att Åsa skulle gift sig till status/pengar med Emilio 😂😂😂
Självklart har du så rätt i det, Emilio har aldrig haft ett öre själv utan har levt på och av sina kvinnor hela sitt liv, han gillar heller inte att jobba eller göra något fysiskt som man blir svettig av eller som kan tänkas vara jobbigt. Jag tror att det framkom i det jag redan skrivit i andra inlägg här, eller i tråden - Bråket inom Ingrossofamiljen, att det är Åsa som styr upp och gör det mesta i den relationen, och att det var hon som kom med pengar till mallis för att öppna en skoaffär, men sen valde att investera dom i krogverksamhet med Emilio istället, och att hon jobbar hårt, när hon jobbar. Restaurangerna är jättefina, allt jättefint inrett och hennes hem som hon inreder är också jättefina, det är inget fel på den delen. Det är allt annat, du kan ju läsa trådarna. Tror du att hon kommer byta tillbaka till sitt efternamn som hennes barn nu har, Björling? Eller tror du det senare mycket mer kända och kommersiella namnet Ingrosso, kommer pryda hennes nya företag och verksamheter? Även om hon gifter om sig? Det återstår att se. Det är ju inte bara Emilio som har det kända efternamn i den familjen, utan vi har både brorsöner och barn. Visst tror jag hon blev kär upp över öronen i den italienska drömprinsen, i honom, namnet, intresset av honom i pressen, och det han stod för då. Vad tror ni därute, har jag fel ?
Citera
2026-02-10, 00:06
Medlem
Nej det tror jag inte du har. Får se hur hon tänker med efternamnet...

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Självklart har du så rätt i det, Emilio har aldrig haft ett öre själv utan har levt på och av sina kvinnor hela sitt liv, han gillar heller inte att jobba eller göra något fysiskt som man blir svettig av eller som kan tänkas vara jobbigt. Jag tror att det framkom i det jag redan skrivit i andra inlägg här, eller i tråden - Bråket inom Ingrossofamiljen, att det är Åsa som styr upp och gör det mesta i den relationen, och att det var hon som kom med pengar till mallis för att öppna en skoaffär, men sen valde att investera dom i krogverksamhet med Emilio istället, och att hon jobbar hårt, när hon jobbar. Restaurangerna är jättefina, allt jättefint inrett och hennes hem som hon inreder är också jättefina, det är inget fel på den delen. Det är allt annat, du kan ju läsa trådarna. Tror du att hon kommer byta tillbaka till sitt efternamn som hennes barn nu har, Björling? Eller tror du det senare mycket mer kända och kommersiella namnet Ingrosso, kommer pryda hennes nya företag och verksamheter? Även om hon gifter om sig? Det återstår att se. Det är ju inte bara Emilio som har det kända efternamn i den familjen, utan vi har både brorsöner och barn. Visst tror jag hon blev kär upp över öronen i den italienska drömprinsen, i honom, namnet, intresset av honom i pressen, och det han stod för då. Vad tror ni därute, har jag fel ?
Citera
2026-02-10, 00:33
Medlem
Citat:
Deposit 3 mån= 10.800 €
Deposit 6 mån= 21.600 €

Jag tror inte att Åsa är pank alls, det har iallafall jag aldrig sagt, jag säger att paret har skulder som är bevisade då det inte bara har stått i pressen om det utan deras sociala nätverk runt omkring dom har sjunkit avsevärt genom åren pga att dom inte har betalat tillbaka pengar dom har lånat. Att deras verksamheter inte går bra och att det inte är en hemlighet. Jag och många tror att paret har levt över sina tillgångar och målat upp ett liv som har sett annorlunda ut under ytan och att Åsa kommer att fortsätta göra det i framtiden.

Jag vet att Åsa tjänar pengar på sitt Instagram och andra saker som paret har åstadkommit ihop under dom här åren, och att hon har pengar till att betala den dyra hyran och allt annat, just nu.

Jag vet också att Åsa inte kommer bli kär i en person som inte har den ekonomiska statusen som hon är van vid.

Sen är det nästan självklart att du har något att göra med henne personligen, eller är en av hennes trogna följare som avgudar henne, och inte vill tro på fakta som har framkommit här.

Det är mycket skit under ytan med i bilden också, hon har varit noga med att dölja saker som hon visste har varit fel, under dom 14 åren dom har varit tillsammans, så dom är lika bra kålsupare båda två.
Senast redigerad av Devilisawoman 2026-02-10 kl. 00:48.
Citera
2026-02-10, 00:58
Medlem
GlobalVisions avatar
Hon är så jävla snygg
Citera
2026-02-10, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlobalVision
Hon är så jävla snygg
Hon ser mycket bättre ut nu än vad hon gjorde förr, på 90 talet, innan hon flyttade till Stockholm. Det är inget fel i att vilja förbättra sitt utseende om man vill det. Hur mycket tjänar du, du kan ju pröva att skicka ett meddelande på instagram, hon är ju singel nu
Citera
2026-02-10, 04:13
Medlem
Citat:
Deposit 3 mån= 10.800 €
Deposit 6 mån= 21.600 €

Detta är en skvallertråd - då har man rätt att spekulera i hur vida någon har de ekonomiska förutsättningarna, eller inte.
Du verkar mer en lovligt engagerad i Åsa Ingrosso. Varför kan man undra?
Citera
2026-02-10, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hon hängde rätt mycket innan på GAY veckan i Stockholm förr i tiden, tror hon är bi-sexuell innerst inne. Sökte verkligen efter någon som hade mycket pengar och jagade alla som var rika och som kunde öppna den sociala dörren för henne i Stockholm. Träffade en Ica Handlare som heter Johan och gifte sig blixtsnabbt i hans lägenhet där de också höll ceremonin på etaget ut mot hans terass i vindsvåningen, då började hon hänga med Joe Laberos fru en del och tränade mycket. Hon ville verkligen bli en del av innefolket i Stockholm och gå på kändisfester.
Blev den perfekta lyckliga hemmafrun även då med instagram i samma stil som nu fast från sina resor med J. Bedrog J med ett större antal killar i Stockholm så det var bara en tidsfråga innan hon skulle behöva packa ihop. Sen blev det stora kärleken i Emilio Ingrosso och samma sak igen, snabbt bröllop och allt är lyckligt och perfekt. Emilio hade pucklat på sitt ex rätt rejält på Mallorca och den han drev en restaurang med, Elena Baquera heter hon och Emilio blev dömd för det också.
Något Åsa skrev spalt kilometer i försvarstext och agerade försvarsadvokat åt denna stackars missförstådda Emilio som minsann inte hade misshandlat Elena och domen var ju bara sånt som vem som helst kunde bli dömd för på hemska Mallorca hette det då. (http://annorlundaunderbara.com/tag/asa-bjorling/ ) finns att läsa om man skrollar ner i sidan om henne syn på allt. Man får också en bra bild på hur hon fungerar mentalt.

Emilio drar sig inte för att påpeka när han inte är med henne hur vidrig hon är och hur hennes barn är äckliga och sviniga med ADHD diagnoser etc, dottern är vidrig och lösaktig står han och säger på Delta Gym högt och berättar högt hur hon knullar allt som rör sig och tar kuk i röven och att hon borde få en italiensk kuk där, Han pratar vitt och öppet om det på Delta Gym i Stockholm och särskilt när han träffar sin gamle partner och fd ovän och skurken Pete* Axelss*n hemma i Stockholm. Han pratar högt om hur han anser att han dragit en nitlott med Åsa och hur jävla trött han är på henne och hennes yta utåt när bakom fasaden är ett skithus. Han säger själv öppet utan att tänka sig för att de inte ligger längre heller när han står vid träningsmaskinerna. Många hör detta inklusive jag!

På Mallorca har hon lyckats tillsammans med att lura hennes egen far på miljonbelopp så han skrev om det på sociala medier när han insåg att han var blåst av henne och Emilio. Deras restauranger lär inte öppna igen för skuldberget är skyhögt! Och nu har myndigheterna ögonen på Emilio efter Falk rättegången och penningtvätts åtalet. Han lär inte kunna sätta på ljuset hemma innan de tar han för pengatvätt då restaurangerna är tvättcentraler.

Åsa ser dock bra ut på bild, alltid fixad och piffad till max. Dock blivit högfärdig sedan hon kom in i Ingrosso släkten. Var en betydligt trevligare person förr. Dock så är hon duktig på inredning och har bra smak som passar ett visst klientel. Något hon säkert fortsätta leva vidare på när Emilio och hon kastar in handduken.

Finns hur mycket som helst om henne och dom som par numera och mer lär det komma fram.

Hur fan kan Åsa försvara Emilio angående misshandeln på E. Hon var ju knappast med när det skulle ha skett.
Har ingen aning om misshandeln är sann eller ej men ibland ska man vara vara tyst. Hemska kärring!
Citera
2026-02-10, 09:27
Medlem
Emilio har troligtvis skadat Åsa på något sätt därför skilsmässa.

Han verkar dominant och ha dåligt med självkritik.

Emilio en person som eskalerar konflikter ,istället för att lugna ner situationen. Det måste ju finnas en orsak till att hon upplever situationen ohållbar.

Äsa verkar vilja ha lyx.

Om man ska spekulera kan det vara att Åsa använder mer pengar än lämpligt och Emilio reagerar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in