Citat:
Ursprungligen postat av
Thimothey
Deposit 3 mån= 10.800 €
Deposit 6 mån= 21.600 €
Låter ju inte direkt som om hon är fattig som så många vill påskina.
Tja, ett hett tips är väl att hon jobbat häcken av sig genom livet, gjort lite bra affärer och kanske fått ett förlag att nappa på boken? Ärligt talat vad ger dig rätten att ifrågasätta huruvida Åsa har råd med sin hyra eller inte? Känner du henne så väl så du har tillgång till hennes finanser?
Åter igen, vad vet du vad hon har på kontot eller vilka tillgångar hon har? 3.600 €/mån kanske är för henne vad 1000 kr/mån är för dig? Allt är ju relativt i livet. Hur kan du ens med att ifrågasätta om en människa du inte ens känner har råd att betala sin hyra eller inte, om hon har möjlighet att försörja sig med en viss levnadsstandard du verkar tycka är ultralyx. Det vet väl du absolut ingenting alls om Åsa överhuvudtaget mer än det hittepå-tramset du läser här inne på flashback
Du får nog omformulera "de" till E.
Jag tror inte att Åsa är pank alls, det har iallafall jag aldrig sagt, jag säger att paret har skulder som är bevisade då det inte bara har stått i pressen om det utan deras sociala nätverk runt omkring dom har sjunkit avsevärt genom åren pga att dom inte har betalat tillbaka pengar dom har lånat. Att deras verksamheter inte går bra och att det inte är en hemlighet. Jag och många tror att paret har levt över sina tillgångar och målat upp ett liv som har sett annorlunda ut under ytan och att Åsa kommer att fortsätta göra det i framtiden.
Jag vet att Åsa tjänar pengar på sitt Instagram och andra saker som paret har åstadkommit ihop under dom här åren, och att hon har pengar till att betala den dyra hyran och allt annat, just nu.
Jag vet också att Åsa inte kommer bli kär i en person som inte har den ekonomiska statusen som hon är van vid.
Sen är det nästan självklart att du har något att göra med henne personligen, eller är en av hennes trogna följare som avgudar henne, och inte vill tro på fakta som har framkommit här.
Det är mycket skit under ytan med i bilden också, hon har varit noga med att dölja saker som hon visste har varit fel, under dom 14 åren dom har varit tillsammans, så dom är lika bra kålsupare båda två.