Citat:
Ursprungligen postat av
george.sthlm
Vem ? Bianca går väl all-in på mascara och trosskydd och
Benjamin kämpar fortfarande på med att ladda ner bank-id så han kan starta bolag ?
Det är Vito Ingrosso som äger varumärket Ingrosso. Han stämde brorsan för ett tag sedan, så jag tror de fick byta namn på sina restauranger. Elller... deras och deras. Emilio och Åsa "hyr" ut namnet Ingrosso så i alla fall restaurangerna i Stockholm kallas "by Ingrosso". Jag vet inte hur domen blev, men antar att de får betala en summa till Vito för att få fortsätta med det? Emilio säljer ju t ex olivolja under sitt namn, så att han skulle börja kränga vin är inte omöjligt. Jag kan inte lagen om efternamn, men antar att Åsa kan behålla sitt namn om hon vill, men alla vet ju att hon är en liten golddigger, så ingen vill väl dricka hennes vin. Utöver det måste hon i så fall betala tull till Vito. Finns ju möjligheten att Vito också kränger vin framöver?
Sedan har ju Benjamin en bror som heter Oliver, som hittat sitt bank-id... han driver redan fem restauranger i Sverige, så han kanske också är sugen? Han måste ju försörja sin frus alla lyxresor.