2026-02-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Såg på jockes insta att Henrik Johansson skrivit ett bra inlägg. Henrik är en av de som var med i podcasten haveristerna och är bra polare med Axel men ändå verkar tagit en mer vettig take och belyser att det spelar roll att Bo Göran plockat och givit i chatten. Känns rätt skönt istället för detta trams med ”det spelar ingen roll, jag kunde inte bry mig mindre” ang när man plockar bort rad 2 av 3 radigt meddelande. ”Det spelar ingen roll” lol. Hoppas denna Henrik får till ett samtal med BGB och att han vågar ställas till svars. Min respekt föll lite när man helt accepterar att han kan plocka vad han vill med argumentet ”man kan inte ha med allt” och raderar en del i ett och samma meddelande uppdelat i tre. Hyckleri

Hahahahaha. Jag står inte på någons sida för jag fattar inte längre vilken sida som är vad. Men kul att slutet på november var; Fan vad Jocke och Anjo kommer knullas när chatten släpps. Och i mitten på februari är det; SLUTA PRATA OM CHATTEN DEN ÖR OVIKTIG.
Vilket stämmer læl
Citera
2026-02-09, 22:23
Medlem
Citat:
Såg på jockes insta att Henrik Johansson skrivit ett bra inlägg. Henrik är en av de som var med i podcasten haveristerna och är bra polare med Axel men ändå verkar tagit en mer vettig take och belyser att det spelar roll att Bo Göran plockat och givit i chatten. Känns rätt skönt istället för detta trams med ”det spelar ingen roll, jag kunde inte bry mig mindre” ang när man plockar bort rad 2 av 3 radigt meddelande. ”Det spelar ingen roll” lol. Hoppas denna Henrik får till ett samtal med BGB och att han vågar ställas till svars. Min respekt föll lite när man helt accepterar att han kan plocka vad han vill med argumentet ”man kan inte ha med allt” och raderar en del i ett och samma meddelande uppdelat i tre. Hyckleri

Trams. Allt som poängteras i SVTs dokumentär stämmer till fullo och det blir bara mer bekräftat ju mer tiden går. Allt fettot lägger ut förtydligar bara bilden av att han är ett rövhål som vägrar ta ansvar för sina handlingar. Till stor del manipulerad/köpt av Jocke men Pönta är för dum för att förstå det själv.

Ps
Tycker det är fatastiskt roligt att Pönta fortfarande är superkränkt för att BG "lurade" han och Jocke att medverka i dokumentären
Senast redigerad av Ralfhead 2026-02-09 kl. 22:34.
Citera
2026-02-09, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Trams. Allt som poängteras i SVTs dokumentär stämmer till fullo och det blir bara mer bekräftat ju mer tiden går. Allt fettot lägger ut förtydligar bara bilden av att han är ett rövhål som vägrar ta ansvar för sina handlingar. Till stor del manipulerad/köpt av Jocke men Pönta är för dum för att förstå det själv.

Ps
Tycker det är fatastiskt roligt att Pönta fortfarande är superkränkt för att BG "lurade" han och Jocke att medverka i dokumentären

Jasså? Jag tror att om denna Henrik får tag i skugga Bodin så tror jag allt kan rämna rätt fort. Han har ju inget. Men tvivlar på att han vågar ta en debatt face 2 face med Henrik Johansson. Youtubeade honom och han är rätt vass. Gjort stora grejer mot SD osv. Finns klipp där han är med i SVT med… så.
Men vi får se vad som händer…
Citera
2026-02-09, 22:43
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Var är bevisen för att de bor där permanent? Kan det inte vara så att de gör som alla andra pensionärer som bor i Spanien och har kvar bostaden hemma, att man är där 6 månader och sen är hemma 6 månader? Då är folkbokföringsadressen kvar i Sverige.

Enda beviset på att Lisens föräldrar flyttat PERMANENT till Spanien är att ANJO själv säger i en video att Lisens föräldrar flyttat PERMANENT till Spanien.

ANJO och sanningen går som bekant jävligt sällan hand i hand.

Men, när ANJO berättade att LISENS FÖRÄLDRAR FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN i en vlogg på sin kanal så anade han absolut inte att det kunde hoppa upp och bita honom i röven.

Och då ANJO enligt sig själv bara talar FAKTA OCH BEVIS på sin kanal och lägger fram BEVIS FÖR ALLT är det extremt konstigt att han inte gått ut och bett LISENS FÖRÄLDRAR OM URSÄKT FÖR ATT HAN LJÖG NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN och lagt fram bevis om att han LJÖG OM LISENS FÖRÄLDRAR NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN om nu så är fallet.

Jag känner jävligt många svenskar som äger eller hyr bostad i Spanien och är där kalla månader. De bor inte PERMANENT i Spanien. Varken de själva eller svärsöner säger att de FLYTTAT till Spanien och bor där PERMANENT. Men nu är det ANJOS egna ord.
Senast redigerad av Spritnota 2026-02-09 kl. 22:57.
Citera
2026-02-09, 22:59
Medlem
Citat:
Jasså? Jag tror att om denna Henrik får tag i skugga Bodin så tror jag allt kan rämna rätt fort. Han har ju inget. Men tvivlar på att han vågar ta en debatt face 2 face med Henrik Johansson. Youtubeade honom och han är rätt vass. Gjort stora grejer mot SD osv. Finns klipp där han är med i SVT med… så.

Ta det lugnt. Henrik är bara en harmlös liten dalmas med egna åsikter.
Citera
2026-02-09, 23:17
Medlem
Citat:

Ps

Nä det var väl Linnea som var det.

Chrippa var väl "oinformerad" om den vinkel dokumentären skulle ha. Roligt hur de jobbade med dokumentären samtidigt som den hade börjat sändas. Ha ha klippte in Anjos kommentarer om del 1 i del 3.
Citera
2026-02-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Nä det var väl Linnea som var det.

Chrippa var väl "oinformerad" om den vinkel dokumentären skulle ha. Roligt hur de jobbade med dokumentären samtidigt som den hade börjat sändas. Ha ha klippte in Anjos kommentarer om del 1 i del 3.

Du skriver helt osammanhängande. Fria associationer som helt saknar samband och innebörd, på gränsen till mental kolaps. Ta dig samman
Senast redigerad av Ralfhead 2026-02-09 kl. 23:55.
Citera
2026-02-09, 23:55
Medlem
Citat:
Du skriver helt osammanhängande. Fria associationer som helt saknar samband och mening, på gränsen till mental kolaps. Ta dig samman

Uppriktigt sagt förstår jag inte din humor. Det var väl ett lustigt drag att inte vara klar i sin bearbetning av en dokumentär och låta verkligheten gå liksom parallellt med sitt arbete, som om man inte vet vart man går Herrgårman typ.
Citera
2026-02-10, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Uppriktigt sagt förstår jag inte din humor. Det var väl ett lustigt drag att inte vara klar i sin bearbetning av en dokumentär och låta verkligheten gå liksom parallellt med sitt arbete, som om man inte vet vart man går Herrgårman typ.

Allt som framgår i dokumentären stämmer och ingen kommer kunna motbevisa detta faktum. Ju mer tjockisen försöker dess då mer avslöjar han sin totala brist på självinsikt och oförmåga att ta eget ansvar. För en normalbegåvad är detta uppenbart.
Citera
2026-02-10, 00:32
Medlem
Citat:
Allt som framgår i dokumentären stämmer och ingen kommer kunna motbevisa detta faktum. Ju mer tjockisen försöker dess då mer avslöjar han sin totala brist på självinsikt och oförmåga att ta eget ansvar. För en normalbegåvad är detta uppenbart.

Ja, jag säger inte emot dig. Hans förmåga att tänka framgick väl i hans egen konstiga dokumentär om Anna Books son. Att han där började med att säga att han inte förstått domen men jag har jobbat med den här i två år..
Citera
2026-02-10, 01:21
Medlem
Citat:

Vem som helst som har koll på Axel och Henrik borde förstå att Henrik endast ger sig in i detta för att trycka till Axel.
Dessutom har Henrik fel och är du intresserad av varför Henrik har fel har jag skrivit flera inlägg om det i Joakims tråd.

Utdragen ifrån chatten var tänkt att visa att Joakim varit en drivande del, för att göra det tog man ut ett antal delar som man tyckte visade på det. Henrik tycker att det är fel för att Joakim inte menade att fota dagboken när han skrev "fota".
Faktum är att i den lilla del av den chatt som publicerats och som sträcker sig under bara några dagar syns hur Joakim varit drivande. Han skickar bilder, han skickar videos, han ordnar mappar med information om Linnea där han tagit bort nummer och andra uppgifter så de sedan kan läggas upp av alla på sina sociala medier. Han skriver också om hur de alla ska lägga upp saker så att Linnea inte kan anmäla för förtal.

Vad gäller lägenheten som Henrik också tjatar om så utgår han hela tiden ifrån att de har rätt att gå in i lägenheten, vilket de inte har. Detta har påpekats till honom flera gånger men det väljer han att ignorera, på tal om att han snackar så mycket om att Bo-Göran inte svarar.

Av det jag sett av chatten hitintills så tycker jag att Joakim ska vara väldigt glad över att svt inte visade mer ur den där chatten för det finns så många delar som hade fått honom att se betydligt mer drivande och klandervärd ut.

Citera
2026-02-10, 07:41
Medlem
Henrik vill åt Axel, solklart.
Självklart kommer fler som Axel beefat med dyka upp och börja dadda Jockiboi.
Frågan är bara hur mycket och hur länge till BGB och SVT kommer låta sig förtalas.
Den genomsnittliga IQ-nivån har sjunkit och det märks tydligt. Jockiboi-nationalhelgonet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in