Citat:
Ursprungligen postat av
Choi.Chop
Jasså? Jag tror att om denna Henrik får tag i skugga Bodin så tror jag allt kan rämna rätt fort. Han har ju inget. Men tvivlar på att han vågar ta en debatt face 2 face med Henrik Johansson. Youtubeade honom och han är rätt vass. Gjort stora grejer mot SD osv. Finns klipp där han är med i SVT med… så.
Men vi får se vad som händer…
Vem som helst som har koll på Axel och Henrik borde förstå att Henrik endast ger sig in i detta för att trycka till Axel.
Dessutom har Henrik fel och är du intresserad av varför Henrik har fel har jag skrivit flera inlägg om det i Joakims tråd.
Utdragen ifrån chatten var tänkt att visa att Joakim varit en drivande del, för att göra det tog man ut ett antal delar som man tyckte visade på det. Henrik tycker att det är fel för att Joakim inte menade att fota dagboken när han skrev "fota".
Faktum är att i den lilla del av den chatt som publicerats och som sträcker sig under bara några dagar syns hur Joakim varit drivande. Han skickar bilder, han skickar videos, han ordnar mappar med information om Linnea där han tagit bort nummer och andra uppgifter så de sedan kan läggas upp av alla på sina sociala medier. Han skriver också om hur de alla ska lägga upp saker så att Linnea inte kan anmäla för förtal.
Vad gäller lägenheten som Henrik också tjatar om så utgår han hela tiden ifrån att de har rätt att gå in i lägenheten, vilket de inte har. Detta har påpekats till honom flera gånger men det väljer han att ignorera, på tal om att han snackar så mycket om att Bo-Göran inte svarar.
Av det jag sett av chatten hitintills så tycker jag att Joakim ska vara väldigt glad över att svt inte visade mer ur den där chatten för det finns så många delar som hade fått honom att se betydligt mer drivande och klandervärd ut.