2026-02-09, 07:04
Avstängd
trasig-axels avatar
Jag tog en skärmdump på Anjo och försökte spara den på datorn så jag kunde fixa en profilbild med han, men jag får ett felmeddelande att filen blir för stor och går inte att spara
Citera
2026-02-09, 07:39
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Den dagen Anjo tog in Rasken i hans liv och blev polare med han. Det var den dagen jag började tappa respekten för anjo. Sedan har det bara gått nerför

Samma här faktiskt, och nu avskyr jag fetröven nästan lika mycket som Baron Von Bajs.

Faktum är att den groteskt feta Badbollen var rätt vettig under tiden som fettot kritiserade den perversa byfånen. Men sedan gick han upp i vikt i Biggest Loser...
Citera
2026-02-09, 08:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Samma här faktiskt, och nu avskyr jag fetröven nästan lika mycket som Baron Von Bajs.

Faktum är att den groteskt feta Badbollen var rätt vettig under tiden som fettot kritiserade den perversa byfånen. Men sedan gick han upp i vikt i Biggest Loser...

Ändringen hände i samband med Joz-fallet. Han började med en dokumentär där Joz skulle sänka Lundell, men Lundell krokade honom och vände på steken. Efter det har Anjo hotat hatat och drevat mot allt och alla som är "dumma" mot Jockiboi
Citera
2026-02-09, 08:34
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Ändringen hände i samband med Joz-fallet. Han började med en dokumentär där Joz skulle sänka Lundell, men Lundell krokade honom och vände på steken. Efter det har Anjo hotat hatat och drevat mot allt och alla som är "dumma" mot Jockiboi

Aha, det var då fetröven blev Jockibois övergödda hund. Kommer även ihåg när den blonderade mytomanen och Badbollen gick i strid med wannabe-blatten Lokal, som likt Orten-Lisen aldrig lärde sig att prata ren svenska.
Citera
2026-02-09, 11:10
Medlem
Tjockisen har alltså inget annat än detta att komma med? värre än rask förfan!
Citera
2026-02-09, 11:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback

Tror att han lockade honom med ett kontrakt med Ninetone. Vilket i sig är roligt då till skillnad från Rask så fick Anjo åtminstone något för sitt rövslickeri.

Oturligt nog så verkar det inte funka bra i längden.
Citera
2026-02-09, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Tror att han lockade honom med ett kontrakt med Ninetone. Vilket i sig är roligt då till skillnad från Rask så fick Anjo åtminstone något för sitt rövslickeri.

ninetone tar väl 20% av allt verkar vara riktiga horungar
Citera
2026-02-09, 12:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Ett kontrakt med Ninetone är allt annat
n en vinst
Citera
2026-02-09, 12:42
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
I hans mail var de mycket foodora på företaget 😂 inte undra på att han har så stora skulder igen
Det tror jag säkert, han är ju riktigt lat. Varför tar han inte en promenad för att luncha istället? Eller laga storkok hemma?

Han har uppenbarligen inte lärt sig något alls i lyxfällan.
Citera
2026-02-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det tror jag säkert, han är ju riktigt lat. Varför tar han inte en promenad för att luncha istället? Eller laga storkok hemma?

Han har uppenbarligen inte lärt sig något alls i lyxfällan.
eller biggest loser det var väl där han gick upp i vikt btw
Citera
2026-02-09, 13:28
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
I hans mail var de mycket foodora på företaget 😂 inte undra på att han har så stora skulder igen

Vilka skulder? Har du belägg för detta?
Citera
2026-02-09, 20:25
Medlem
Såg på jockes insta att Henrik Johansson skrivit ett bra inlägg. Henrik är en av de som var med i podcasten haveristerna och är bra polare med Axel men ändå verkar tagit en mer vettig take och belyser att det spelar roll att Bo Göran plockat och givit i chatten. Känns rätt skönt istället för detta trams med ”det spelar ingen roll, jag kunde inte bry mig mindre” ang när man plockar bort rad 2 av 3 radigt meddelande. ”Det spelar ingen roll” lol. Hoppas denna Henrik får till ett samtal med BGB och att han vågar ställas till svars. Min respekt föll lite när man helt accepterar att han kan plocka vad han vill med argumentet ”man kan inte ha med allt” och raderar en del i ett och samma meddelande uppdelat i tre. Hyckleri
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in