2026-02-10, 08:07
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Enda beviset på att Lisens föräldrar flyttat PERMANENT till Spanien är att ANJO själv säger i en video att Lisens föräldrar flyttat PERMANENT till Spanien.

ANJO och sanningen går som bekant jävligt sällan hand i hand.

Men, när ANJO berättade att LISENS FÖRÄLDRAR FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN i en vlogg på sin kanal så anade han absolut inte att det kunde hoppa upp och bita honom i röven.

Och då ANJO enligt sig själv bara talar FAKTA OCH BEVIS på sin kanal och lägger fram BEVIS FÖR ALLT är det extremt konstigt att han inte gått ut och bett LISENS FÖRÄLDRAR OM URSÄKT FÖR ATT HAN LJÖG NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN och lagt fram bevis om att han LJÖG OM LISENS FÖRÄLDRAR NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN om nu så är fallet.

Jag känner jävligt många svenskar som äger eller hyr bostad i Spanien och är där kalla månader. De bor inte PERMANENT i Spanien. Varken de själva eller svärsöner säger att de FLYTTAT till Spanien och bor där PERMANENT. Men nu är det ANJOS egna ord.

Men nu säger du ju emot dig själv.

Först går du ut med att Anjo ljuger och att du inte tror på honom. (Med all rätt.)

Sen väljer du att tro på honom och uppmanar till massanmälningar till ett par pensionärer som inte är offentliga utan privatpersoner som inte har med detta att göra alls.

Du lägger dessutom ut information om deras lägenhet.

Och sen lägger du skulden på honom, att han ljuger så det är hans fel att du gör detta.

Jag vet inte hur du får ihop det hur stora bokstäver du än skriver med.
Citera
2026-02-10, 08:14
Medlem
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Henrik vill åt Axel, solklart.
Självklart kommer fler som Axel beefat med dyka upp och börja dadda Jockiboi.
Frågan är bara hur mycket och hur länge till BGB och SVT kommer låta sig förtalas.
Den genomsnittliga IQ-nivån har sjunkit och det märks tydligt. Jockiboi-nationalhelgonet.

Det dom inte förstår är att varje hätskt utfall och varje försök till ryktesspridning är gyllene content för en uppföljare på SVT.
Typ en "Hatet - Vad hände sen?"
Gärna 3 delar : Ryktet, Hoten och Svansen.

Bo-Göran skrattar hela vägen till klipprummet medans hans antagonister skämmer ut sig ännu mer.
Citera
2026-02-10, 08:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskinarms
Det dom inte förstår är att varje hätskt utfall och varje försök till ryktesspridning är gyllene content för en uppföljare på SVT.
Typ en "Hatet - Vad hände sen?"
Gärna 3 delar : Ryktet, Hoten och Svansen.

Därefter så kan det komma ännu en uppföljare - "Hatet - Eftermälet" med dom tre delarna Förtalen, Stämningarna och Domarna.
Citera
2026-02-10, 08:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Henrik vill åt Axel, solklart.
Självklart kommer fler som Axel beefat med dyka upp och börja dadda Jockiboi.
Frågan är bara hur mycket och hur länge till BGB och SVT kommer låta sig förtalas.
Den genomsnittliga IQ-nivån har sjunkit och det märks tydligt. Jockiboi-nationalhelgonet.

Henrik är go att ha nu, men minsta lilla kritik han skulle yppa om Jockiboi så är han körd överallt.
Folk skickar mail och DM till Jockiboi och Anjo och skriver samtidigt att dom inte vill bli nämnda för dom är oroliga för att bli stalkad och utsättas för hot och hat. Dom kanske skall tänka ett varv till? Vem eller vilka är det som är mest aktiva i att kommentera negativt om t.ex Jockiboi får kritik alternativt Axel får kritik?
Citera
2026-02-10, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du skriver helt osammanhängande. Fria associationer som helt saknar samband och innebörd, på gränsen till mental kolaps. Ta dig samman
Hur kan det vara otydligt? Sluta sup.
Citera
2026-02-10, 08:25
Medlem
jesussugers avatar
Vart kan man se det läkta mailet?
Citera
2026-02-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bystander20
Vem som helst som har koll på Axel och Henrik borde förstå att Henrik endast ger sig in i detta för att trycka till Axel.

Är Henrik och Axel osams?
Vad har jag missat?
Citera
2026-02-10, 08:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Är Henrik och Axel osams?
Vad har jag missat?

Som jag förstår det så blev de osams när Israel/Palestina-konflikten var som värst och ännu en splittring skedde inom Haveristerna.
Citera
2026-02-10, 08:45
Medlem
Damien-s avatar
Har fetröven Anjo ens bemödat sig att adressera varför hans överkåta svåger, Rodrigo ringer folk som någon kåt laddtorsk med downs syndrom?

Eller gör Badbollen det han gör bäst, sitter tyst och svettas under Norrköpings mest välkända chipstuttar och låtsas som att ingenting händer?
Citera
2026-02-10, 09:08
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Har fetröven Anjo ens bemödat sig att adressera varför hans överkåta svåger, Rodrigo ringer folk som någon kåt laddtorsk med downs syndrom?

Eller gör Badbollen det han gör bäst, sitter tyst och svettas under Norrköpings mest välkända chipstuttar och låtsas som att ingenting händer?

Tror han kommer tiga ihjäl det. Och alla som ypperligt ett ore, blir blockade. Skulle dock vara roligt om någon form av media ställer. isterlasagne-lasanjo och fetrövs-lisen mot väggen. För ska vi vara ärliga, blir Axel hotad för han analyserar anjos ohälsosamma relation till Jockiboooi ( Så som Olof K säger det)
Citera
2026-02-10, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Som jag förstår det så blev de osams när Israel/Palestina-konflikten var som värst och ännu en splittring skedde inom Haveristerna.
Det är min tolkning också det båda verkar inte vilja tala om det.
Citera
2026-02-10, 10:18
Medlem
Finns det någon vänlig själ här som har Facebook och kan skärmdumpa och lägga upp detta nånstans? Jag vill gärna läsa vad Axel skrivit men har ej Facebook.
https://www.facebook.com/skilleras/posts/pfbid0EuU2prkxKrahFRUjwkFKNrYDE3d1V1Dv81L7hpmZVRR2 PP4z9DkN9oai4YM5tHKwl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in