Citat:
Enda beviset på att Lisens föräldrar flyttat PERMANENT till Spanien är att ANJO själv säger i en video att Lisens föräldrar flyttat PERMANENT till Spanien.
ANJO och sanningen går som bekant jävligt sällan hand i hand.
Men, när ANJO berättade att LISENS FÖRÄLDRAR FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN i en vlogg på sin kanal så anade han absolut inte att det kunde hoppa upp och bita honom i röven.
Och då ANJO enligt sig själv bara talar FAKTA OCH BEVIS på sin kanal och lägger fram BEVIS FÖR ALLT är det extremt konstigt att han inte gått ut och bett LISENS FÖRÄLDRAR OM URSÄKT FÖR ATT HAN LJÖG NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN och lagt fram bevis om att han LJÖG OM LISENS FÖRÄLDRAR NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN om nu så är fallet.
Jag känner jävligt många svenskar som äger eller hyr bostad i Spanien och är där kalla månader. De bor inte PERMANENT i Spanien. Varken de själva eller svärsöner säger att de FLYTTAT till Spanien och bor där PERMANENT. Men nu är det ANJOS egna ord.
ANJO och sanningen går som bekant jävligt sällan hand i hand.
Men, när ANJO berättade att LISENS FÖRÄLDRAR FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN i en vlogg på sin kanal så anade han absolut inte att det kunde hoppa upp och bita honom i röven.
Och då ANJO enligt sig själv bara talar FAKTA OCH BEVIS på sin kanal och lägger fram BEVIS FÖR ALLT är det extremt konstigt att han inte gått ut och bett LISENS FÖRÄLDRAR OM URSÄKT FÖR ATT HAN LJÖG NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN och lagt fram bevis om att han LJÖG OM LISENS FÖRÄLDRAR NÄR HAN SADE DE FLYTTAT PERMANENT TILL SPANIEN om nu så är fallet.
Jag känner jävligt många svenskar som äger eller hyr bostad i Spanien och är där kalla månader. De bor inte PERMANENT i Spanien. Varken de själva eller svärsöner säger att de FLYTTAT till Spanien och bor där PERMANENT. Men nu är det ANJOS egna ord.
Men nu säger du ju emot dig själv.
Först går du ut med att Anjo ljuger och att du inte tror på honom. (Med all rätt.)
Sen väljer du att tro på honom och uppmanar till massanmälningar till ett par pensionärer som inte är offentliga utan privatpersoner som inte har med detta att göra alls.
Du lägger dessutom ut information om deras lägenhet.
Och sen lägger du skulden på honom, att han ljuger så det är hans fel att du gör detta.
Jag vet inte hur du får ihop det hur stora bokstäver du än skriver med.