Idag, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Du är tyvärr förlorad. Den människa som på minsta lilla vis försvarar Anjo och hans dubbelmoral,hyckleri,lögner och mobbing (karl’n har för fan försvarat en barnvåldtäktsman) är förlorad. Ni anhängare av sekten är människor som inte behövs. Resten av befolkningen ser detta.

På tal om att vara fel person att yttra sig i en fråga, vad gäller dokumentären om Ant*n*o, så ter det sig mycket märkligt - enligt mig - att en person som Axel (Skilleras) upprepar BARNVÅLDTÄKTSMANNEN som ett mantra så fort han nämner dokumentären (vilket han säkert gör i snart över 100 Youtube-videos) när Axel själv har samarbetat med barnvåldtäktsmannen Er*k St*nh*mm*ar under flera år. Och Er*k var inte nån översexuell tonåring i skolan när han begick barnvåldtäkt(er). Er*k gjorde det i vuxen ålder. Det blir så konstigt bara, tycker jag.

Eller vad tycker ni?
Senast redigerad av dolemite Idag kl. 19:26.
Citera
Idag, 19:42
Medlem
WTF? Bo-Göran Bodin säger i ”debatten” hos publicistklubben att Anjo drar in 200k per video. Hahaha, allt är bara lögner och fulklipp med Bo-Göran Bodin. Helt sjukt! Hur fan ska han snacka bort den lögnen?
Citera
Idag, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Klart den grisfeta Badbollen kommer ta bort den kommentaren. Både fettot i Norrköping och byfånen i Trosa klarar inte av minsta lilla kritisk kommentar.

Att fetröven med sina svettiga chipstuttar fortsätter mjölka Chrippa-videos nu när Chrippa inte kan försvara sig är höjden av patetiskt.
Jag ler i mjugg.

Vem förstör han mest för? Det är absolut inte för Chrippa och Linnea. Chrippas och Linnea har vunnit svenska folkets hjärtan genom Hatet. Jag har utan att ange min ståndpunkt pratat med människor i alla åldrar, alla står på Chrippas och Linneas sida.

Anjo och Lisen förstör för sig själva, sin familj, sina barn, sina vänner och sin släkt i generationer framöver. Alla Pontus och Lisens anhöriga kommer se tisslandet i korridorerna när dom närmar sig och dom kommer förstå varför och skämmas över att dom har en koppling till Björlund. Pontus och Lisen är för dumma för att begripa näthatatet dom bedriver inte drabbar offren dom dom siktar på. Linnea bryr sig inte, hon står starkare för varje dag och fler och fler ser upp till henne, familjen Lundström får mer kärlek och medhåll för varje video han gör, Familjen Berg får blommor av människor som ber om ursäkt för att dom en gång trott på Jockes fantasier och Anjos fans går en efter en över till Chrippa.

Vilken känsla kommer leva kvar hos Pontus anhöriga när allt detta är över? Skam, enorm skam och skuld.
Citera
Idag, 19:58
Medlem
Pontus Björlunds senaste video är cringe. Jag har aldrig sett något värre. Vad håller han på med?
Citera
Idag, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netchips
WTF? Bo-Göran Bodin säger i ”debatten” hos publicistklubben att Anjo drar in 200k per video. Hahaha, allt är bara lögner och fulklipp med Bo-Göran Bodin. Helt sjukt! Hur fan ska han snacka bort den lögnen?
Sa han att han drar in 200Tkr eller 200K visningar?

Kan du länka videon?
Citera
Idag, 20:16
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Pontus Björlunds senaste video är cringe. Jag har aldrig sett något värre. Vad håller han på med?

Spännandeeeee, nä jag bara skoja, jag bara skoja skoja skoja....
Citera
Idag, 20:19
Medlem
AbsAbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Varför frågar du mej så jävla korkade frågor?? Jag är varken Pontus eller Lisen. Och HUR är detta relevant överhuvudtaget? Fattigt liv eller?

Tänkte att du kunde svara på dessa frågor med tanke på din uppenbart parasociala relation till makarna Björlund.

Det är väl mer relevant än att du vill ha ett foto av mig?
Senast redigerad av AbsAbs Idag kl. 20:26.
Citera
Idag, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Ditt första utlåtande har jag ingen aning om.

På vilket sätt är Linnea anställningsbar? Hon saknar utbildning samt har sålt porr på internet. Vilka arbeten tror du att hon ska få?
Även med en utbildning så kommer hon ha det svårt att få en vettig anställning.

Ingen av dessa 3 är att se upp till.
Hon har ju fått jobb.

Har du blivit trollad igen?

Det cirkulerar porrbilder på både Lisen och Jonna och nakenvideos på Jonna, porrfilmer med Jonna och Tess, Jonna hade ett samarbete senast igår och Tess fick ett nytt jobb efter att filmerna började cirkulera, vi har en prinsessa som har pippat i tv. Nakenhet är ingen grej längre mr boomer, att driva Hatdrev mot oskyldiga småtjejer är en grej nu däremot.
Citera
Idag, 20:23
Medlem
AbsAbss avatar
Fp
Citera
Idag, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Ditt första utlåtande har jag ingen aning om.

På vilket sätt är Linnea anställningsbar? Hon saknar utbildning samt har sålt porr på internet. Vilka arbeten tror du att hon ska få?
Även med en utbildning så kommer hon ha det svårt att få en vettig anställning.

Ingen av dessa 3 är att se upp till.
Inte en chans att det florerar "porrbilder" på Linnéa, hon är för snygg. Allt du hittar på henne är antagligen underkläderbilder eller fake.
Citera
Idag, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonline
Spännandeeeee, nä jag bara skoja, jag bara skoja skoja skoja....
Det är bara människor med fruktansvärt dålig självkänsla som avslutar varje mening med det där. Det är smärtsamt att bevittna.

En mobbad pojke växer upp, blir inte den man han ville som kunde visa mobbarna att han blev bättre än dom. Han börjar istället springa efter dom stora grabbarna och får till slut vara med och leka och ska visa att han också kan och blir den människan han avskytt mest i hela sitt liv - han förkroppsligar sin värsta mobbare.

Men han klarar det inte, för han förstår innerst inne att han dag för dag visar att det mobbaren intalade honom var rätt och det är därför det låter så tafatt. Men mobbaren hade förmodligen inte rätt om Pontus 15 år, Pontus gav mobbaren rätt, 20 år senare. Tråkigt men sant.
Senast redigerad av Pallal Idag kl. 20:31.
Citera
Idag, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Och HUR är detta relevant överhuvudtaget?
Det är relevant för att Anjo productions sitter hos kronkalle och deras enda chans att tjäna pengar på hennes sociala medier är på lättklätt content.

Lisen har gått ner i vikt och hon behöver inte betala operationen själv. Skattebetalarna pungade hennes skulder och skönhetsoperationer och nu kan hon förmodligen krama ut några hundra tusen för att bli av med överskottshud och då kommer hon förmodligen göra det. Jag stöttar det ifall det innebär att hon börjat jobba och hon slutar att profitera på näthat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in