Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Klart den grisfeta Badbollen kommer ta bort den kommentaren. Både fettot i Norrköping och byfånen i Trosa klarar inte av minsta lilla kritisk kommentar.
Att fetröven med sina svettiga chipstuttar fortsätter mjölka Chrippa-videos nu när Chrippa inte kan försvara sig är höjden av patetiskt.
Jag ler i mjugg.
Vem förstör han mest för? Det är absolut inte för Chrippa och Linnea. Chrippas och Linnea har vunnit svenska folkets hjärtan genom Hatet. Jag har utan att ange min ståndpunkt pratat med människor i alla åldrar, alla står på Chrippas och Linneas sida.
Anjo och Lisen förstör för sig själva, sin familj, sina barn, sina vänner och sin släkt i generationer framöver. Alla Pontus och Lisens anhöriga kommer se tisslandet i korridorerna när dom närmar sig och dom kommer förstå varför och skämmas över att dom har en koppling till Björlund. Pontus och Lisen är för dumma för att begripa näthatatet dom bedriver inte drabbar offren dom dom siktar på. Linnea bryr sig inte, hon står starkare för varje dag och fler och fler ser upp till henne, familjen Lundström får mer kärlek och medhåll för varje video han gör, Familjen Berg får blommor av människor som ber om ursäkt för att dom en gång trott på Jockes fantasier och Anjos fans går en efter en över till Chrippa.
Vilken känsla kommer leva kvar hos Pontus anhöriga när allt detta är över? Skam, enorm skam och skuld.