2026-02-09, 12:55
Medlem
Såå.. anledningen att de inte fixar klart i hemmet är att de har ett barn hemma? Hade hon tänkt lämna henne på förskolan när både hon o K är lediga för att fixa hemma? Återigen extremt oklart hur hon tänker och menar.
Citera
2026-02-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
"Lars är och har varit hemma mycket". Men de åker till Malmö varannan vecka typ hahaahah det är hon alltid frisk för?!

Dålig ursäkt, inte som att Hanna skulle ställa sig och dekorplasta själv medan Lars är på förskolan och Kevin på jobbet….
Citera
2026-02-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Såå.. anledningen att de inte fixar klart i hemmet är att de har ett barn hemma? Hade hon tänkt lämna henne på förskolan när både hon o K är lediga för att fixa hemma? Återigen extremt oklart hur hon tänker och menar.

Tänkte precis samma! Aldrig att Hanna skulle fixa med det där själv
Citera
2026-02-09, 13:13
Medlem
Är klippet om sminkborsten gammalt eller har hennes hår blivit så fult på bara några dagar? Ska väl inte påstå att jag tyckte färgen var fin när den va nyfärgat heller
Citera
2026-02-09, 13:25
Medlem
Så roligt att direkt när man tar upp något här så svarar Hanna via story. Igår togs dekorplasten upp, idag kom förklaringen. Nyss togs håret upp, och nu ligger en ny bild på håret ute. Det är som att ha en konversation med Hanna fast på olika plattformar
Citera
2026-02-09, 13:42
Medlem
Ärligt? Är Hanna den förste man vänder sig till för smink/hårtips?? Finns ju massa skönhetsinfluencers som jag hellre skulle rådfråga eller ta inspiration från istället för Hannas hemmafärgade, slitna hår!!
Citera
2026-02-09, 14:00
Avslutad
HAHAAHA älskar att hon beskriver färgblandningen inte vid ett utan två tillfällen som om färgen var bra och att någon faktiskt skulle härma hennes hemmablandning? Undrar också hur hon kom fram till att det skulle vara en särskild färg till botten och nån 50/ 50 modell till resterande???!
Citera
2026-02-09, 15:17
Medlem
Jag undrar när hon ska ta bort den plastiga julrosen i badrumsfönstret?
Citera
2026-02-09, 15:28
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Har förskolan fått nys om att dom lämnar trots att ingen av föräldrarna jobbar eller menar Hanna att Lars inte är där pga mycket sjuk?
Citera
2026-02-09, 15:28
Medlem
versalers avatar
Jag förstår att dom la planerna på syskon på hyllan för hon verkar ha enorma problem att ha ett barn och klarar inte av att göra varken stora eller små uppgifter om Lars är hemma.
Tänk om dom hade haft en bebis också!
Citera
2026-02-09, 15:46
Medlem
Så oklart, Lars har varit hemma och är mycket hemma? Kanske nämna orsak? Verkligen mycket att säga A men inte B
Citera
2026-02-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv

Antagligen är det ju det hon tänker. Hur tror hon andra gör? Jag har förstått att den andra influencern (P.V.L) inte är särskilt populär men jäklar vad hon fick saker gjort, dessutom i ett riktigt hus och med en miljon barn. Hanna kanske kan dra lite inspiration därifrån. Tips till Hanna är att jobbet inte gör sig själv när man sitter på röven i soffan. Barnet går dessutom och lägger sig 17, 17:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in