2026-02-09, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Antagligen är det ju det hon tänker. Hur tror hon andra gör? Jag har förstått att den andra influencern (P.V.L) inte är särskilt populär men jäklar vad hon fick saker gjort, dessutom i ett riktigt hus och med en miljon barn. Hanna kanske kan dra lite inspiration därifrån. Tips till Hanna är att jobbet inte gör sig själv när man sitter på röven i soffan. Barnet går dessutom och lägger sig 17, 17:30.
P.V.L målade och tapetserade samtidigt som hon bar minsta barnet på höften, en riktig superwoman. Hon målade om alla köksluckor och stommar helt ensam på ett par tre dagar!

HT kan inte skylla på något. Massor av folk renoverar hela hus med småbarn i familjen.
Citera
2026-02-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Är klippet om sminkborsten gammalt eller har hennes hår blivit så fult på bara några dagar? Ska väl inte påstå att jag tyckte färgen var fin när den va nyfärgat heller
Nej nej, inspelat samtidigt som när håret skulle färgas!! Varför jobba flera dagar när man kan klämma in allt på en gång och sen käka yoghurt på golvmattan
Citera
2026-02-09, 19:00
Medlem
Det är ju så uppenbart att hon läser denna tråd och gör sitt så kallade content utefter vad som skrivs här. Undra hur hennes ”content” skulle se ut om det var helt tyst i denna tråd i en vecka? 😅
Citera
2026-02-09, 19:58
Medlem
Måste man äta chips och dipp på en måndag? Förstår varför hon var/är överviktig…
Citera
2026-02-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotabam
Det är ju så uppenbart att hon läser denna tråd och gör sitt så kallade content utefter vad som skrivs här. Undra hur hennes ”content” skulle se ut om det var helt tyst i denna tråd i en vecka? 😅

Kan inte alla sluta skriva här då under en vecka 🙃
Citera
2026-02-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Måste man äta chips och dipp på en måndag? Förstår varför hon var/är överviktig…
Dagarna flyter nog ihop för henne eftersom hon jämt är hemma och inte har ett jobb (nej det hon "influenserar" räknar jag inte som ett jobb, hon tjänar pengar men det är inget jobb) så varje dag är helg
Citera
2026-02-09, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Dagarna flyter nog ihop för henne eftersom hon jämt är hemma och inte har ett jobb (nej det hon "influenserar" räknar jag inte som ett jobb, hon tjänar pengar men det är inget jobb) så varje dag är helg
Sant, men tror hon äter sånt varje dag i så fall 🙈
Citera
2026-02-09, 20:23
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Hahaha, men vad faaan HT. Det gick åt skogen idag med sockerfritt precis som hela förra veckan. Idag är det måndag, hela förra veckan gick åt skogen - varför i helvete säger man då NYA TAG I MORGON? 🤡🤡🤡🤡

Alltså, fattar hon inte hur hon framstår? Eller ska det här vara "relaterbart"? 😂😂😂

Jag dör lite inombords varje gång.
Citera
2026-02-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Hahaha, men vad faaan HT. Det gick åt skogen idag med sockerfritt precis som hela förra veckan. Idag är det måndag, hela förra veckan gick åt skogen - varför i helvete säger man då NYA TAG I MORGON? 🤡🤡🤡🤡

Alltså, fattar hon inte hur hon framstår? Eller ska det här vara "relaterbart"? 😂😂😂

Undrar hur det gått med en timmes läsning varje kväll
Citera
2026-02-09, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2026-02-09, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

Hon tar nya beslut varje dag. Det som kändes såå rätt i magen idag kan kännas fel imorrn (Hannas logik kring det mesta) hahaha
Citera
2026-02-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

De två böckerna borde vara slut vid det här laget om hon gjort det. Känns som hon är en ljudboksperson egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in