2026-02-09, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
En fyraåring skulle kunna föreslå en sån sak och sen tycka att det ”va lite tokigt och busigt”. En tvååring förstår inte det.

Nej, men underbarnet Lars har ju sedan födseln varit 2-3 år före i utvecklingen.
Citera
2026-02-09, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag reagerade mest på hennes "önskar ni kunde sett hennes flin". Rätt konstig sak att säga och tänka - att nu hade jag så jäkla gärna vilja att okända följare "fick se mitt barns flin".

Ordet "flin" är ju hånande , narrande. Men ordförståelse är ju obefintligt har man förstått. Tänk när hon trodde högskoleprovet hade muntlig del🫩
Citera
2026-02-09, 12:03
Medlem
Snälla lägg av med dekorplasten. Det blir inte bra.
Citera
2026-02-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Haha ja hon verkar ju tro att den nya plasten inte kommer spricka den också 😂
Det är nog bäst hon köper på sig ett par rullar om hon ska hålla på såhär
Citera
2026-02-09, 12:23
Medlem
Citat:

Aldrig nånsin använt dekorplast; är det vanligt att det spricker🧐 såg en annan stor flunsa som klädde om med dekorplast i kök och där sprack inget
Citera
2026-02-09, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Aldrig nånsin använt dekorplast; är det vanligt att det spricker🧐 såg en annan stor flunsa som klädde om med dekorplast i kök och där sprack inget

Jag har heller inte använt det men det känns lite risky att använda på en arbetsbänk. Den ska ju tåla att användas.
Citera
2026-02-09, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Haha ja hon verkar ju tro att den nya plasten inte kommer spricka den också 😂
Det är nog bäst hon köper på sig ett par rullar om hon ska hålla på såhär

Nänä nu har hon ju en anledning att besöka Malmö oftare, köpa plast! Ny rulle varje vecka.
Citera
2026-02-09, 12:34
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ordet "flin" är ju hånande , narrande. Men ordförståelse är ju obefintligt har man förstått. Tänk när hon trodde högskoleprovet hade muntlig del🫩
Ja, märkligt ordval. Man kunde lätt säga att Lars blev lycklig av att göra nått lite annorlunda.
Citera
2026-02-09, 12:35
Medlem
Knappast.......s avatar
De nya ägarna lär ändå riva ut köket sen, iaf byta luckor och bänkskiva. De kan lika väl låta bli då det garanterat kommer att gå sönder igen.

Tycker att det ser väldigt billigt ut att ha det i kök. Även om det är snyggt på håll.
Senast redigerad av Knappast....... 2026-02-09 kl. 12:43.
Citera
2026-02-09, 12:36
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Det blir inte så bra nej.

Roligast är att hon kanske förklarar att hon sett funderingen om de är klara HÄR?

Plus att det säkert är fler som frågat - det var ju ändå ett stort pådrag och alla skulle få följa med, som vanligt 😂😂
Citera
2026-02-09, 12:38
Medlem
Citat:
Vad vi vet ja 😉 jag gissar att det är sisådär hållbart men kan säkert vara fint på håll ett tag.

Lite som plasttulpaner, fina på håll om man inte kollar noga.
Citera
2026-02-09, 12:53
Avslutad
"Lars är och har varit hemma mycket". Men de åker till Malmö varannan vecka typ hahaahah det är hon alltid frisk för?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in