2026-02-08, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
https://imgur.com/a/y2MtcL9

Alltså jag fattar knappt vad hon försöker säga. Om ett rum är färdigmålat är det väl självklart att man inte öppnar färgburken till DET rummet igen???!

Och även denna formulering är sjukt konstigt. https://imgur.com/a/ulgE06S

Om man jobbar med något?? Eller något annat? HAHAAHAH

Inte sjävklart för Hanna målar-om-rummet-varannan-månad Theorin.
Citera
2026-02-09, 07:30
Avslutad
Oj vad tokigt att äta frukost på golvet..ojojoj så tokigt att en kamera behövde tas fram
Citera
2026-02-09, 07:43
Medlem
Har väldigt svårt att se Lars fråga om dom kan äta frukost på hennes golv då hon inte kan prata.
Citera
2026-02-09, 08:07
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Gött med allt det kladdet på mattan. Att lära ut att äta vid matbord är annars att föredra tänker jag. Lägg åtminstone en handduk eller annat skydd på mattan om ni ska äta på golvet 🤮 Hoppas hon har städat nyligen.
Citera
2026-02-09, 08:19
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Jag reagerade mest på hennes "önskar ni kunde sett hennes flin". Rätt konstig sak att säga och tänka - att nu hade jag så jäkla gärna vilja att okända följare "fick se mitt barns flin".
Citera
2026-02-09, 08:43
Medlem
Låter väldigt nedlåtande att skriva flin tycker jag. Som om hon minsann ”satte dit henne”.
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jag reagerade mest på hennes "önskar ni kunde sett hennes flin". Rätt konstig sak att säga och tänka - att nu hade jag så jäkla gärna vilja att okända följare "fick se mitt barns flin".
Citera
2026-02-09, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Har väldigt svårt att se Lars fråga om dom kan äta frukost på hennes golv då hon inte kan prata.

Hon har nog pekat och sagt "däää". Jag vet inte om jag ska tycka det är en förbättring mot teve soffan.
Citera
2026-02-09, 08:46
Medlem
En fyraåring skulle kunna föreslå en sån sak och sen tycka att det ”va lite tokigt och busigt”. En tvååring förstår inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon har nog pekat och sagt "däää". Jag vet inte om jag ska tycka det är en förbättring mot teve soffan.
Citera
2026-02-09, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn

Om man bortser från smuts osv skulle nog jag säga att det är en förbättring mot tv-soffan. På golvet kanske de kan prata med varandra och fokusera på varandra istället för att glo på tvn
Citera
2026-02-09, 09:24
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Om man bortser från smuts osv skulle nog jag säga att det är en förbättring mot tv-soffan. På golvet kanske de kan prata med varandra och fokusera på varandra istället för att glo på tvn

Ja, golvet är väl det minst dåliga av tv-soffan och barnrumsgolvet även om bord och stol är att föredra för en familj med småbarn… Men H är så busig som mamma… 😎🙄
Citera
2026-02-09, 09:57
Avslutad
Det är fan synd om ungen. Går aldrig på förskolan. Är aldrig med kompisar. Hänger med mamma 24/7 och hennes isolerade värld.
Citera
2026-02-09, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Det är fan synd om ungen. Går aldrig på förskolan. Är aldrig med kompisar. Hänger med mamma 24/7 och hennes isolerade värld.

Ja undrar om det blir någon förskola för Lars idag och i veckan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in