2026-02-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Haha ja säkert har Monas Dreamworld shop licens från Astrid Lindgrens AB

Hanna drar med alla runt omkring sig ner i träsket🙊
Citera
2026-02-21, 21:43
Medlem
Målarboken åker fram ikväll för att fokusera på annat.

Sänggaveln? Tävlingen? Nån sjukdom?
Vad är det som stör henne ikväll?
Citera
2026-02-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrKen
Såg detta som bloggbevakningen hade skrivit i kommentarerna gällande HT:s svärmor. Ville bara sjunka genom jorden.

Bloggbevakning / 18:15
Med tanke på att den här ”svärmodern” har skrivit 15 kommentarer här inne där hon utgivit sig för att vara både personen ifråga men även en massa andra personer så vet jag inte om jag riktigt tror på det där.
Och…bara för att Arvidssons tyger har rätten att sälja tygerna så transfereras inte den licensen över tillsvärmodern, enbart för att hon köper tyget.
När det gäller Arvidssons Textil och andra tyger med skyddade motiv som Pippi Långstrump gäller samma princip som för andra licensierade barntyger:
Du köper tyget som fysisk vara, men du köper inte rätten att använda det kommersiellt.

Att söka och få en licens från The Astrid Lindgren Group är inte enbart jättesvårt, utan som med alla andra skyddade varumärken så utgörs licensen oftast av tre olika punkter:
1. Fast licensavgift
2. Royalty-procent
3. Minimiavgifter per år

Låter det som någonting den här svärmodern fått och betalat för?”

Nu har hon gjort så att man inte kan kommentera inlägget längre 🫣🫣🫣
Citera
2026-02-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen

Kanske för mycket läsande på kvällarna som gör henne helt slut 🙊. Får vi någon recension av dom tro?
Citera
2026-02-21, 21:59
Medlem
Citat:

Skulle hon inte baka kakor och kolla på mello? 🤪
Citera
2026-02-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Så istället för att baka så blev det att färglägga?
Hon är så sjukt oklar.
Citera
2026-02-22, 00:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorrKen
Såg detta som bloggbevakningen hade skrivit i kommentarerna gällande HT:s svärmor. Ville bara sjunka genom jorden.

Bloggbevakning / 18:15
Med tanke på att den här ”svärmodern” har skrivit 15 kommentarer här inne där hon utgivit sig för att vara både personen ifråga men även en massa andra personer så vet jag inte om jag riktigt tror på det där.
Och…bara för att Arvidssons tyger har rätten att sälja tygerna så transfereras inte den licensen över tillsvärmodern, enbart för att hon köper tyget.
När det gäller Arvidssons Textil och andra tyger med skyddade motiv som Pippi Långstrump gäller samma princip som för andra licensierade barntyger:
Du köper tyget som fysisk vara, men du köper inte rätten att använda det kommersiellt.

Att söka och få en licens från The Astrid Lindgren Group är inte enbart jättesvårt, utan som med alla andra skyddade varumärken så utgörs licensen oftast av tre olika punkter:
1. Fast licensavgift
2. Royalty-procent
3. Minimiavgifter per år

Låter det som någonting den här svärmodern fått och betalat för?”

Jätteroligt att svärmor låtsas vara sina egna fans i kommentarsfältet. Trodde inte sånt om en gammal dam men detta får mig tro att det inte är första gången. Hanna har gjort samma sak när hon inte enbart får medhåll och till sina "frågelådor".
Man måste vara en väldigt speciell människa om man sysslar med att skapa låtsaskompisar åt sig själv, för att se bättre ut offentligt 😬😅

Hanna skulle ha bättre omdöme än att dra in svärmor i sitt skit, eller är detta en kupp för att kunna köpa nya följare (för tror inte på att hundratals kommer vallfärda för att få chansen att vinna en billig mössa).
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-02-22 kl. 00:11.
Citera
2026-02-22, 06:39
Medlem
Vi som skulle få följa med på ”allt”gällande nya stolar till köket - det blev en trött bild på 2 gröna stolar från second hand men oklart om de köptes? Hannas influencer nivå är så låg - hade varit bättre om hon slutade lova en massa. Och detta evinnerliga hattande - gör klart köket, spela in lite filmer hur ni gör och lägg upp så blir dina följare glada. Nej då släpper man ett halvfärdigt kök och börjar måla sovrummet - som inte heller bli klart! Eller så håller man tyst om alla projekt man har på gång och lovar inga ”ni får följa med på allt!”.
Citera
2026-02-22, 07:19
Medlem
Citat:

Antagligen inlägget på bloggbevakning om svärmor och mössorna 😅
Citera
2026-02-22, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Vi som skulle få följa med på ”allt”gällande nya stolar till köket - det blev en trött bild på 2 gröna stolar från second hand men oklart om de köptes? Hannas influencer nivå är så låg - hade varit bättre om hon slutade lova en massa. Och detta evinnerliga hattande - gör klart köket, spela in lite filmer hur ni gör och lägg upp så blir dina följare glada. Nej då släpper man ett halvfärdigt kök och börjar måla sovrummet - som inte heller bli klart! Eller så håller man tyst om alla projekt man har på gång och lovar inga ”ni får följa med på allt!”.

Jag förstår vad du menar men är man intresserad av hennes "inredning" ens? Inget hänger ihop. De har en ytterdörr som de förmodligen inte får byta färg på sen matchande med nån konstig matta i arabisk (?) stil och sen vidare in i cirkus vardagsrummet. Tycker det blir mycket mer mysigt och personligt med tapeter istället för en dussin-färg alla kan köpa på Rusta. De höjer ju knappast värdet på bostadsrätten med alla konstiga färger och dekorplast.
Citera
2026-02-22, 10:09
Medlem
picklegirls avatar
Har följt tråden och Hanna ett bra tag nu. Tycker det i vanliga fall är lite underhållande att se vad för sjukdomar, affärer och lögner hon kommer med. Men herre min skapare vad provocerande det här sovrumsfixet är. Att de inte ens pallar sätta upp akustikpanel på en kväll? Målar 3/4 väggar? Hon må vara speciell men jag förstår inte varför kebaben verkar gå med på att aldrig riktigt avsluta projekten ordentligt. Här hemma hade mannen satt upp paneljäveln själv om jag blev attacksjuk och behövde gå och baka istället. Vad var hennes uppgift gällande panelen, hålla kebaben i handen under tiden han sätter upp den?

Nästa gång hon får en idé på något att fixa borde kebaben stoppa henne redan innan de sätter igång, vi alla vet ändå att det bara kommer bli halvfärdigt eftersom hon blir sjuk eller får mens mitt i.
Citera
2026-02-22, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Kanske hon gjort men inte visat? 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto