2026-02-08, 08:41
Medlem
Blir så tröttsamt att läsa om Hannas ”förlossningsskada”, dvs helt normala svullnad och helt normala grad 2-bristningar, när man samtidigt vet att hon inte lät barnmorskan undersöka på efterkontrollen samt BOKADE AV läkarbesöket hon fick efteråt för att kolla
Citera
2026-02-08, 11:04
Medlem
Själv fick jag en total sfinxter ruptur (grad 4) - fick på mitt återbesök träffa en physioterapuet och fick sedan göra övningar för att bli återställd. Men Hanna avbokade ju återbesöket och några övningar har vi inte hört talas om men så hade hon ju en grov grad 2 skada också…men som vanligt vill Hanna ha en Quick-fix utan att anstränga sig. Gärna en operation eller medicin på recept och lite gulligull från vården så hon känner att de har ”koll”. Har mycket svårt att tänka mig att hon gått med en allvarlig skada i snart 3 år.
Citera
2026-02-08, 11:05
Avslutad
Nu skyller hon på autocorrect 😜

Skriver man bara “LAR” så ändrar autocorrect inte automatiskt till “Lars” — det är ett förslag man själv måste trycka på. Och eftersom “Lara” inte ens brukar dyka upp som förslag där, känns det lite märkligt.

Skriver man “lar” måste man aktivt välja “Lars”, så det känns svårt att se hur det skulle bli så av misstag.

https://imgur.com/a/WSRuc2o

Haha ja, då har man nog skrivit “Lars” så många gånger att autocorrect tror det är standard 😅

Hannatrorfolkärdummaochköperallthennesbullshittheo rin
Citera
2026-02-08, 11:11
Avslutad
https://imgur.com/a/Wc0QRiA

Intressant hur tonen ändrats på bara en vecka — från superglad till något helt annat 🤣🤣🤣🤣
Citera
2026-02-08, 11:58
Medlem
Jag gissar att hon är rätt ☑️ men i sig själv/ego rent personlighetsmässigt. Tyvärr är det ju då det sämsta som kan hända att gå hemma år efter år. Hon är så uppe i dig själv så det är helt sjukt. Skaffa dig ett jobb el utbildning (inte på distans), ställ krav på dig själv och framförallt fokusera på ditt barn och man istället för på dig själv. Det är inte sunt att gå hemma och inte anstränga sig att bygga upp ett umgänge och intresse som gör att man utvecklas och inte stannar i utvecklingen.
Citera
2026-02-08, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Du måste läsa mellan raderna som fröken Ht själv skulle ha sagt
Hahah jag är dålig på det. Får skärpa mig
Citera
2026-02-08, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Nu skyller hon på autocorrect 😜

Skriver man bara “LAR” så ändrar autocorrect inte automatiskt till “Lars” — det är ett förslag man själv måste trycka på. Och eftersom “Lara” inte ens brukar dyka upp som förslag där, känns det lite märkligt.

Skriver man “lar” måste man aktivt välja “Lars”, så det känns svårt att se hur det skulle bli så av misstag.

https://imgur.com/a/WSRuc2o

Haha ja, då har man nog skrivit “Lars” så många gånger att autocorrect tror det är standard 😅

Hannatrorfolkärdummaochköperallthennesbullshittheo rin

Jag råkade bli blockad när jag skulle skriva till en kompis att hon kanske läser Flashback för ofta, råkade trött som jag var svara direkt till H på hennes story.. Blev blockad på alla mina instagram konton 😅 Är inte fullt insatt i allt kring henne men följer tråden då och då pga min kompis. Har följt H i flera år, mest under tiden för IVF. Mötte även familjen på Astrid Lindgrens värld förra sommaren som bekräftade en del som skrivits här..
Citera
2026-02-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offtopic1995
Jag råkade bli blockad när jag skulle skriva till en kompis att hon kanske läser Flashback för ofta, råkade trött som jag var svara direkt till H på hennes story.. Blev blockad på alla mina instagram konton 😅 Är inte fullt insatt i allt kring henne men följer tråden då och då pga min kompis. Har följt H i flera år, mest under tiden för IVF. Mötte även familjen på Astrid Lindgrens värld förra sommaren som bekräftade en del som skrivits här..
Berätta mer om Astrid Lindgren mötet 😆
Citera
2026-02-08, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offtopic1995

Berätta mer om det! Är H en sån lat morsa som vi tror och lassar över ansvaret på kebaben och trycker en klubba i munnen på Lars 😅
Citera
2026-02-08, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Berätta mer om det! Är H en sån lat morsa som vi tror och lassar över ansvaret på kebaben och trycker en klubba i munnen på Lars 😅

Jag kopierar en del av det jag skrev förra året i tråden 🙈

Det var min kompis som uppmärksammade att hon också var där med sin familj i somras och mot alla odds så mötte jag på dem två gånger under dagen, båda gångerna gick hon runt med mobilen rakt upp i ansiktet på L nästan hela tiden. Jag fotade också mina barn, så inget fel i det, men det kändes som om hennes fokus låg mer på att få till content än att faktiskt vara närvarande i stunden som jag tex upplevde att Kevin var. Vid ett tillfälle hörde jag henne fråga L om hon ville ha saft flera gånger (nästan tjatade på henne). Är väl inget fel att dricka saft men tänkte direkt på diskussionen här tidigare just angående det. Reagerade också på hur hon pratade med Kevin när de gick runt vid Körsbärsdalen, upplevde henne otrevlig/snäsig, men det kanske är deras jargong. Hade inte spelat någon roll vem det var egentligen, jag hade reagerat på beteendet oavsett vem det hade varit. Sen kan jag omöjligen veta, det kanske var en supertrevlig dag för hela familjen för jag såg ju bara små glimtar av en hel dag.
Citera
2026-02-08, 15:19
Medlem
Bra uppdatering idag.

Det har varit sämre än vanligt sen hon gick ut med att hon ställt in ”operationen”
Citera
2026-02-08, 16:04
Medlem
Ute i en helt tom pulkabacke - tror Lars hade tyckt det var roligt att åka bland andra barn men får känslan av att Hanna letar upp folktomma lekplatser och backar för att slippa andra. Men så är hon ju Smålandstenars ”kändis”!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in