Citat:
Ursprungligen postat av
LittleMiniFox
Berätta mer om det! Är H en sån lat morsa som vi tror och lassar över ansvaret på kebaben och trycker en klubba i munnen på Lars 😅
Jag kopierar en del av det jag skrev förra året i tråden 🙈
Det var min kompis som uppmärksammade att hon också var där med sin familj i somras och mot alla odds så mötte jag på dem två gånger under dagen, båda gångerna gick hon runt med mobilen rakt upp i ansiktet på L nästan hela tiden. Jag fotade också mina barn, så inget fel i det, men det kändes som om hennes fokus låg mer på att få till content än att faktiskt vara närvarande i stunden som jag tex upplevde att Kevin var. Vid ett tillfälle hörde jag henne fråga L om hon ville ha saft flera gånger (nästan tjatade på henne). Är väl inget fel att dricka saft men tänkte direkt på diskussionen här tidigare just angående det. Reagerade också på hur hon pratade med Kevin när de gick runt vid Körsbärsdalen, upplevde henne otrevlig/snäsig, men det kanske är deras jargong. Hade inte spelat någon roll vem det var egentligen, jag hade reagerat på beteendet oavsett vem det hade varit. Sen kan jag omöjligen veta, det kanske var en supertrevlig dag för hela familjen för jag såg ju bara små glimtar av en hel dag.