2025-09-21, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hashtagsen säger utemöbler så jag antar hon gör reklam för möblerna igen? Men det har hon ju redan gjort en gång. Så oklart. Kanske kontraktet säger hon ska göra reklam för samma möbler olika årstider? Det såg bara grått och trist och dassigt ut. Jag hade inte haft lust att sätta mig ute i det gråa. Sorgligt också att duka med sex vinglas när hon inte känner fyra personer att bjuda in.

Väldigt oklart. Vem gör reklam för utemöbler i slutet på september? Inget annat i reklamen verkade ju komma från chili 🤔
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Grannen? Hon har aldrig visat någon granne på instagram så hur vet du det
Häng med. Det finns i kommentarsfältet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
För att hon visar inte allt och det är inte hela världen. Jag kan bara gå utifrån mig själv som åt socker som barn och jag är smal idag. Det är så mycket hysteri idag om socker.

Du börjar bli som en hackig cd-skiva. Att du själv åt socker och är smal säger ingenting om näringsinnehållet i barnets frukost. Det är just relativisering och motsägelse på repeat. Inget av det förändrar att frukosten på bilden är fiberfattig och sockerrik. Sluta citera och svara mig nu tack, för just nu framstår du mest som känslomässigt investerad, vilket gör resonemangen både ologiska och omogna.
Citera
2025-09-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Kan inte stämma då den du citerar skriver att hon aldrig använder altanen. Hon har inte använt den sen smörgrejen ju 🤣😉
Haha. Förvisso använde hon aromat på smöret. Bregott ville ha egna kombinationer eller något.
Senast redigerad av Abrakadabra77 2025-09-21 kl. 13:02.
Citera
2025-09-21, 13:01
Medlem
Citat:
Grannen har en man också och även barn. Oj, så var det fler.

Okej så H har en hemlig granne med man och barn som aldrig har nämnts eller synts men som tydligen är hemma hos H och dricker ur hennes sex vinglas? Du måste skämta på riktigt. Säkert du som är ”grannen”.
Citera
2025-09-21, 13:01
Medlem
Citat:
Häng med. Det finns i kommentarsfältet.

Häng med säger du också hahah 😂 visa mig print screen så ska jag tro på dig eller hänvisa till exakt var det står
Citera
2025-09-21, 13:03
Medlem
Citat:
Klart jag kan. Hon har suttit där mycket i sommar. Det har du också sett. Man behöver inte spara allt.

Det har jag verkligen inte sett! Absolut inte sett H sitta mycket på altanen. Jag har dock sett henne sitta mycket inne med stänga persienner och gnälla på sitt barn. Alternativt i bilen på väg till Malmö.

Nu är det slutdiskuterat med dig, dina argument är så orealistiska så jag pallar inte.
Citera
2025-09-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Okej så H har en hemlig granne med man och barn som aldrig har nämnts eller synts men som tydligen är hemma hos H och dricker ur hennes sex vinglas? Du måste skämta på riktigt. Säkert du som är ”grannen”.
Hemlig? Bara läsa kommentarerna så hittar du.
Citera
2025-09-21, 13:04
Medlem
Citat:
Grannen har en man också och även barn. Oj, så var det fler.

Barn syns inte på tex ratsit så hur vet du så mycket om grannen och deras barn?
Citera
2025-09-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Du börjar bli som en hackig cd-skiva. Att du själv åt socker och är smal säger ingenting om näringsinnehållet i barnets frukost. Det är just relativisering och motsägelse på repeat. Inget av det förändrar att frukosten på bilden är fiberfattig och sockerrik. Sluta citera och svara mig nu tack, för just nu framstår du mest som känslomässigt investerad, vilket gör resonemangen både ologiska och omogna.
Exakt så! Och Abrakadabra skriver att Hanna inte visar allt. Nä men det hon visar i matväg är ju alltid något sockrigt...
Citera
2025-09-21, 13:10
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Jaha, var det den reklamen hon var så nöjd med? VAD gäller reklamen? Dukningen? Krimskrams? Utemöbler?
Citera
2025-09-21, 13:12
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Exakt så! Och Abrakadabra skriver att Hanna inte visar allt. Nä men det hon visar i matväg är ju alltid något sockrigt...
Precis som det skrivs om att grannen med barn ofta kommer på besök på altanen 😂 Man behöver ju inte överdriva, skriva att "vi får inte se allt" - problemet med HT är ju att det hon väl visar är ju det som ska influera enligt hennes jobb. Och då vill man väl vara säker på att det man visar är bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in