Citat:
Hallå Knas
Jag vet inte om du missförstår mig medvetet eller om du har problem med läsförståelsen men det jag menar med ett plus ett är att med tanke på Sofias historik och det som framkommit av kontakten med Epstein hittills så kan man knappast bli förvånad om mer framkommer. Eller hur?
Och hur kan du då försvara Sofia?
Redan innan det här med Epstein så har hon skämt ut oss genom sina avklädda bilder som även övriga världen kunnat ta del av. Att vi har en Paradise hotel-deltagare och Slitz-modell som prinsessa och "kunglig höghet". Du tycker inte att det är olämpligt och pinsamt?
Jag vet inte om du missförstår mig medvetet eller om du har problem med läsförståelsen men det jag menar med ett plus ett är att med tanke på Sofias historik och det som framkommit av kontakten med Epstein hittills så kan man knappast bli förvånad om mer framkommer. Eller hur?Och hur kan du då försvara Sofia?

Redan innan det här med Epstein så har hon skämt ut oss genom sina avklädda bilder som även övriga världen kunnat ta del av. Att vi har en Paradise hotel-deltagare och Slitz-modell som prinsessa och "kunglig höghet". Du tycker inte att det är olämpligt och pinsamt?
Hallå Lost och tack för ditt svar.
Jag missförstår dig inte medvetet så förmodligen saknar jag din talang för läsförståelse men OM det inte framkommer mer så är det svårt för mig att se hur det kan bli ett utan snarare noll. Det är möjligt att jag även saknar din talang för matematik avseende addition och ett plus ett men någonting säger mig att jag och alla andra som inte har dina gåvor i just detta kan överleva utan problem.
Nej, att hon har varit med i PH och Slitz som ung är för mig inte så olämpligt eller pinsamt som det är för dig. Det hade naturligtvis varit bättre om hon inte förekommit där men nu har hon varit det och då får var och en döma henne för det.
Har du lyckats få någon tid hos ögonläkare? Det var väl du som inte blundar om jag minns rätt och det måste rimligtvis trötta ut dina ögon. Får du inte hjälp i tid så kanske det blir så svåra skador att du får problem att i framtiden uttrycka dig i skrift trots hjälp med exempelvis glasögon. Det vore en stor förlust för oss här på flashback om just du skulle begränsas av det eftersom du har talang utöver det vanliga när det gäller läsförståelse och addition
mejl till B*rbro "var är min svenska fru"