Citat:
Ursprungligen postat av
fonder
Bevisen är många bl.a. varför ska en tjej från mina hemtrakter ha haft nära kontakt med någon som Barbro? De kan omöjligen ha träffats genom kyrkan. Varför har inte jag och mina systrar någon som Barbro i vårt umgängeskrets? Eskorten försörjde sig på sin fitta under tiden hon bodde i USA.
Barbro hade ett samarbeta med handelshögskolan och Epstein.
Så här med facit i hand var det ett tvivelaktigt samarbete. Men då lät det säkert bra. Hjälpa kvinnliga ekonomer framåt, typ.
Sofia pluggade ekonomi i USA, redovisning med inriktning mot affärsutveckling. Och kom i kontakt med Barbro 2005. Och det var via Barbro Sofia blev ytligt bekant med Epstein år 2005. Då var det ju inte allmänt känt att han förgrepp sig på barn etc.
Det var först 2008 han dömdes för sexbrott. Och då hade Sofia ingen kontakt med honom.
Epstein ville ju ligga med barn mellan 12-17 år. Sofia var för gammal. Möjligtvis hade hon platsat som fru (förklädnad) till Epstein. Men
knappast som eskort.
Så återigen: langa fram bevis för detta du påstår med att Sofia var eskort. Finns nämligen inte några sådana bevis. Det är bara fantasier.