2026-02-04, 14:47
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Eftersom jag inte tror att han är en idiot så återstår bara en förklaring, han jobbar som grindvakt åt Israel.

Och ditt kaninhål är därmed helt värdelös ur trådens perspektiv. Ny på Flashback ?
Han är ansvarig för sina handlingar inte vad hans roll är med Staten Israel
Judar,kristna,araber , vita gula,svarta Alla gamla gubbs med ekonomisk är kåta på unga brudar, och brudarna blir kåta när de ser sedelbunten .
Världens äldsta story som konsekvent beskrivits i litteraturen sedan tidernas begynnelse
Senast redigerad av Upplyften 2026-02-04 kl. 14:56.
Citera
2026-02-04, 14:48
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Du får ta en del med en nypa salt.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/bebisfotter-och-svenska-prinsessor-virala-logner-sprids-om-jeffrey-epstein

Underbart att SVT går ut och skyddar Jeffe.

Att någon från insidan går in och manipulerar bilderna för att sänka trovärdigheten för resten tyder på att nätverket fortfarande är starkt och aktivt.

Detta talar starkt för att det värsta ännu inte släppts.
Citera
2026-02-04, 14:51
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Det är ju helt sjukt. Hur kan E vara överallt. Han hade en liknande konversation med Peter Attia, mycket inflytelserik inom hälsa och träning.

Se detta klipp från 21:50
the epstein files are getting worse...
Bra genomgång. Honom får man hålla ett närmare öga på.

Av alla sjuka saker som poppat upp i mitt flöde är nog detta det som toppar min lista:
Citat:
Epstein linked to 'designer baby' empire in latest files that reveal bid to engineer superhumans and clones

Jeffrey Epstein was collaborating with a Bitcoin developer on a plan to create 'the first live birth of a human designer baby and possibly a human clone' within five years, newly released documents reveal.

A fresh batch of Epstein files published by the Department of Justice on Friday includes emails between Epstein and Bryan Bishop, who in 2018 was seeking financial backing for a venture aimed at genetically enhancing offspring and ultimately replicating humans.

In a separate email, Bishop said the group was 'proceeding with more mouse testing' at a Ukrainian lab, including surgeries and microinjections.

Epstein replied enthusiastically: 'I like implant embryo, wait 9 months. Great ending.'
Citera
2026-02-04, 15:02
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Jag har nog aldrig lyssnat på honom. Inte vad jag kan minnas i alla fall. En minut här och där, kanske. Som spirituell guide åt Oprah Winfrey bör han ju ha nått ut till en sagolikt stor publik, och de lär förstås skruva olustigt på sig idag. En del fans frågar sig nog också varför han inte kan ställas till svars.

Som spirituell guide har han samma teknik som många andra.

Ungefär : Gör som jag har sagt att du ska göra , och du ska uppleva det jag har lovat dig.

En typisk sektledare , fastän med talets gåva och stor förmåga att få människor i samtalet att känna sig utvalda och viktiga
Många stora egon har fallit på det sättet. Chopra är en smart nonsenspredikare.
Om han avslöjats som gubbsjuk ev. pedofil, förvånar inte det minsta
Citera
2026-02-04, 15:10
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/bebisfotter-och-svenska-prinsessor-virala-logner-sprids-om-jeffrey-epstein

Sakerna de tar upp I SVT är det fan ingen som pratar om. Kolla vad som verkligen står i filerna istället och dra dina egna slutsater.
Citera
2026-02-04, 15:12
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar

Att någon från insidan går in och manipulerar bilderna för att sänka trovärdigheten för resten tyder på att nätverket fortfarande är starkt och aktivt.

De skyddar inte Epstein, de talar om att i kölvattnet av skandalen forsar det fram nya "offer" och tyckare från alla håll och kanter , som inte har med själva dokumenten som släpptes att göra.

Ungefär som när #metoo orsakade en flodvåg av kvinnliga offerkoftor som hakade på nyhetsflödet där det påtods saker ingen kan verifierar eller mindes när en man tog henne på rumpan för 35 år sedan.

Det flödet var helt galet. Det blir en upprepning nu. Och som det sades i SvT inslaget .... Vi har AI genererade bilder som visar Epstein i alla tänkbara sällskap
Citera
2026-02-04, 15:13
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar

Så du menar att SVT bör hålla tyst om det som bevisligen är lögner? Som bilden med den påstådda ”bebisfoten”, en fotomanipulation från 2011 av konstnären Harald Seiwert?
Citera
2026-02-04, 15:15
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Sakerna de tar upp I SVT är det fan ingen som pratar om. Kolla vad som verkligen står i filerna istället och dra dina egna slutsater.
Jag håller med dig i mångt och mycket. Dock inte när det gäller just de specifika och uppenbara påhitt som tas upp i inlägget av SVT.
Citera
2026-02-04, 15:17
Medlem
Peter Mandelson är 72 år gammal och har suttit i brittiska parlamentet i fyrtio år,. först i Commons och sedan i House of Lords. I morse tillkännagav han att han drar sig tillbaka från det prestrigefulla Överhuset, under ett enormt yttre tryck. Han har kölhalats både i brittisk press och, nu i eftermiddag, i parlamentets underhus där hans gamla parti tog avstånd från honom. Kontakterna med Epstein verkar ha gällt både politiska läckor (av topphemliga finansiella beslut från den brittiska regeringen) och samröre med Epsteins peddo-nätverk.

Lord Mandelson uppfyller alla typiska drag i klichébilden av en rik brittisk politisk insider - inklusive att han är jude.
Senast redigerad av HepCat-X 2026-02-04 kl. 15:19.
Citera
2026-02-04, 15:20
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Så du menar att SVT bör hålla tyst om det som bevisligen är lögner? Som bilden med den påstådda ”bebisfoten”, en fotomanipulation från 2011 av konstnären Harald Seiwert?

Publicera istället saker som är sant snarare än att fokusera på det som är osant. Ett sådant upplägg gör mig misstänksam, i synnerhet när nätverket är så pass stort och sannolikt hittar in även till SVT´s lokaler, på ett eller annat sätt.
Citera
2026-02-04, 15:24
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:

Det där var något helt annat än det jag skrev.
Citera
2026-02-04, 15:26
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Peter Mandelson är 72 år gammal och har suttit i brittiska parlamentet i fyrtio år,. först i Commons och sedan i House of Lords. I morse tillkännagav han att han drar sig tillbaka från det prestrigefulla Överhuset, under ett enormt yttre tryck. Han har kölhalats både i brittisk press och, nu i eftermiddag, i parlamentets underhus där hans gamla parti tog avstånd från honom. Kontakterna med Epstein verkar ha gällt både politiska läckor (av topphemliga finansiella beslut från den brittiska regeringen) och samröre med Epsteins peddo-nätverk.

Lord Mandelson uppfyller alla typiska drag i klichébilden av en rik brittisk politisk insider - inklusive att han är jude.

Magdalena Andersson ska enligt uppgift stå denna person nära och har bland annat suttit som styrelseledamot i ett av hans bolag (2002-2009). Magdalena Anderssons iver att styra sociala medier gör mig mer misstänksam om att hon på något sätt är en del av nätverket, eller har vänner som är det. För det är ju knappast för barnens skull hon vill censurera internet med tanke på att hon umgås med pedofiler. Naturligtvis vill hon styra informationsflödet så att hon inte kan komprimeras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in