2026-02-04, 14:47
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Eftersom jag inte tror att han är en idiot så återstår bara en förklaring, han jobbar som grindvakt åt Israel.

Och ditt kaninhål är därmed helt värdelös ur trådens perspektiv. Ny på Flashback ?
Han är ansvarig för sina handlingar inte vad hans roll är med Staten Israel
Judar,kristna,araber , vita gula,svarta Alla gamla gubbs med ekonomisk är kåta på unga brudar, och brudarna blir kåta när de ser sedelbunten .
Världens äldsta story som konsekvent beskrivits i litteraturen sedan tidernas begynnelse
Senast redigerad av Upplyften 2026-02-04 kl. 14:56.
Citera
2026-02-04, 14:48
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Du får ta en del med en nypa salt.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/bebisfotter-och-svenska-prinsessor-virala-logner-sprids-om-jeffrey-epstein

Underbart att SVT går ut och skyddar Jeffe.

Att någon från insidan går in och manipulerar bilderna för att sänka trovärdigheten för resten tyder på att nätverket fortfarande är starkt och aktivt.

Detta talar starkt för att det värsta ännu inte släppts.
Citera
2026-02-04, 14:51
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Det är ju helt sjukt. Hur kan E vara överallt. Han hade en liknande konversation med Peter Attia, mycket inflytelserik inom hälsa och träning.

Se detta klipp från 21:50
the epstein files are getting worse...
Bra genomgång. Honom får man hålla ett närmare öga på.

Av alla sjuka saker som poppat upp i mitt flöde är nog detta det som toppar min lista:
Citat:
Epstein linked to 'designer baby' empire in latest files that reveal bid to engineer superhumans and clones

Jeffrey Epstein was collaborating with a Bitcoin developer on a plan to create 'the first live birth of a human designer baby and possibly a human clone' within five years, newly released documents reveal.