2026-02-04, 13:38
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Många svenskar har vad jag förstår sett upp till Deepak Chopra - en ikon inom alternativmedicin och spirituell renlighet. Denna konversation med Epstein ändrar förmodligen på den bilden ganska bra:

Har alltid tyckt att Chopra är en skummis och en idiotisk pratkvarn . En typisk snake-oil nasare.

Vad glad jag blir att han fick lite smuts på sig
Citera
2026-02-04, 13:45
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Det är så en grindvakt fungerar. Man kontrollerar elden, som Netanyahu uttryckte det. Att Chomsky idiotförklarade alla som antydde Israels inblandning i 9/11 säger allt som behöver sägas om saken.

Du vet nog inte vem Chomsky är riktigt.

En mer ivrig anti-sionist är svårt att hitta i USA. Han har skrivit böcker som ideligen tar upp problemet med staten Israel (Som enligt honom måste upplösas)

Favoriserade PLO bl.a.
Citera
2026-02-04, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Du vet nog inte vem Chomsky är riktigt.

En mer ivrig anti-sionist är svårt att hitta i USA. Han har skrivit böcker som ideligen tar upp problemet med staten Israel (Som enligt honom måste upplösas)
Det är hans roll som grindvakt.
Citera
2026-02-04, 13:48
Medlem
HejaFinlands avatar
Vem är den här kvinnan Eva Dubin, svensk f.d. flickvän till Epstein, egentligen?
"Come and visit next week. Celina (Evas 15-åriga dotter) will have 5 friends over.”

https://x.com/TheEpsteinFiles/status/2018884030952013890
Citera
2026-02-04, 13:50
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Det är hans roll som grindvakt.

Då kan man hitta på vad som helst om vem som helst och kalla detta grindvakteri, trots att de haft ett långt akademisk liv bakom sig som berättar den exakta motsatsen. Det är ju bara, enligt konspiratoriskt mane´r vända på alla begrepp och fabricera ihop något som följer ett innehållslöst kaninhål. Att göra det onödigt komplicerat för sig är väl konspirationens moder.
Citera
2026-02-04, 13:54
Bannlyst
Citat:
Då kan man hitta på vad som helst om vem som helst och kalla detta grindvakteri, trots att de haft ett långt akademisk liv bakom sig som berättar den exakta motsatsen. Det är ju bara, enligt konspiratoriskt mane´r vända på alla begrepp och fabricera ihop något som följer ett innehållslöst kaninhål. Att göra det onödigt komplicerat för sig är väl konspirationens moder.
Dels idiotförklarade han alla som inte trodde att 9/11 gick till precis som myndigheterna sa, dels önskade han livet ur alla som inte vaccinerade sig mot covid.
Och han var zionist under hela sin ungdom, jag tror inte ränderna gått ur.
Citera
2026-02-04, 13:57
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Dels idiotförklarade han alla som inte trodde att 9/11 gick till precis som myndigheterna sa, dels önskade han livet ur alla som inte vaccinerade sig mot covid.
Och han var zionist under hela sin ungdom, jag tror inte ränderna gått ur.

Han är bara helt dum i hela huvudet, och på tidigare meriter kan man inte döma nutida handlingar det är två helt skilda grejer

Zionist betyder för mig patriot och det får man tydligen inte vara någonstans på jorden längre.
Skriver man böcker som önskar staten Israels upplösning - Eh...Ja, då kanske han aldrig varit en patriot ? Liksom ? bah ?
Senast redigerad av Upplyften 2026-02-04 kl. 14:01.
Citera
2026-02-04, 14:08
Bannlyst
Citat:
Han är bara helt dum i hela huvudet, och på tidigare meriter kan man inte döma nutida handlingar det är två helt skilda grejer

Zionist betyder för mig patriot och det får man tydligen inte vara någonstans på jorden längre.
Skriver man böcker som önskar staten Israels upplösning - Eh...Ja, då kanske han aldrig varit en patriot ? Liksom ? bah ?
Eftersom jag inte tror att han är en idiot så återstår bara en förklaring, han jobbar som grindvakt åt Israel.
Citera
2026-02-04, 14:17
Medlem
HejaFinlands avatar
Vad betyder det här:
”Jag kommer inte att göra dig besviken, du har mitt berberjudiska ord.”
Är det en speciell sorts judar? Eller är det ett talesätt?
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/svensken-scoutade-flickor-at--epstein-i-flera-ar-tro-mig/
Citera
2026-02-04, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag vet inte heller vad jag skall tro om det här. Nu snackas det om att flickor har mördats på ön och att man utfört kannibalism. Prince Andrew skall ha mördat någon yngre tjej.

Jag tror det mesta är BS. Det börjar bli lite som Pizzagate. Galna människors fantasier.

Man kan ju också vända på det och säga att pizzagate faktiskt hände. men ja ja tkr också de låter överdrivet. Samtidigt så kan de också va att det är så obehagligt att man väljer att inte tro på det som en försvarsmekanism.

Finns en del mail om just att äta och beställa pizza. (Varför mejlar man ens varandra om en sån sak) Och även lista på kodord bland mejlen. Där pizza står för ung tjej. Hotdog för
Citera
2026-02-04, 14:25
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Det blir värre. Det här lightversionen från MSM som ni diskuterar. Det cirkulerar omaskade FBI dokument både på tuben och reddit. Den gör gällande barnoffer, mord på spädbarn. Auktioner på kvinnor, sataniska ritualer. Både Trump och Bush sr samt Trumps farbror ska ha närvarat. Ref till dom 13 familjerna, genetiska experiment mm
Sök bara på new Epstein files..

Folk är både äcklade och chockade minst sagt. Ted Gundersson och många andra hade rätt. Rip
Du får ta en del med en nypa salt.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/bebisfotter-och-svenska-prinsessor-virala-logner-sprids-om-jeffrey-epstein
Citera
2026-02-04, 14:42
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Har alltid tyckt att Chopra är en skummis och en idiotisk pratkvarn . En typisk snake-oil nasare.

Vad glad jag blir att han fick lite smuts på sig
Jag har nog aldrig lyssnat på honom. Inte vad jag kan minnas i alla fall. En minut här och där, kanske. Som spirituell guide åt Oprah Winfrey bör han ju ha nått ut till en sagolikt stor publik, och de lär förstås skruva olustigt på sig idag. En del fans frågar sig nog också varför han inte kan ställas till svars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in