Bara jag som förbryllas och häpnar över allt det här med Epstein. Har scrollat igenom Reddit en hel del senaste dagarna för att förstå det hela ännu mer. Alltså jag häpnar ja då menar jag verkligen HÄPNAR.
Har bestämt mig att inte se världen på samma sätt längre. Allt är bara smutsigt.
Här har alltså regeringsmän, förtroendevalda från varenda hörn medvetet varit med och joinat detta spektakel men ingen döms?
Jag blir inte klok på Epstein heller, hur har han klarat av allt det här.
Mejlkonversationer, resor, fester, orgier allt allt jävla minglande höger och vänster. Snubben må vara en psykopat och manipulator av RANG. Det är ju inte så att han lurat Hussein från Rinkeby på 5 gram röka. Han har bokstavligt spelat schack med hela världseliten.
Efter att ha scrollat igenom reddit så är min teori att det hela är som en rysk roulette. Alla höjdare från eliten vet inte vad de ska göra. T ex påstår man att man inte haft kontakt med Epstein 2011 dyker en bild från 2012 tillsammans med Epstein plötsligt upp

PARODI.
Erkänner man sina förbindelser eller kontakter med Epstein, ja då blir man paria direkt. Lägg därtill att han hade samröre med varenda elit. Fyfan vilken soppa detta kommer utveckla sig till…. De som sitter på esset är US government som jag förstår riktigt, släpper dokument och bilder hejvilt
Bästa exempel är ju M.M som ingen kan ha missat. Man kände till att hon ”kan” ha känt Epstein. Till att ja ni ser ju utvecklingen. Hennes uttalande tidigare stämmer alltså inte helt överens med informationen som nu kommit fram. 10x värre med. Kört rakt in i väggen stackarn.
Ingen visste 2011 och bakåt att vi skulle stå här idag 2026 med sociala medier. Därför står alla med byxorna nede. BOKSTAVLIGT NERE.
PARODI.