2026-02-04, 10:01
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Elon Musk kräver att man avmaskar alla namnen i mailen.

Han reagerar bla på ett mail, där någon tackar för gårdagens nöje med "the naughty 9 year old" som tydligen flugits in från Brasilien. Det börjar dyka upp allt mer bisarra mailkonversationer och kordord. Kanske var det inte "bara" unga tonåringar där, men även ännu yngre barn. Mycket snack om pizza hit och dit. Det är uppenbarligen barn de pratar om!

Vad gäller honom själv, Musk alltså, menar han att han inte uppfattade Epsteins alla kodord och att han faktiskt menade ett helt vanligt "wild party" när han själv försökte besöka ön. För hederliga affärer och nätverkande. Han är ju lite socially off även enligt han själv så det kan faktiskt stämma.
De verkliga pizza festerna var alltså på epsteins ö och inte i en källare under comet pizza i Washington DC, verkar det som
Citera
2026-02-04, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Virginia Giuffres memoarer Nobody's Girl, skriven innan hon tog livet av sig:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nobody%27s_Girl_(memoir)

Våldtagen och misshandlad av en sadistisk "känd premiärminister":
https://www.youtube.com/shorts/6lz9MTvJ5Mc

Tack, jag undviker ju all information som luktar konspirationsteorier, men detta verkar ganska trovärdigt, sjukt.
Citera
2026-02-04, 10:09
Medlem
GustavAnders avatar
Samtidigt sp publicerar man vissa offer eller tilltänkta offers uppgifter helt öppet..

sanslöst
Citat:
Elon Musk kräver att man avmaskar alla namnen i mailen.

Han reagerar bla på ett mail, där någon tackar för gårdagens nöje med "the naughty 9 year old" som tydligen flugits in från Brasilien. Det börjar dyka upp allt mer bisarra mailkonversationer och kordord. Kanske var det inte "bara" unga tonåringar där, men även ännu yngre barn. Mycket snack om pizza hit och dit. Det är uppenbarligen barn de pratar om!

Vad gäller honom själv, Musk alltså, menar han att han inte uppfattade Epsteins alla kodord och att han faktiskt menade ett helt vanligt "wild party" när han själv försökte besöka ön. För hederliga affärer och nätverkande. Han är ju lite socially off även enligt han själv så det kan faktiskt stämma.
Citera
2026-02-04, 10:15
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Noam Chomsky har jobbat som israelisk grindvakt hela tiden. När man läser mailen mellan Chomsky och Epstein så är det ju uppenbart.

Israelisk grindvakt? Kan du utveckla lite. På vilket sätt har han hjälpt Israel alla gånger han försvarat Hamas?
Citera
2026-02-04, 10:15
Medlem
esprit21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Samtidigt sp publicerar man vissa offer eller tilltänkta offers uppgifter helt öppet..

sanslöst

Ja varför döljer man namnet på någon som kan ha våldtagit en 9-åring?

Det går väl ann om det faktiskt pågår en utredning - men än så länge har ju inte en enda ens kallats till förhör? Eller har jag missat nåt??

Alla filerna finns men väldigt tyst om juridiska påföljder....... om det ens finns några
Citera
2026-02-04, 10:20
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Noam Chomsky har jobbat som israelisk grindvakt hela tiden. När man läser mailen mellan Chomsky och Epstein så är det ju uppenbart.
Det har man ju vetat ändå, men intressant att kopplingen till Epstein och den judiska konspirationen ändå är så tydlig. Människor som skriver så mycket, uttalar sig vitt och brett, som kan vara intressanta i perifera ämnen, men ändå liksom missar kärnan i olika saker är nästan alltid shills, grindvakter etc etc (de kan vara midwits också, men man bör utgå från shills).
Citera
2026-02-04, 10:31
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det har man ju vetat ändå, men intressant att kopplingen till Epstein och den judiska konspirationen ändå är så tydlig.

Kan du länka en post till dig där du skrivit att Chomsky gått Israels ärenden tidigare här på Flashback? Är rätt säker att du inte gjort det. Alla jävla Ballystajn-offer här har ju hyllat gubbjäveln i varje tråd.
Citera
2026-02-04, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Israelisk grindvakt? Kan du utveckla lite. På vilket sätt har han hjälpt Israel alla gånger han försvarat Hamas?
Det är så en grindvakt fungerar. Man kontrollerar elden, som Netanyahu uttryckte det. Att Chomsky idiotförklarade alla som antydde Israels inblandning i 9/11 säger allt som behöver sägas om saken.
Citera
2026-02-04, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det har man ju vetat ändå, men intressant att kopplingen till Epstein och den judiska konspirationen ändå är så tydlig. Människor som skriver så mycket, uttalar sig vitt och brett, som kan vara intressanta i perifera ämnen, men ändå liksom missar kärnan i olika saker är nästan alltid shills, grindvakter etc etc (de kan vara midwits också, men man bör utgå från shills).
Ja Chomsky är ett väldigt tydligt exempel på hur en grindvakt åt Israel jobbar. Låtsas vara kritisk mot sin uppdragsgivare men missar alltid kärnan.
Citera
2026-02-04, 10:45
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madrida
Bara jag som förbryllas och häpnar över allt det här med Epstein. Har scrollat igenom Reddit en hel del senaste dagarna för att förstå det hela ännu mer. Alltså jag häpnar ja då menar jag verkligen HÄPNAR.
Har bestämt mig att inte se världen på samma sätt längre. Allt är bara smutsigt.

Här har alltså regeringsmän, förtroendevalda från varenda hörn medvetet varit med och joinat detta spektakel men ingen döms?
Jag blir inte klok på Epstein heller, hur har han klarat av allt det här.
Mejlkonversationer, resor, fester, orgier allt allt jävla minglande höger och vänster. Snubben må vara en psykopat och manipulator av RANG. Det är ju inte så att han lurat Hussein från Rinkeby på 5 gram röka. Han har bokstavligt spelat schack med hela världseliten.

Efter att ha scrollat igenom reddit så är min teori att det hela är som en rysk roulette. Alla höjdare från eliten vet inte vad de ska göra. T ex påstår man att man inte haft kontakt med Epstein 2011 dyker en bild från 2012 tillsammans med Epstein plötsligt upp PARODI.
Erkänner man sina förbindelser eller kontakter med Epstein, ja då blir man paria direkt. Lägg därtill att han hade samröre med varenda elit. Fyfan vilken soppa detta kommer utveckla sig till…. De som sitter på esset är US government som jag förstår riktigt, släpper dokument och bilder hejvilt

Bästa exempel är ju M.M som ingen kan ha missat. Man kände till att hon ”kan” ha känt Epstein. Till att ja ni ser ju utvecklingen. Hennes uttalande tidigare stämmer alltså inte helt överens med informationen som nu kommit fram. 10x värre med. Kört rakt in i väggen stackarn.

Ingen visste 2011 och bakåt att vi skulle stå här idag 2026 med sociala medier. Därför står alla med byxorna nede. BOKSTAVLIGT NERE.

PARODI.

Ni vet vi varför eliterna var så måna om att censurera sociala medier. Frankrike gör nu räder i något slags självförsvar, men det är alldeles alldeles för sent. Anden är ute ur flaskan och resterande filer som släpps senare kommer bli slutet för det gamla etablissemanget, som länge levt på lånad tid.

"Den som söker total kontroll tappar till slut hela kontrollen"
Senast redigerad av TotalWar 2026-02-04 kl. 11:09.
Citera
2026-02-04, 10:48
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ordföranden för de olympiska spelen i Los Angeles 2028 och Ghislaine.

I mars 2003 berättar Maxwell för honom att hon hade "tänkt på dig vid olämpliga tillfällen", varpå han svarar: "Jag tänker på dig hela tiden... Så vad måste jag göra för att se dig i en tajt läderoutfit? Jag är i New York ikväll, men det är du inte, vad ska jag göra? Puss och kram."

Wasserman till Maxwell några veckor senare:
”Var är du, jag saknar dig”, tillägger att han snart återvänder till New York.
”Kan vi boka den där massagen nu?”

Nästa dag skriver han till henne : ”Jag tänkte att vi skulle börja på det stället som du känner till, och sedan fortsätta massagekonceptet i din säng… och sedan igen på morgonen… osäker på om eller när vi skulle sluta.”
Ghislaine : ”Öhm – allt det där gnuggandet – är du säker på att du klarar det? Tanken gör mig ärligt talat lite andfådd. Det finns några ställen som tydligen gör en man vild – jag antar att jag skulle kunna öva på dem på dig och du skulle kunna låta mig veta om de fungerar eller inte?”

Man kanske tänker fel. Trump kanske satte på.bordellmamman Ghislaine.

Snäääälla, vaaar tyst.
Säg nåt snällt om mig så får du SPA-behandling och sen benådar jag dig bortåt november 2028.

Haha!

Jag trodde att Ghislaine bara hjälpte Jeffrey med att fixa småtjejer men hon kanske också var med i dom där knark och sexorgierna som dom hade på ön.
Hon var sexig när hon var yngre så det var nog många av dom äldre gubbarna som gärna dunkat henne inklusive orangea ansiktet.
Senast redigerad av sfrge 2026-02-04 kl. 10:51.
Citera
2026-02-04, 10:51
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ja varför döljer man namnet på någon som kan ha våldtagit en 9-åring?

Det går väl ann om det faktiskt pågår en utredning - men än så länge har ju inte en enda ens kallats till förhör? Eller har jag missat nåt??

Alla filerna finns men väldigt tyst om juridiska påföljder....... om det ens finns några
Fråga Trump-administrationen....
Men Clintons har man lyckats kalla till förhör!!!
Alltså, denna administration är f-n rena blandningen av cirkus och fascism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in