2026-02-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Undrar vad tystnaden hittills idag betyder. Står hon och skrik-stampar utanför vc/kk?

Jag gissar på vabb…🙄😬
Citera
2026-02-02, 13:16
Medlem
Jag också. Det kommer nog en uppdatering om att L är sjuk igen. Så stackars H inte har fått sova inatt och nu är helt slut samtidigt som hon ska ta ett vuxenbeslut. Stackare. Det kanske är så illa så K får vabba för sjuk sambo 😅
Citera
2026-02-02, 13:37
Avslutad
Åh Hanna om man ändå kunde ta dina inlägg på allvar. En timmes läsning varje kväll, javisst. Vi vet ju alla att de där böckerna aldrig kommer öppnas igen. Och såklart är det ett samarbete – annars hade de nog aldrig blivit köpta.
Citera
2026-02-02, 13:57
Medlem
Hanna gör reklam för böcker HAHAHA, är det första april redan?? Skriver hon någonting mer om de böckerna är det för att hon läst baksidan eller bett chatgpt om en sammanfattning.
Citera
2026-02-02, 14:02
Medlem
Då vet vi att hon i alla fall äger 2 böcker. Förutom babblarna och pippi
Citera
2026-02-02, 14:08
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Åh Hanna om man ändå kunde ta dina inlägg på allvar. En timmes läsning varje kväll, javisst. Vi vet ju alla att de där böckerna aldrig kommer öppnas igen. Och såklart är det ett samarbete – annars hade de nog aldrig blivit köpta.
Hon går ut starkt med "Han ägde mig" och "Gisslan i Iran" 🙈😂 Efter dessa blir det nog "Mästaren och Margarita"
Senast redigerad av Bobhallonsaft 2026-02-02 kl. 14:40.
Citera
2026-02-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Hon går ut starkt med "Han ägde mig" och Gisslan i Iran" 🙈😂 Efter dessa blir det nog "Mästaren och Margarita"
Hahaha satte kaffet i vrångstrupen när jag såg storyn. En shopaholics bekännelser vore mer lämplig läsning för henne eller typ Berts dagbok
Citera
2026-02-02, 14:31
Avslutad
Asså förlåt men VA. Tycker det blir så "fel" att hon gör reklam för ica maxi, när närmaste maxi ligger 1h härifrån 😭😂 visst, blir en annan sak när hon gör reklam för onlinesidor för de besöker hon inte heller, men för fan hur många gånger kan hon handlat på maxi???? Sådär lite smått roligt och irriterande samtidigt
Citera
2026-02-02, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12

Jättebra att hon försöker med livsstilsförändringar men hon går ju ut för hårt så hon tröttnar snabbt. Istället för att börja med nyttigare snacks ska hon va SOCKERFRI - höll fyra dagar. Sen ska hon gå från att aldrig ha läst ut en bok till att läsa en timme om dagen…. Bättre börja med typ en kvart om dagen, det känns ju iallafall görbart
Citera
2026-02-02, 14:41
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Hahaha satte kaffet i vrångstrupen när jag såg storyn. En shopaholics bekännelser vore mer lämplig läsning för henne eller typ Berts dagbok
Hahaha, Berts dagbok... 🙈🙈😂😂😂😂
Citera
2026-02-02, 14:46
Medlem
Citat:
Hahaha, Berts dagbok... 🙈🙈😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
Citera
2026-02-02, 15:15
Avslutad
Citat:
Hon går ut starkt med "Han ägde mig" och "Gisslan i Iran" 🙈😂 Efter dessa blir det nog "Mästaren och Margarita"

🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in