2026-02-02, 09:08
Medlem
Det var en kommentar på senaste inlägget som Hanna hade svarat med att ”hon vet precis hur hon ska bemöta Lars” osv… nu ser jag inte den kommentaren längre. Någon som ser den? Blev nyfiken på vad personen hade skrivit egentligen
Citera
2026-02-02, 09:13
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Det var en kommentar på senaste inlägget som Hanna hade svarat med att ”hon vet precis hur hon ska bemöta Lars” osv… nu ser jag inte den kommentaren längre. Någon som ser den? Blev nyfiken på vad personen hade skrivit egentligen
Ser ingen sån kommentar. Säkert borttagen.
Citera
2026-02-02, 09:32
Medlem
Citat:

Nej fan att jag inte screenshotta. Visste att den skulle försvinna. Kommentaren var i stil med att Lars kanske är trotsig som måste gå i tråkiga butiker och sen var det lite allmänt om när barn är trotsiga så är dom i en utvecklingsfas och behöver extra stöd, men H svarade något i stil med att Lars älskar att gå i butiker så det går ingen nöd på henne och att H i övrigt vet hur hon ska bemöta sitt trotsiga barn.
Citera
2026-02-02, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Nej fan att jag inte screenshotta. Visste att den skulle försvinna. Kommentaren var i stil med att Lars kanske är trotsig som måste gå i tråkiga butiker och sen var det lite allmänt om när barn är trotsiga så är dom i en utvecklingsfas och behöver extra stöd, men H svarade något i stil med att Lars älskar att gå i butiker så det går ingen nöd på henne och att H i övrigt vet hur hon ska bemöta sitt trotsiga barn.
Känns som när man själv är förälder med barn i samma ålder och är hyfsat påläst, rätt sjukt att hon använder ordet trots. Läs på, intressera dig HT för hur en två åring fungerar. Men då kanske hon hade insett att en två åring är noll intresserad av att gå på rusta. Och ja livet händer ibland måste man gå i affärer med två åringar men när gör Hanna nåt som bara är kul för L? Gå till en vanlig lekplats och lek och intressera dig för ditt barn
Citera
2026-02-02, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Känns som när man själv är förälder med barn i samma ålder och är hyfsat påläst, rätt sjukt att hon använder ordet trots. Läs på, intressera dig HT för hur en två åring fungerar. Men då kanske hon hade insett att en två åring är noll intresserad av att gå på rusta. Och ja livet händer ibland måste man gå i affärer med två åringar men när gör Hanna nåt som bara är kul för L? Gå till en vanlig lekplats och lek och intressera dig för ditt barn
Hon var på badhuset i fredags och Leos veckan innan så jo....lite gör hon ändå!
Citera
2026-02-02, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock

Håller med, när föräldrar pratat om sina ”trotsiga barn” så säger de mig bara att de är ointresserade och oengagerade i sina barns utveckling. Det är så nedvärderande och nonchalerande att kalla en tvåårings beteende för trots, speciellt om man vet bättre vilket Hanna påstod sig göra. Innan hon raderade allt dvs
Citera
2026-02-02, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Ser ingen sån kommentar. Säkert borttagen.
Ja, den är borttagen för den började få lite likes.
Citera
2026-02-02, 10:51
Medlem
Citat:
Håller med, när föräldrar pratat om sina ”trotsiga barn” så säger de mig bara att de är ointresserade och oengagerade i sina barns utveckling. Det är så nedvärderande och nonchalerande att kalla en tvåårings beteende för trots, speciellt om man vet bättre vilket Hanna påstod sig göra. Innan hon raderade allt dvs
Undrar ju också hur hon tror att en två åring ska bete sig på rusta? Jag hade inte räknat med att få gå i lugn och ro och titta
Citera
2026-02-02, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon var på badhuset i fredags och Leos veckan innan så jo....lite gör hon ändå!
Ja absolut, men ärligt talat verkar de aldrig göra något u vardagen än att sitta inne och glo på tv. En två åring behöver komma ut och få stimulans varje dag. Speciellt när hon aldrig är på förskolan. Är så fascinerad av att dom aldrig bara går ut och sitter i sandlådan en stund? Cyklar? Gungar?
Citera
2026-02-02, 11:01
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Ja, den är borttagen för den började få lite likes.
Såklart 😂😂
Citera
2026-02-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Först skriver hon att det inte blev mycket filmet för Lars var AStrotsig. Men sen skriver hon i kommentaren att Lars älskar följa med till affären.

Alltså Rusta-content som livets höjdpunkt… det är verkligen själsdödande. Samma jävla varv. samma “åh titta vad fint” medan man själv tänker: *det här är plast, damm och ångest i butik.

Och det mest obegripliga är att hon bara går runt och visar saker, som en jävla affärsbiträde, utan att ens köpa något. Vem är det här till för? Vill man veta vad Rusta har inne så kan man faktiskt ta sig dit själv. Det behövs inga långa videos med plastljusstakar och meningslösa kommentarer.
Man blir inte inspirerad. Man blir bara trött.

Hela Rustas sortiment finns på nätet också 😐
Citera
2026-02-02, 11:43
Medlem
Undrar vad tystnaden hittills idag betyder. Står hon och skrik-stampar utanför vc/kk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in